Exaro Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Exaro Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az EXARO hivatalos Google Cloud Partner minősítéssel rendelkezik így a Google Workspace Business és Education bevezetéssel és support-tal foglalkozik, több mint 10 éve. Jelenleg több mint 3000 fiókot támogatunk.

Több mint 10 éve foglalkozunk a Google - jelenleg - Google Workspace névre hallgató felhő-alapú irodai rendszerével. Számos vállalkozás és oktatási intzény mény számára vezettük már be a rendszert. Közülük egy sem keresett azóta másik felhőalapú irodai alkalmazást.

Ügyfeleink között éppúgy találhatóak gyártó és szolgáltató cégek, mint kereskedők. Egyetlen dolog köti össze őket, egy stabilan működő, biztonságos rendszerre vágytak, megfizethető áron. A Google felhő alapú irodai rendszerét választották a mi segítségünkkel.

Esettanulmány

Az ügyfél nyílászáró gyártással és forgalmazással foglalkozik. Három telephellyel rendelkezik, melyből egy a fővárosban, a másik kettő vidéki nagyvárosokban. Az alkalmazottak száma 20 fő. A piaci körülmények változóak., az erőforrások szűkösek. Az ügyfél rendkívül árérzékeny, de nyitott az új technológiák bevezetése felé
A megoldandó üzleti probléma:
- A munkatársak a főldrajzi távolság ellenére valósidőben együtt tudjanak dolgozni dokumentumokon, szerződéseken, ajánlatokon
- A cégen belül folyó kommunikáció (e-mail, online csevegés, videó konferenca stb) zárt, felügyelt csatornákon menjen végbe
- Az iratok digitalizált állapotban, rendszerezetten és könnyen visszakereshetően álljanak rendelkezésre
- Legyen egy központi naptár felület, ahol mindenki láthatja jogosultság szerint mások naptárbejegyzéseit
- A rendszer bárhonnan, és bármilyen eszközről hozzáférhető legyen a jogosult alkalmazottak számára
- Az adatok védve, mentve, és naplózva legyenek
- Az e-mail fiókok nem teljenek be, és a spam védelem maxmális legyen
- Rosszindulatú támadásoktól a rendszer biztonságban legyen.
- Mindezt egyetlen felhőszoftver, egyetlen előfizetés kezelje, amely a felhőrendszerek mindegyikével kompatibilis
A választás a kedvező ár-érték arányú Google Workspace-re esett. Mely a fenti problémákat integráltan kezelni tudja, és havidíjas konstukcióban elérhető. A hátteret a Google Cloud adja.
Üzleti előnyök:
- megszüntek a spam üzenetek, mert a Gmail a világon a leghatékonyabban tudja azokat szűrni
- az ügyvezető nyugodtan alszik, mert az összes felhőben tűrolt információ biztonságát a Google szavatolja, azona rendszeren, amit maga is használ.
- 2TB e-mail és drive áll rendelkezésre miinden felhasználónak, de ezt rugalmasan módosítható többletköltség nélkül.
- a Google Workspace asztali gépről, telefonról vagy tabletről egyaránt elérhető, Windows, Android és iOS környezetben egyaránt. (Akár offline üzemmódban is.)
- a cég évtizedes dokumentációja digitalizálásra került, majd a későbbiekben már minden dokumentum digitálisan készült, és lett rögzítve (Google Drive), ezzel lényegsen csökkentve a papír és nyomtatási költséget
- a privát Messenger, Viber és egyébb csevegők helyett védett, zárt céges csevegőrendszerbe tereltük a kommunikációt (Google Chat), a telefonállás helyett az online videóhívásokra tértek át (Google Meet)
- a munkatársak nem küldözgetnek egymásnak dokumentumokat, hanem közösen szerkesztik azokat, majd együtt hagyják jóvá, azt, mely publikációra, vagy az ügyfélnek szánnak
- a Google Naptár bevezetésével minden munkatárs időbeosztása transzparens lett a vezetőség, és a kollégák felé

A munka egyszerűsödött, gyorsult és biztonságosabb lett. És összeségében olcsóbb is.