PPD Online Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A PPD Online Kft. webalkalmazások, honlapok és webáruházak fejlesztésével segíti a vállalkozásokat a marketing, értékesítés és vállalatirányítási folyamataik hatékonyabbá tételében, Több mint 10 éves tapasztalattal, széleskörű referenciával és számos ügyfélkapcsolattal rendelkezünk. Azon túl, hogy egyedi igények alapján fejlesztünk webes rendszereket, vannak saját megoldásaink, illetve termékeink, melyek üzemeltetése és folyamatos fejlesztése is a feladataink része. Úgymond zászlóshajó projekt az Integral ERP kereskedelmi ERP rendszer és az Integralshop webáruház rendszer, amivel teljes körű megoldást kínálunk a webáruház és offline bolti értékesítés hatékony működtetésére. Összességében a rendszereinkkel a teljes e-kereskedelmi folyamatot kezelhetjük.
Temékeink
Esettanulmány
Győr-Moson Sopron Vármegyei Számítástechnikai üzlet, 200m Ft feletti árbevétel
A számítástechnikai termékek piacán hatalmas a verseny, amiben az ügyfelünk azzal veszi sikerrel az akadályokat, hogy az általuk kínált termékek szakmai szempontok szerint kerülnek kiválasztásra és csak megbízható, bevállt és jó ár/érték arányú eszközöket kínálnak. Ezen felül kiemelten figyelnek a vásárlói igényekre, melyet gyors szállítással, segítőkész ügyfélszolgálattal és folyamatos fejlesztésekkel támogatnak.
Ez a szemlélet is kíván adminisztráció tekintetében kihívásokat, valamint a megnövekedett rendelések hatékony kiszolgálása, raktározás, a fizikai bolt és webshop egy időben történő működése, illetve a különböző marketplace-eken történő értékesítéshez szükség volt egy komplex kereskedelmi rendszer megvalósítására.
A megvalósításhoz egyedi kereskedelmi rendszert fejlesztettünk, amely gyors működésével, egyszerű adminisztrációjával és kiemelkedő SEO eredményeivel tűnik ki. A felhasználói élmény javítása és az üzemeltetés egyszerűsítése érdekében számos egyedi funkciót és külső kapcsolatot építettünk be. Az online fizetést a Simplepay biztosítja, a számlákat a Billingo állítja ki. A szállítási opciók a rendelési értékhez igazodnak, magasabb összegnél a Cofidis áruhitel is elérhető, amelyet a termékoldalon kalkulátor, a pénztárban pedig fizetési mód támogat. A DPD API automatizálja a csomagfeladást és címkézést.
A vevőszerzéshez a termékek API-n keresztül megjelennek az Árukeresőn, Olcsóbbaton, Árgépen és az EMAG Marketplace-en. A Facebook pixel kapcsolat támogatja a dinamikus katalógushirdetéseket, így remarketing hirdetések automatikusan generálódnak. Az UTM paraméterezések révén a Google Analytics statisztikái segítik az eredmények folyamatos optimalizálását.
Bolti értékesítést támogató rendszerünk további automatizálást hozott. A rendeléseket és bolti eladásokat egy helyen kezeli, a vonalkódos azonosítás gyorsítja az eladást, rendelések összeállítását és bevételezést. A webshopkal való kapcsolat biztosítja, hogy a készlet mindig aktuális legyen, és ne értékesítsenek újra boltban eladott terméket. Az alacsony készlet figyelmeztetés beállítható, így a beszerzési lista automatikusan készül.
A rendszerben kezelhetők a szállítók, garancialevelek, partnerek, valamint a számlák és bizonylatok listázása is. Az árképzés automatizált: a rendszer figyeli az előre beállított paraméterek alapján módosítandó árakat. Az irányítópult azonnal elérhető napi feladatokat és aktuális információkat kínál, a statisztikák pedig segítik a növekedéshez szükséges döntéseket.
Az eredmény az előző évhez képest 4x-es értékesítési volumen és nyolc számjegyű negyedéves online forgalom. Az intenzív növekedést a folyamatosan bevezetésre kerülő szabályozott és automatizált belső folyamatok segítik.
A számítástechnikai termékek piacán hatalmas a verseny, amiben az ügyfelünk azzal veszi sikerrel az akadályokat, hogy az általuk kínált termékek szakmai szempontok szerint kerülnek kiválasztásra és csak megbízható, bevállt és jó ár/érték arányú eszközöket kínálnak. Ezen felül kiemelten figyelnek a vásárlói igényekre, melyet gyors szállítással, segítőkész ügyfélszolgálattal és folyamatos fejlesztésekkel támogatnak.
Ez a szemlélet is kíván adminisztráció tekintetében kihívásokat, valamint a megnövekedett rendelések hatékony kiszolgálása, raktározás, a fizikai bolt és webshop egy időben történő működése, illetve a különböző marketplace-eken történő értékesítéshez szükség volt egy komplex kereskedelmi rendszer megvalósítására.
A megvalósításhoz egyedi kereskedelmi rendszert fejlesztettünk, amely gyors működésével, egyszerű adminisztrációjával és kiemelkedő SEO eredményeivel tűnik ki. A felhasználói élmény javítása és az üzemeltetés egyszerűsítése érdekében számos egyedi funkciót és külső kapcsolatot építettünk be. Az online fizetést a Simplepay biztosítja, a számlákat a Billingo állítja ki. A szállítási opciók a rendelési értékhez igazodnak, magasabb összegnél a Cofidis áruhitel is elérhető, amelyet a termékoldalon kalkulátor, a pénztárban pedig fizetési mód támogat. A DPD API automatizálja a csomagfeladást és címkézést.
A vevőszerzéshez a termékek API-n keresztül megjelennek az Árukeresőn, Olcsóbbaton, Árgépen és az EMAG Marketplace-en. A Facebook pixel kapcsolat támogatja a dinamikus katalógushirdetéseket, így remarketing hirdetések automatikusan generálódnak. Az UTM paraméterezések révén a Google Analytics statisztikái segítik az eredmények folyamatos optimalizálását.
Bolti értékesítést támogató rendszerünk további automatizálást hozott. A rendeléseket és bolti eladásokat egy helyen kezeli, a vonalkódos azonosítás gyorsítja az eladást, rendelések összeállítását és bevételezést. A webshopkal való kapcsolat biztosítja, hogy a készlet mindig aktuális legyen, és ne értékesítsenek újra boltban eladott terméket. Az alacsony készlet figyelmeztetés beállítható, így a beszerzési lista automatikusan készül.
A rendszerben kezelhetők a szállítók, garancialevelek, partnerek, valamint a számlák és bizonylatok listázása is. Az árképzés automatizált: a rendszer figyeli az előre beállított paraméterek alapján módosítandó árakat. Az irányítópult azonnal elérhető napi feladatokat és aktuális információkat kínál, a statisztikák pedig segítik a növekedéshez szükséges döntéseket.
Az eredmény az előző évhez képest 4x-es értékesítési volumen és nyolc számjegyű negyedéves online forgalom. Az intenzív növekedést a folyamatosan bevezetésre kerülő szabályozott és automatizált belső folyamatok segítik.
Weboldal: