DLX Media Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A DLX MEDIA hazai kis- és középvállalkozásoknak nyújt teljeskörű online marketing szolgáltatásokat, fókuszálva a szakértői márkaépítésre, stratégiai kommunikációra, folyamatos és minőségi audiovizuális tartalomgyártásra.
Elégedett ügyfelei között találhatóak innovatív tech vállalkozások, felsőoktatási intézmények , valamint gasztronómiai, és egyéb szolgáltató vállalkozások.
Elégedett ügyfelei között találhatóak innovatív tech vállalkozások, felsőoktatási intézmények , valamint gasztronómiai, és egyéb szolgáltató vállalkozások.
Temékeink
Esettanulmány
Az ügyfél oktatással, képzésekkel, előfizetéses rendszer üzemeltetésével foglalkozik, a női célcsoportra fókuszálva. Árbevétele 2020-ban 29m Ft, 2021-ben 70m Ft. A járvány hatására felerősödött az online közösségek iránti igény, ezt a szituációt kihasználva építettük fel a vizuális kommunikáció részeit.
A közös munka során nyújtott szolgáltatások:
- stratégiai tanácsadás, márkaépítés
- videó készítés, youtube csatorna menedzsment
- TikTok csatorna elindítása
Az ügyfél elsődleges problémája az erőforrás hiány volt. Minden cég tisztában van azzal, hogy a lehető legtöbb platformon érdemes lenne kommunikálnia, de jellemzően nem tudják hogy mit és hogyan kéne kommunikálni, illetve ha tudják, akkor pedig kérdés, hogy az erőforrást házon belül, vagy házon kivül oldják meg.
Az ügyfélnek a komplex márkaépítés hatására az árbevétele 2,2x -ére nőtt, a YouTube csatornájának felhasználói száma 2500-ról 12.000 feliratkozóra nőtt, a videók több, mint 900.000 megtekintést generáltak.
A csoport előfizetőinek száma 300-ról kb 1.000 főre emelkedett 2 év alatt.
A közös munka során nyújtott szolgáltatások:
- stratégiai tanácsadás, márkaépítés
- videó készítés, youtube csatorna menedzsment
- TikTok csatorna elindítása
Az ügyfél elsődleges problémája az erőforrás hiány volt. Minden cég tisztában van azzal, hogy a lehető legtöbb platformon érdemes lenne kommunikálnia, de jellemzően nem tudják hogy mit és hogyan kéne kommunikálni, illetve ha tudják, akkor pedig kérdés, hogy az erőforrást házon belül, vagy házon kivül oldják meg.
Az ügyfélnek a komplex márkaépítés hatására az árbevétele 2,2x -ére nőtt, a YouTube csatornájának felhasználói száma 2500-ról 12.000 feliratkozóra nőtt, a videók több, mint 900.000 megtekintést generáltak.
A csoport előfizetőinek száma 300-ról kb 1.000 főre emelkedett 2 év alatt.
Weboldal: