Virtula Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Konzorciumunk fő profilja a virtuális valóság technológia ipari, üzleti célú hasznosítása, speciális fókusszal a hazai KKV szektor számára. Jelenleg két nagy területen tapasztalunk piaci igényt, egyrészt a vállalati képzések, (a betanító és munkavédelmi oktatásoktól az általános és speciális készségfejlesztésekig) és a hozzájuk kapcsolódó kompetenciamérések, tudásszintvizsgálatok terén, másrészt a modern marketingtevékenység, a márkaépítés és általában az értékesítési folyamat támogatása terén.
A fentiekhez igazodó termékcsomagjaink személyre szabása során a legújabb hardveres és szoftveres adottságokat és korlátokat egyaránt figyelembe vesszük, folyamatosan kutatva és fejlesztve a gyorsan változó iparág lehetőségeit.
A fentiekhez igazodó termékcsomagjaink személyre szabása során a legújabb hardveres és szoftveres adottságokat és korlátokat egyaránt figyelembe vesszük, folyamatosan kutatva és fejlesztve a gyorsan változó iparág lehetőségeit.
Temékeink
Esettanulmány
A GYSEV CARGO Zrt. cégcsoportja már 1872-től kezdve jelen van az európai vasúti árufuvarozási piacon, 2023-as árbevétele a cégnek több mint 22 milliárd forint, adózás előtti eredménye 300 millió forint felett, a foglalkoztatotti létszáma jelenleg 239 fő.
Fő tevékenységük a vasúti árufuvarozás, a konvencionális és intermodális vonatok közlekedtetése mellett komplex logisztikai szolgáltatásokat is nyújtanak, többek között raktározás, közúti fuvarszervezés, vámügyintézés, konténerek kezelése és vasúti kocsik rakodása, javítása található portfóliójukban.
Erőforrásaikat folyamatosan bővítik annak érdekében, hogy teljesíteni tudják az egyre magasabb logisztikai minőségi követelményeket, fejlesztik eszközparkjukat, a technológiát és a humán erőforrást. Jövőorientált, tudásközpontú vállalat, amely minden esetben hosszú távon gondolkodik és a folyamatos fejlődést támogatja. Működésük központi eleme a környezet védelme és a társadalmi felelősségvállalás.
A GYSEV-CARGO Zrt. ügyfélköre speciális, a célszemélyek elérése a személyes kapcsolatok mellett leginkább nemzetközi kiállításokon, vásárokon, szakmai konferenciákon lehetséges, de a hagyományos demonstrációs eszközöket (prospektusok, videók, honlap, ppt bemutatók stb.) már meghaladta az elmúlt években látványosan megugró digitális ingerküszöb. Ezen hagyományos eszközök adottságaikból fakadóan nemcsak elégtelenek a vállalat valós értékeinek és versenyelőnyének szemléltetésére, de gyártási és alkalmazási költségeik (nyomtatás, tárolás, szállítás, elavulás, alkalmazhatósági korlátok stb.) mellett egyre inkább szemben állnak a cég elkötelezettségével a fenntartható fejlődés, az erőteljesebb digitalizáció és az élvonalbeli technológiák alkalmazása irányában.
A megbízás szerint a kétévente megrendezett nagyszabású müncheni logisztikai kiállításra (Transport Logistic) egy olyan modern eszközzel támogassuk meg az értékesítők munkáját, amely egyaránt tükrözi a vállalat innováció iránti elkötelezettségét és a kiállítási standon is egyedi élményt tud nyújtani. További cél a könnyű kezelhetőség és szállíthatóság, a gyors betanulás, a későbbiek során egyes tartalmi elemek cseréje, a cégre szabott („vasutas”) hangulat kialakítása és a különböző idegen nyelvek beépített használata. A kiállítást követően partnertalálkozókon, állásbörzéken és egyéb rendezvényeken a cégcsoport más részlegei is használnák a szoftvert és a hardvereket, a PC-s meghajtású igényesebb verzió mellett igény mutatkozott hordozható (stand alone) VR szemüveg változatra is.
A részletes tanácsadás során pontosításra került a „buying persona” és a jellemző értékesítési szituáció, a technológia (hardveres és szoftveres) aktuális lehetőségei és korlátai, valamint a rendelkezésre álló idő- és anyagi keretek.
A megoldásban a vállalat főtevékenységeihez igazodó négy rajzolt/épített helyiségben (vezérlő iroda, raktár, műhely, irányító torony) szemkövető módszerrel érhetők el a valós – speciális, 360 fokos sztereó kamerával készített – videófelvételek, amelyek teljesen élethű élményt adnak a felhasználónak, pontosan azt érzi, mintha valóban az adott helyszínen lenne. A használat során – igazolva a kiválasztott módszertant – sem műszaki, sem egészségi probléma nem lépett fel, kivétel nélkül pozitív visszajelzés érkezett. A megrendelő jelzései szerint a meglévő üzleti kapcsolatok megerősítésével, keresztértékesítéssel, új ügyfelek szerzésével megtérültnek minősíthető a beruházás, nem beszélve az egyéb – nehezebben forintosítható – pozitívumokról, mint a hatékonyabb toborzási tevékenység és általában a munkáltatói márka emelése.
A kapcsolat azóta is folyamatos, új hardverek alkalmazása – az azokra történő átdolgozással – bizonyos videók frissítése zajlott és zajlik.
Fő tevékenységük a vasúti árufuvarozás, a konvencionális és intermodális vonatok közlekedtetése mellett komplex logisztikai szolgáltatásokat is nyújtanak, többek között raktározás, közúti fuvarszervezés, vámügyintézés, konténerek kezelése és vasúti kocsik rakodása, javítása található portfóliójukban.
Erőforrásaikat folyamatosan bővítik annak érdekében, hogy teljesíteni tudják az egyre magasabb logisztikai minőségi követelményeket, fejlesztik eszközparkjukat, a technológiát és a humán erőforrást. Jövőorientált, tudásközpontú vállalat, amely minden esetben hosszú távon gondolkodik és a folyamatos fejlődést támogatja. Működésük központi eleme a környezet védelme és a társadalmi felelősségvállalás.
A GYSEV-CARGO Zrt. ügyfélköre speciális, a célszemélyek elérése a személyes kapcsolatok mellett leginkább nemzetközi kiállításokon, vásárokon, szakmai konferenciákon lehetséges, de a hagyományos demonstrációs eszközöket (prospektusok, videók, honlap, ppt bemutatók stb.) már meghaladta az elmúlt években látványosan megugró digitális ingerküszöb. Ezen hagyományos eszközök adottságaikból fakadóan nemcsak elégtelenek a vállalat valós értékeinek és versenyelőnyének szemléltetésére, de gyártási és alkalmazási költségeik (nyomtatás, tárolás, szállítás, elavulás, alkalmazhatósági korlátok stb.) mellett egyre inkább szemben állnak a cég elkötelezettségével a fenntartható fejlődés, az erőteljesebb digitalizáció és az élvonalbeli technológiák alkalmazása irányában.
A megbízás szerint a kétévente megrendezett nagyszabású müncheni logisztikai kiállításra (Transport Logistic) egy olyan modern eszközzel támogassuk meg az értékesítők munkáját, amely egyaránt tükrözi a vállalat innováció iránti elkötelezettségét és a kiállítási standon is egyedi élményt tud nyújtani. További cél a könnyű kezelhetőség és szállíthatóság, a gyors betanulás, a későbbiek során egyes tartalmi elemek cseréje, a cégre szabott („vasutas”) hangulat kialakítása és a különböző idegen nyelvek beépített használata. A kiállítást követően partnertalálkozókon, állásbörzéken és egyéb rendezvényeken a cégcsoport más részlegei is használnák a szoftvert és a hardvereket, a PC-s meghajtású igényesebb verzió mellett igény mutatkozott hordozható (stand alone) VR szemüveg változatra is.
A részletes tanácsadás során pontosításra került a „buying persona” és a jellemző értékesítési szituáció, a technológia (hardveres és szoftveres) aktuális lehetőségei és korlátai, valamint a rendelkezésre álló idő- és anyagi keretek.
A megoldásban a vállalat főtevékenységeihez igazodó négy rajzolt/épített helyiségben (vezérlő iroda, raktár, műhely, irányító torony) szemkövető módszerrel érhetők el a valós – speciális, 360 fokos sztereó kamerával készített – videófelvételek, amelyek teljesen élethű élményt adnak a felhasználónak, pontosan azt érzi, mintha valóban az adott helyszínen lenne. A használat során – igazolva a kiválasztott módszertant – sem műszaki, sem egészségi probléma nem lépett fel, kivétel nélkül pozitív visszajelzés érkezett. A megrendelő jelzései szerint a meglévő üzleti kapcsolatok megerősítésével, keresztértékesítéssel, új ügyfelek szerzésével megtérültnek minősíthető a beruházás, nem beszélve az egyéb – nehezebben forintosítható – pozitívumokról, mint a hatékonyabb toborzási tevékenység és általában a munkáltatói márka emelése.
A kapcsolat azóta is folyamatos, új hardverek alkalmazása – az azokra történő átdolgozással – bizonyos videók frissítése zajlott és zajlik.
Weboldal: