PC-BoX Számítástechnikai Kft.
Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád megye
Cégbemutató
A PC BoX Számítástechnikai Kft.
Szoftverfejlesztéssel: egyedi szoftverek készítése és üzemeltetése (Vállalati Információs Rendszerek)
Szoftver üzemeltetéssel
Szoftver kereskedelemmel
Hardverkereskedelemmel
Hálózatépítéssel, hálózattervezéssel (réz, optika, Wifi)
Rendszerüzemeltetéssel (SW, HW, SLA alapon is)
Értékesítéssel: közbeszerzés, teljes körű árajánlat készítés és szaktanácsadás
Szervizeléssel, márkaszerviz
• Márkaszerviz (IBM, HP, DELL, Lenovo, Brother)
• Egyedi szoftverek készítése és üzemeltetése (Vállalati Információs Rendszerek)
• Teljes körű informatikai üzemeltetés
• Hálózatok tervezése, kivitelezése
• Teljes körű árajánlat készítés és szaktanácsadás
A Pc-Box bemutatása
A PC-BoX Kft. Szegeden az első számítástechnikával foglalkozó cégek között alakult meg 1987-ben. Megalakulása óta a dél-alföldi régió egyik legdinamikusabban fejlődő számítástechnikai vállalkozása. Tevékenységünkre mindig a minőségi, szakmailag megalapozott munka volt jellemző, amely alapfilozófia tükröződik napjainkban is cégünk felépítésében és működésében.
A cég küldetése:
A PC-BoX Számítástechnikai Kft. küldetésének célja, hogy ügyfelei minőségi számítástechnikai igényeit stratégiai együttműködésben, komplex módon kielégítse. Ezen belül felkészült és elkötelezett munkatársai révén egyrészt speciális ipari technológiákat támogató magas szintű szoftverfejlesztő és üzemeltető szaktudást szolgáltasson, másrészt nemzetközi hardvercégek minősített képviselőjeként versenyképes, megbízható, korrekt, integrált üzleti kapcsolatokat alakítson ki.
Portfólió:
Hardver technológia: Személyi számítógépek és munkaállomások, Szerverek, Külső tároló rendszerek, Perifériák, Vállalati hálózatok eszközei, Távközlési szolgáltatói hálózatok eszközei, Egyéb hardver
Szoftver technológia: Operációs rendszerek és rendszerszintű szoftverek, Rendszerfelügyeleti, hálózat-felügyeleti és tároló szoftverek, IT biztonsági szoftverek, Fejlesztő és integrációs eszközök, Adatmenedzsment szoftverek, Üzleti intelligencia szoftverek
Szolgáltatási technológia: Árajánlatok készítése, Teljes körű szerviz tevékenység, Informatikai outsourcing, Termékekhez nem kötődő informatikai tanácsadás, Szervezetfejlesztési tanácsadás
Szoftverfejlesztéssel: egyedi szoftverek készítése és üzemeltetése (Vállalati Információs Rendszerek)
Szoftver üzemeltetéssel
Szoftver kereskedelemmel
Hardverkereskedelemmel
Hálózatépítéssel, hálózattervezéssel (réz, optika, Wifi)
Rendszerüzemeltetéssel (SW, HW, SLA alapon is)
Értékesítéssel: közbeszerzés, teljes körű árajánlat készítés és szaktanácsadás
Szervizeléssel, márkaszerviz
• Márkaszerviz (IBM, HP, DELL, Lenovo, Brother)
• Egyedi szoftverek készítése és üzemeltetése (Vállalati Információs Rendszerek)
• Teljes körű informatikai üzemeltetés
• Hálózatok tervezése, kivitelezése
• Teljes körű árajánlat készítés és szaktanácsadás
A Pc-Box bemutatása
A PC-BoX Kft. Szegeden az első számítástechnikával foglalkozó cégek között alakult meg 1987-ben. Megalakulása óta a dél-alföldi régió egyik legdinamikusabban fejlődő számítástechnikai vállalkozása. Tevékenységünkre mindig a minőségi, szakmailag megalapozott munka volt jellemző, amely alapfilozófia tükröződik napjainkban is cégünk felépítésében és működésében.
A cég küldetése:
A PC-BoX Számítástechnikai Kft. küldetésének célja, hogy ügyfelei minőségi számítástechnikai igényeit stratégiai együttműködésben, komplex módon kielégítse. Ezen belül felkészült és elkötelezett munkatársai révén egyrészt speciális ipari technológiákat támogató magas szintű szoftverfejlesztő és üzemeltető szaktudást szolgáltasson, másrészt nemzetközi hardvercégek minősített képviselőjeként versenyképes, megbízható, korrekt, integrált üzleti kapcsolatokat alakítson ki.
Portfólió:
Hardver technológia: Személyi számítógépek és munkaállomások, Szerverek, Külső tároló rendszerek, Perifériák, Vállalati hálózatok eszközei, Távközlési szolgáltatói hálózatok eszközei, Egyéb hardver
Szoftver technológia: Operációs rendszerek és rendszerszintű szoftverek, Rendszerfelügyeleti, hálózat-felügyeleti és tároló szoftverek, IT biztonsági szoftverek, Fejlesztő és integrációs eszközök, Adatmenedzsment szoftverek, Üzleti intelligencia szoftverek
Szolgáltatási technológia: Árajánlatok készítése, Teljes körű szerviz tevékenység, Informatikai outsourcing, Termékekhez nem kötődő informatikai tanácsadás, Szervezetfejlesztési tanácsadás
Esettanulmány
Nem rendelkeznek beszállítói minősítő rendszerrel, a Pc-Box kft. az egyedüli beszállítójuk. Régebben több beszállítóval álltak szerződésben, de ennek a hátránya az volt, hogy az esetleges hibákat különböző partnereknek kellett jelenteni, ami többlet energiába került. Jelenleg minden számítástechnikai problémát egy számon be tudnak jelenteni.
- Biztonság- és kockázatkezelés (Nem egyszerűen vírusvédelemről vagy behatolás-védelemről van itt szó, hanem átfogó kockázatkezelési és megfelelőségi (governance, risk management, compliance) stratégiákról, amelyek a teljes üzleti folyamatot lefedik. A jövő egyik meghatározó trendje a biztonságos hozzáférések egyetlen megbízható megoldáskészletbe integrálása)
- Üzleti intelligencia (Az üzleti intelligencia (Business Intelligence, BI) legfontosabb feladata, hogy segítse az üzleti döntéseket, az üzleti döntéshozók munkáját, ellássa információkkal a vezetőséget és a munkatársak meghatározott körét, nem csupán adatok és információk sokaságát teszi a vezetők asztalára, hanem támogatja a vezetőt a hatékony döntési folyamatban. Felismer olyan tendenciákat, amelyeket a vezető magától esetleg nem venne észre, vagy egy döntési alternatíva elemzése során megmutatja, hogy milyen következményekkel jár a döntés, vagyis aktív szerepet kap a vezető mindennapi munkájában. Természetesen az üzleti intelligencia számos területen működik, hiszen a segítségével modellezni lehet a vállalat működését, szimulálni tudnak különböző üzleti helyzeteket, és ha már döntéseket hoztak, nyomon követhető a döntések teljes életciklusa
Ajánlott csomag hardveres és szoftveres tűzfal telepítése, redundáns hardear elemek redundáns szerver-storage megoldással, vírusirtő és spam szűrés.
Továbbá vállalat irányítási rendszer telepítése.
Az IT piacot vizsgálva megállapíthatjuk, hogy legfőbb jellemzője az, hogy a technológiai termék és szolgáltatási fejlődés sokkal gyorsabb, mint amennyire azt a felhasználók nagy része ki tudná teljes mértékben aknázni. A fejlődést látják ugyan, de nem minden esetben képesek alkalmazásokban követni azt. A termék- és szolgáltatás portfólió kibővült és szélesedett, mind hardver, mind szoftver és mind IT szolgáltatási oldalon is. A virtualizált adatközpontok menedzsmentje, adatvédelme és rendelkezésre állása előtérbe került.
A legerősebb trend felhasználói oldalon a költségkontroll mindenekfelett. Minél nagyobb a cégméret, annál nagyobbak a beszerzés centralizációs törekvések, egyre szigorodnak a beszállítói tender kiírások és minősítések, növekszenek a meglévő szerződések újratárgyalási igényei. Ezek következtében a nagyobb multinacionális vagy költségvetési cégeknél elveszíti jelentőségét a lojalitás, a vevőhűségesítés. Ki kell mondani, hogy a magas szintű szolgáltatás és szolgáltatás ma már alapkövetelmény és már egyáltalán nem a hosszútávú szerződések biztosítéka. A beszállítóknak immár végig kell követniük potenciális megbízóiknál a beszerzés teljes folyamatát és annak minden szereplőjénél ismertséget és bizalmat kell kiépíteniük, még a „pályázhatóság meglétéhez” is.
Az informatikai kkv-knak nagyon meg kell gondolniuk, hogy milyen irányban fejlesszék saját termék- és szolgáltatási portfóliójukat, milyen irányban specializálódjanak. A klasszikus értelemben vett stratégiaépítés időtávlatai az IT szektorban azonban lerövidültek, megnőtt a stratégiai döntések kockázata. Előretört az ügyféligényekhez történő gyors megfelelés, azaz a „compliance”, az azokhoz történő alkalmazkodás, rugalmasság képessége. Ezek megteremtése ma az igazi stratégiai feladat.
- Biztonság- és kockázatkezelés (Nem egyszerűen vírusvédelemről vagy behatolás-védelemről van itt szó, hanem átfogó kockázatkezelési és megfelelőségi (governance, risk management, compliance) stratégiákról, amelyek a teljes üzleti folyamatot lefedik. A jövő egyik meghatározó trendje a biztonságos hozzáférések egyetlen megbízható megoldáskészletbe integrálása)
- Üzleti intelligencia (Az üzleti intelligencia (Business Intelligence, BI) legfontosabb feladata, hogy segítse az üzleti döntéseket, az üzleti döntéshozók munkáját, ellássa információkkal a vezetőséget és a munkatársak meghatározott körét, nem csupán adatok és információk sokaságát teszi a vezetők asztalára, hanem támogatja a vezetőt a hatékony döntési folyamatban. Felismer olyan tendenciákat, amelyeket a vezető magától esetleg nem venne észre, vagy egy döntési alternatíva elemzése során megmutatja, hogy milyen következményekkel jár a döntés, vagyis aktív szerepet kap a vezető mindennapi munkájában. Természetesen az üzleti intelligencia számos területen működik, hiszen a segítségével modellezni lehet a vállalat működését, szimulálni tudnak különböző üzleti helyzeteket, és ha már döntéseket hoztak, nyomon követhető a döntések teljes életciklusa
Ajánlott csomag hardveres és szoftveres tűzfal telepítése, redundáns hardear elemek redundáns szerver-storage megoldással, vírusirtő és spam szűrés.
Továbbá vállalat irányítási rendszer telepítése.
Az IT piacot vizsgálva megállapíthatjuk, hogy legfőbb jellemzője az, hogy a technológiai termék és szolgáltatási fejlődés sokkal gyorsabb, mint amennyire azt a felhasználók nagy része ki tudná teljes mértékben aknázni. A fejlődést látják ugyan, de nem minden esetben képesek alkalmazásokban követni azt. A termék- és szolgáltatás portfólió kibővült és szélesedett, mind hardver, mind szoftver és mind IT szolgáltatási oldalon is. A virtualizált adatközpontok menedzsmentje, adatvédelme és rendelkezésre állása előtérbe került.
A legerősebb trend felhasználói oldalon a költségkontroll mindenekfelett. Minél nagyobb a cégméret, annál nagyobbak a beszerzés centralizációs törekvések, egyre szigorodnak a beszállítói tender kiírások és minősítések, növekszenek a meglévő szerződések újratárgyalási igényei. Ezek következtében a nagyobb multinacionális vagy költségvetési cégeknél elveszíti jelentőségét a lojalitás, a vevőhűségesítés. Ki kell mondani, hogy a magas szintű szolgáltatás és szolgáltatás ma már alapkövetelmény és már egyáltalán nem a hosszútávú szerződések biztosítéka. A beszállítóknak immár végig kell követniük potenciális megbízóiknál a beszerzés teljes folyamatát és annak minden szereplőjénél ismertséget és bizalmat kell kiépíteniük, még a „pályázhatóság meglétéhez” is.
Az informatikai kkv-knak nagyon meg kell gondolniuk, hogy milyen irányban fejlesszék saját termék- és szolgáltatási portfóliójukat, milyen irányban specializálódjanak. A klasszikus értelemben vett stratégiaépítés időtávlatai az IT szektorban azonban lerövidültek, megnőtt a stratégiai döntések kockázata. Előretört az ügyféligényekhez történő gyors megfelelés, azaz a „compliance”, az azokhoz történő alkalmazkodás, rugalmasság képessége. Ezek megteremtése ma az igazi stratégiai feladat.