
SYNTAX TEAM Informatikai,Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
AUDITOR Integrált Ügyviteli Rendszer értékesítése, üzemeltetése.
Könyvviteli szolgáltatások segítése, támogatása.
Könyvviteli szolgáltatások segítése, támogatása.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Könyvelőiroda, 1 segítő alkalmazottal
55-60 körüli ügyfélkörrel akiknek szolgáltatást nyújt
A könyvelőirodák állandó időzavarral küzdenek a beáramló adatok egyenetlensége miatt.
Ezért számukra kiemelten fontos a feldolgozás során az automatizálás elősegítése. Adatrögzítés mennyiségének csökkentése. Ehhez az adatbeemelések nyújtanak segítséget.
A megfelelő informatikai háttér révén az adatok feldolgozása egyszerűbbé válik, számos feladat automatizálható, az integráltság pedig külön hangsúlyt képvisel a hatékonyságban. Nem mentesít a törvények, jogszabályok követése alól, de biztonsági figyelmeztetést biztosít a programfrissítések folytán. A számlákra vonatkozó adatszolgáltatási kötelezettséget kihasználva, a vevő és szállító számlákat közvetlenül a NAV adatbázisából van lehetőség beiktatni az adott számlakönyvbe. Ez a funkció nem csak az időtényező miatt jelentős, hanem a pontos adatok következtében. Az integrált rendszerek konszolidált adatbázist kínálnak, amelyből könnyedén lehet jelentéseket generálni. Ez különösen fontos a magyar adózási és könyvelési előírásoknak való megfeleléshez, ahol gyakran részletes és pontos jelentések készítésére van szükség.
A könyvvizsgálók számára XML fájl formában adatszolgáltatás lehetséges az auditálás elvégzéséhez.
55-60 körüli ügyfélkörrel akiknek szolgáltatást nyújt
A könyvelőirodák állandó időzavarral küzdenek a beáramló adatok egyenetlensége miatt.
Ezért számukra kiemelten fontos a feldolgozás során az automatizálás elősegítése. Adatrögzítés mennyiségének csökkentése. Ehhez az adatbeemelések nyújtanak segítséget.
A megfelelő informatikai háttér révén az adatok feldolgozása egyszerűbbé válik, számos feladat automatizálható, az integráltság pedig külön hangsúlyt képvisel a hatékonyságban. Nem mentesít a törvények, jogszabályok követése alól, de biztonsági figyelmeztetést biztosít a programfrissítések folytán. A számlákra vonatkozó adatszolgáltatási kötelezettséget kihasználva, a vevő és szállító számlákat közvetlenül a NAV adatbázisából van lehetőség beiktatni az adott számlakönyvbe. Ez a funkció nem csak az időtényező miatt jelentős, hanem a pontos adatok következtében. Az integrált rendszerek konszolidált adatbázist kínálnak, amelyből könnyedén lehet jelentéseket generálni. Ez különösen fontos a magyar adózási és könyvelési előírásoknak való megfeleléshez, ahol gyakran részletes és pontos jelentések készítésére van szükség.
A könyvvizsgálók számára XML fájl formában adatszolgáltatás lehetséges az auditálás elvégzéséhez.
Weboldal: