HolistiCrm Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az ügyfélélmény rajongói vagyunk, küldetésünk, optimalizáljuk ügyfeleink ügyfeleinek ügyfélélményét, miközben maximalizáljuk EBIT-t portfóliójukon belül. Belső és külső források adatintegrációját után a mesterséges intelligenciát és a gépi tanulást hasznosíthatjuk a pontosabb PPC és CRM célzás érdekében, ami egyrészt biztosítja, hogy csak a releváns üzenetek és ajánlatok érjék el az ügyfeleket, másrészt a kampány költségeit és hasznait optimalizálják.
A menedzsment számára BI-tanácsadást és eszközöket biztosítunk a teljes marketing és értékesítési folyamat nyomon követéséhez az ügyfél életciklusa során.
Projektjeink eredményeképpen 5-12-szeres oldallátogatottság növekedést tapasztaltunk, miközben a konverziós arányok is 150-330%-kal nőttek.
Ügyfeleink között hazai KKV-k és olyan multinacionális cégek is megtalálhatók, mint a Cofidis, Foodpanada, Mol Group, European Space Agency (ESA).
A menedzsment számára BI-tanácsadást és eszközöket biztosítunk a teljes marketing és értékesítési folyamat nyomon követéséhez az ügyfél életciklusa során.
Projektjeink eredményeképpen 5-12-szeres oldallátogatottság növekedést tapasztaltunk, miközben a konverziós arányok is 150-330%-kal nőttek.
Ügyfeleink között hazai KKV-k és olyan multinacionális cégek is megtalálhatók, mint a Cofidis, Foodpanada, Mol Group, European Space Agency (ESA).
Temékeink
BeSpatial.AI
SMS 2.0 Rich Business Messaging
Adatvizualizáció Power BI/Tableau/Looker Studio
Egyedi AI (Mesterséges Intelligencia) fejlesztése
CRM / Marketing Automatizáció, kampánymenedzsment
Holisztikus online kampánymenedzsment
SEO kereső optimalizálás
Digitális értékesítési stratégiai tanácsadás
Esettanulmány
Az ESA Space Solutions segít az európai vállalkozásoknak, hogy az űrtechnológiát felhasználva javítsák az életet a Földön. Az iparral szorosan együttműködve fejlesztenek űralapú megoldásokat, amelyek növelik az üzleti tevékenységet és alapvető társadalmi-gazdasági előnyöket hoznak. Minden tevékenységük középpontjában a zöld átállás és a digitálisabb, fenntarthatóbb jövő felé való globális elmozdulás áll.
Az Üzleti Alkalmazások és Űrmegoldások (BASS) programjukon keresztül átfogó, strukturált támogatási rendszert nyújtanak a vállalkozásoknak növekedésük minden szakaszában. Minden főbb ágazatban aktívak, az egészségügytől, oktatástól és szabadidőtől kezdve a mezőgazdaságon, közlekedésen át az energiáig. Ambiciózus programjuk folyamatosan fejlődik, ahogy felgyorsítják az innovációt és az együttműködést az ágazati munkacsoportokon és partnerségeken keresztül.
Holisticrm az ESA támogatásával a GEOX Kft. szociodemográfiai adatai alapján fejlesztette a BeSpatial.AI -t.
A BeSpatialAI szolgáltatással értéket teremtünk KKV-k és nagyvállalatok számára azáltal, hogy hatékonyabbá tesszük digitális hirdetéseiket. A megoldásunk közvetlen felhasználói elsősorban a digitális csatornákon történő értékesítésért és marketingért felelős személyek, osztályok.
A hirdetők folyamatosan olyan eszközöket keresnek, amelyekkel jobban célozhatják üzeneteiket potenciális ügyfeleik konverziójának növelésének érdekében. A digitális kampánymenedzsment jelenlegi legjobb gyakorlata szerint minden termékajánlathoz új célcsoportokat tesztelnek, azonban ez idő- és erőforrás-igényes folyamat. A vállalatok gyakran sok párhuzamos digitális kampányt futtatnak gépi tanulási komponens nélkül,
A BeSpatial.AI javítja a célzás pontosságát a földrajzi hasonlóságon és az ügyfélaffinitási AI modelleken alapulva. Csökkenti egy új, specifikus modell létrehozásának költségét és erőforrásigényét egy célcsoport számára, mivel automatizált MLOPS folyamata nem igényli a szűkös belső erőforrások (IT, BI, CRM) több hónapos bevonását. Akár néhány napon belül indítható kampány a BeSpatial.AI egyedi modelljeivel.
Megoldásunkat már több szektorban alkalmazták sikeresen (Bank, biztosítás, ecommerce, gyártó) elsőrsorban olyan ügyfelek, akik lakosság számára értékesítenek termékeket, szolgáltatásokat.
Üzleti előnyök:
Akár 16.4-szeres megtérülés növekedés a legjobb területeken a legrosszabb területekhez képest.
Akár 2-3x magasabb ügyfélszám azonos hirdetési költségek mellett.
Magasabb márkaismertség a forró területeken.
Akár 3x magasabb átkattintási arány.
Akár 2.5x konverziós arány a kontroll területekhez képest.
Az Üzleti Alkalmazások és Űrmegoldások (BASS) programjukon keresztül átfogó, strukturált támogatási rendszert nyújtanak a vállalkozásoknak növekedésük minden szakaszában. Minden főbb ágazatban aktívak, az egészségügytől, oktatástól és szabadidőtől kezdve a mezőgazdaságon, közlekedésen át az energiáig. Ambiciózus programjuk folyamatosan fejlődik, ahogy felgyorsítják az innovációt és az együttműködést az ágazati munkacsoportokon és partnerségeken keresztül.
Holisticrm az ESA támogatásával a GEOX Kft. szociodemográfiai adatai alapján fejlesztette a BeSpatial.AI -t.
A BeSpatialAI szolgáltatással értéket teremtünk KKV-k és nagyvállalatok számára azáltal, hogy hatékonyabbá tesszük digitális hirdetéseiket. A megoldásunk közvetlen felhasználói elsősorban a digitális csatornákon történő értékesítésért és marketingért felelős személyek, osztályok.
A hirdetők folyamatosan olyan eszközöket keresnek, amelyekkel jobban célozhatják üzeneteiket potenciális ügyfeleik konverziójának növelésének érdekében. A digitális kampánymenedzsment jelenlegi legjobb gyakorlata szerint minden termékajánlathoz új célcsoportokat tesztelnek, azonban ez idő- és erőforrás-igényes folyamat. A vállalatok gyakran sok párhuzamos digitális kampányt futtatnak gépi tanulási komponens nélkül,
A BeSpatial.AI javítja a célzás pontosságát a földrajzi hasonlóságon és az ügyfélaffinitási AI modelleken alapulva. Csökkenti egy új, specifikus modell létrehozásának költségét és erőforrásigényét egy célcsoport számára, mivel automatizált MLOPS folyamata nem igényli a szűkös belső erőforrások (IT, BI, CRM) több hónapos bevonását. Akár néhány napon belül indítható kampány a BeSpatial.AI egyedi modelljeivel.
Megoldásunkat már több szektorban alkalmazták sikeresen (Bank, biztosítás, ecommerce, gyártó) elsőrsorban olyan ügyfelek, akik lakosság számára értékesítenek termékeket, szolgáltatásokat.
Üzleti előnyök:
Akár 16.4-szeres megtérülés növekedés a legjobb területeken a legrosszabb területekhez képest.
Akár 2-3x magasabb ügyfélszám azonos hirdetési költségek mellett.
Magasabb márkaismertség a forró területeken.
Akár 3x magasabb átkattintási arány.
Akár 2.5x konverziós arány a kontroll területekhez képest.
Weboldal: