NETKORZO ONLINE Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

NETKORZO ONLINE Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk közel 20 éve működő informatikai vállalkozás. A teljes szoftverfejlesztési folyamat során segítjük ügyfeleinket: az igények pontos megfogalmazásától a tervezésen, programozáson, tesztelésen át egészen a bevezetésig. Az elkészült szoftver használatbavételét követően support ügyfélszolgálatot és fejlesztői támogatást biztosítunk.

Elsősorban cégre szabott ügyviteli, kereskedelmi és ipari alkalmazásokat készítünk. Emellett számos mobil alkalmazás is szerepel munkáink között. Pénzügyi megoldásainkat magyarországi és nemzetközi vállalatok is használják. Az ipari szegmensben gyártástámogatási, logisztikai és speciális iparági szoftvereket hoztunk létre.

Egyedi igényeik megvalósításával növeljük megbízóink versenyképességét. A hatékony, automatizált ügyvitel és a fejlesztés nyomán létrejött új szolgáltatások mind a növekedést szolgálják. Az általunk készített alkalmazások könnyen továbbfejleszthetők rugalmasan követve a változó üzleti igényeket.

Esettanulmány

Ügyfelünk egy közepes méretű, szakmai kiadványokra és szakmai képzésekre specializálódott kiadó, amely 5-10 alkalmazottal működik. A cég főként szakembereknek kínál kiadványokat, előfizetéseket, konferencia részvételi lehetőségeket és továbbképzéseket. A piacukon jelentős átalakulás történt az utóbbi években, mivel a nyomtatott termékek iránti kereslet csökkenésével egyre nagyobb hangsúly helyeződött az online értékesítésre és digitális tartalmakra. Ügyfelünk feladata volt, hogy alkalmazkodjon ezekhez a változó piaci körülményekhez, és egy modern, hatékony online platformot hozzon létre, amely bővíti szolgáltatásai körét és segít új bevételi forrásokat teremteni.
A szakmai kiadó számára a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a hagyományos nyomtatott kiadványok forgalma csökkent, míg az online szolgáltatások iránti kereslet egyre nagyobb lett. Az eddig alkalmazott manuális folyamatok – beleértve a kiadványok, konferencia belépők és előfizetések értékesítését – nem voltak hatékonyak, és túl sok adminisztratív feladatot jelentettek. Az ügyfél igénye az volt, hogy egy egységes rendszert vezessenek be, amely automatizálja a vásárlási, regisztrációs és jelentkezési folyamatokat, valamint képes legyen online képzéseket és webináriumokat kínálni.

Továbbá, a cég több különálló weboldallal rendelkezett, amelyeket manuálisan kellett kezelni, ami növelte az adminisztrációs terheket és csökkentette a hatékonyságot. A cél egy olyan integrált platform létrehozása volt, amely minden weboldalt egy közös rendszerbe foglal, és lehetővé teszi a közös felhasználókezelést, valamint a tartalmak egyszerűbb megjelenítését több felületen.

Az ügyfelünk számára kifejlesztett megoldás egy integrált, többfunkciós webes platform bevezetése volt, amely képes kezelni a szakmai kiadványok, magazin előfizetések, konferenciabelépők, szakmai oldalakhoz való hozzáférések, online továbbképzések és webináriumok értékesítését. Az új rendszer nemcsak a manuális folyamatok nagy részét váltotta ki, de jelentős hatékonyságnövekedést is eredményezett. A felhasználók regisztrációja, jelentkezése, a tesztek kitöltése és az igazolások kiállítása mind automatizált módon történik, csökkentve az adminisztrációs terheket.

A webináriumokat az új platformon keresztül közvetítik, és ezeket különböző értékesítési csomagokban kínálják. A rendszer lehetővé teszi, hogy a konferenciák online elérhetők legyenek, és a résztvevők számára webináriumok is elérhetők legyenek, ami bővítette a szolgáltatási palettát.

Az egyik legnagyobb előrelépés az volt, hogy a kiadó által üzemeltetett több weboldalt egy közös rendszerbe integrálták, amelynek segítségével minden weboldal egy felületről kezelhető. A közös motorral működő rendszer révén a cikkek egyszerre több oldalon is megjelenhetnek, és a felhasználók egy felületen keresztül hozzáférhetnek minden szolgáltatáshoz. A keresztértékesítés lehetősége is javult, mivel a különböző weboldalak közötti átjárhatóság biztosított.

A platform bevezetése óta az ügyfelünk számára jelentős üzleti előnyöket hozott: az online értékesítések növekedtek, az ügyfélélmény javult, és a belső adminisztrációs terhek jelentősen csökkentek. Az új rendszer által automatizált munkafolyamatok lehetővé tették, hogy a kiadó alkalmazottai a stratégiai fontosságú feladatokra összpontosítsanak, míg az ügyfelek gyorsan és egyszerűen férhetnek hozzá a kívánt szolgáltatásokhoz.