ZURA Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Be The Swan Studio (Zura Kft.) többek között prémium és luxus márkáknak nyújt design szolgáltatásokat, úgy, mint arculattervezés, brand audit, social media design és webdesign.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelem egy fiatal borász, aki apjától örökölt borgazdaságát szeretné megújítani, megfiatalítani a megjelenését és új, fiataloknak szóló bormárkával előrukkolni. (családi vállalkozásról van szó)
Célcsoportja a városi fiatalok, max. 40 éves korig, akik gyakran tartanak hétvégi kerti bulikat, ahol ilyenkor nagyobb mennyiségben nyitják a hasonló borokat. Igényesek a márkás/minőségi és trendi termékekre, a megjelenés és az ár dominál.
A piac nagyon telített, nehéz bekerülni és kitűnni a tömegből, hiszen számos sikeres és népszerűhazai bormárka uralja azt pl. Kreinbacker, Laposa stb. Ügyfelem ezt nehézséget a termékek kimagasló minőségével és prémium pozicionálással, exkluzivitással szeretné oldani. Egy egyedi arculattal és modern, letisztult weboldallal - amely később webshopként is üzemelne - szeretne különleges figyelmet új márkájának.
A márka bevezetése előkészítés alatt van, de az előzetes fókuszcsoportos kutatások nagyon bíztatóak, ez a célközönség nyitott az újdonságokra és sikeres marketingkommunikációval mindenképp megtalálja a helyét a márka a piacon. A bemutatott arculat, csomagolástervek több rostán is sikeresen átmentek, hiszen megragadják a célközönség figyelmét. A weboldal reszponzív, felhasználóbarát, maximálisan a legfrissebb UI/UX szemlélettel készült, akárcsak a Be The Swan Luxury Design studio minden honlapterve.
Célcsoportja a városi fiatalok, max. 40 éves korig, akik gyakran tartanak hétvégi kerti bulikat, ahol ilyenkor nagyobb mennyiségben nyitják a hasonló borokat. Igényesek a márkás/minőségi és trendi termékekre, a megjelenés és az ár dominál.
A piac nagyon telített, nehéz bekerülni és kitűnni a tömegből, hiszen számos sikeres és népszerűhazai bormárka uralja azt pl. Kreinbacker, Laposa stb. Ügyfelem ezt nehézséget a termékek kimagasló minőségével és prémium pozicionálással, exkluzivitással szeretné oldani. Egy egyedi arculattal és modern, letisztult weboldallal - amely később webshopként is üzemelne - szeretne különleges figyelmet új márkájának.
A márka bevezetése előkészítés alatt van, de az előzetes fókuszcsoportos kutatások nagyon bíztatóak, ez a célközönség nyitott az újdonságokra és sikeres marketingkommunikációval mindenképp megtalálja a helyét a márka a piacon. A bemutatott arculat, csomagolástervek több rostán is sikeresen átmentek, hiszen megragadják a célközönség figyelmét. A weboldal reszponzív, felhasználóbarát, maximálisan a legfrissebb UI/UX szemlélettel készült, akárcsak a Be The Swan Luxury Design studio minden honlapterve.
Weboldal: