ZentiLogic Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A ZentiLogic Kft. szoftverfejlesztéssel és üzemeltetéssel foglalkozó, magyar tulajdonú vállalkozás.
Temékeink
Esettanulmány
Sütőipari vállalkozás: Kenyér; friss pékáru gyártása, 25 felhasználó, árbevétel: 400+ Mio.
cég neve: Búzakovász Kft.
székhely: Budapest – XV.ker. gyártóüzem, 10 saját szakbolt
felhasználószám: 5 saját user, + 20 szakboltos felhasználó
létszám: 40fő
iparág: Sütőipar
Kezdetben excel táblákkal oldották meg az adminisztrációt, de ahogy növekedett a cég, ennél modernebb, hatékonyabb megoldásra volt szükség. A kiválasztáshoz egy informatikus kollégát kértek fel tanácsadóként, aki felkutatta a piacot, és igyekezett a leghasználhatóbb rendszert megtalálni. Fontos szempont volt a kiválasztás során, hogy a partnerek: saját szakboltok, és viszonteladók is tudják használni ugyanazt a rendszert. A tesztidőszakban és bevezetés alatt a felmerülő fejlesztési igényeket a Brainy Bakery csapata folyamatosan kiszolgálta.
2023 január óta megy élesben a rendszer. Az első pár hónapban a folyamatok és a szoftver csiszolgatása, fejlesztegetése történt, de mindenki rövid idő alatt beletanult. Először a vezetőség kezdte el használni, kialakítani a napi munkameneteket, funkciókat, majd ők tanították be a kollégákat, ami kb. 1hetet vett igénybe.
Egyik legfontosabb napi használatban lévő funkció, hogy a boltosok a szoftverben tudják leadni a rendelést, és csak azokra a termékekre, aminek a készlete elérhető számukra. Rögzítik a visszárut is. A leadott rendelések összesítése alapján az üzemvezető azonnal látja mit kell gyártásba adni. Rendelésre és fagyasztóra is gyártanak, ezzel a megoldással tudnak mindig pontosan szállítani. A nyers termékek elkészítése napközben történik, éjszaka pedig a sütés folyamata zajlik.
A gyártóüzemben egy adminisztrátor rögzíti a nyersanyagokat, üzemvezető pedig végzi a termelés kiírást, és a szállítólevelek nyomtatását. A hét végén gyűjtőszámla készül a viszonteladónak, ami elektronikus úton kerül kiküldésre a beépített Billingo számlázó programmal.
A raktárkészlet nyilvántartás funkciónál a nyersanyagok esetén minimum készlet van beállítva. Az alapanyagok megadott szavatossági ideje alapján a rendszer figyelmeztet, ha készlethiány várható. Receptúra alapján a boltba szállításkor azonnal kiküldik a tápártékeket, allergéneket ki vagy emailben, vagy nyomtatva, laminálva, a szállítólevéllel együtt. „Minőségét megőrzi” címke nyomtatása szintén lehetséges a rendszerből.
A szoftver lehetőséget nyújt egy teljeskörű önköltség kalkulációra is, Az alapanyag árak és a receptúra alapján, és az energiaszámlák rögzítésével a termék önköltsége kinyerhető, amit a különböző árlistához felhasználva, tetszőleges számú árrés %-ot hozzáadva, partnerhez rendelhető eladási árak képezhetők. A szoftver használata +2 ember munkáját takarítja meg! A kézműves kategórián belül nagynak számítanak, a Brainy Bakery nagyon megkönnyíti és átlátható teszi a napi folyamatokat.
cég neve: Búzakovász Kft.
székhely: Budapest – XV.ker. gyártóüzem, 10 saját szakbolt
felhasználószám: 5 saját user, + 20 szakboltos felhasználó
létszám: 40fő
iparág: Sütőipar
Kezdetben excel táblákkal oldották meg az adminisztrációt, de ahogy növekedett a cég, ennél modernebb, hatékonyabb megoldásra volt szükség. A kiválasztáshoz egy informatikus kollégát kértek fel tanácsadóként, aki felkutatta a piacot, és igyekezett a leghasználhatóbb rendszert megtalálni. Fontos szempont volt a kiválasztás során, hogy a partnerek: saját szakboltok, és viszonteladók is tudják használni ugyanazt a rendszert. A tesztidőszakban és bevezetés alatt a felmerülő fejlesztési igényeket a Brainy Bakery csapata folyamatosan kiszolgálta.
2023 január óta megy élesben a rendszer. Az első pár hónapban a folyamatok és a szoftver csiszolgatása, fejlesztegetése történt, de mindenki rövid idő alatt beletanult. Először a vezetőség kezdte el használni, kialakítani a napi munkameneteket, funkciókat, majd ők tanították be a kollégákat, ami kb. 1hetet vett igénybe.
Egyik legfontosabb napi használatban lévő funkció, hogy a boltosok a szoftverben tudják leadni a rendelést, és csak azokra a termékekre, aminek a készlete elérhető számukra. Rögzítik a visszárut is. A leadott rendelések összesítése alapján az üzemvezető azonnal látja mit kell gyártásba adni. Rendelésre és fagyasztóra is gyártanak, ezzel a megoldással tudnak mindig pontosan szállítani. A nyers termékek elkészítése napközben történik, éjszaka pedig a sütés folyamata zajlik.
A gyártóüzemben egy adminisztrátor rögzíti a nyersanyagokat, üzemvezető pedig végzi a termelés kiírást, és a szállítólevelek nyomtatását. A hét végén gyűjtőszámla készül a viszonteladónak, ami elektronikus úton kerül kiküldésre a beépített Billingo számlázó programmal.
A raktárkészlet nyilvántartás funkciónál a nyersanyagok esetén minimum készlet van beállítva. Az alapanyagok megadott szavatossági ideje alapján a rendszer figyelmeztet, ha készlethiány várható. Receptúra alapján a boltba szállításkor azonnal kiküldik a tápártékeket, allergéneket ki vagy emailben, vagy nyomtatva, laminálva, a szállítólevéllel együtt. „Minőségét megőrzi” címke nyomtatása szintén lehetséges a rendszerből.
A szoftver lehetőséget nyújt egy teljeskörű önköltség kalkulációra is, Az alapanyag árak és a receptúra alapján, és az energiaszámlák rögzítésével a termék önköltsége kinyerhető, amit a különböző árlistához felhasználva, tetszőleges számú árrés %-ot hozzáadva, partnerhez rendelhető eladási árak képezhetők. A szoftver használata +2 ember munkáját takarítja meg! A kézműves kategórián belül nagynak számítanak, a Brainy Bakery nagyon megkönnyíti és átlátható teszi a napi folyamatokat.
Weboldal: