Superwert Korlátolt Felelősségű Társaság.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Superwert egy kiemelkedő szoftverfejlesztő vállalat, amely több mint 10 év nemzetközi tapasztalattal büszkélkedhet. Szolgáltatásaink közé tartozik a mesterséges intelligencia alapú fejlesztés, egyedi szoftverfejlesztés, valamint innovatív megoldások, mint a Smartcataloger és PhoneBOT AI. Célunk, hogy testreszabott, költséghatékony IT-megoldásokkal támogassuk ügyfeleink növekedését és versenyképességét. Rugalmas és skálázható rendszereink révén az üzleti igényekre szabott technológiai támogatást nyújtunk, biztosítva a folyamatos innovációt és a hatékonyság növelését.
Temékeink
Esettanulmány
A 2013-ban alapított RNR Group több mint húsz év tapasztalattal rendelkezik a színházi és filmipari produkciók személyi és technikai támogatásában. A cég művészek és művészeti szakemberek széles körét képviseli, biztosítva jogi és gazdasági támogatásukat, miközben a kölcsönös bizalomra és a magas színvonalú szolgáltatásra építve segíti elő karrierjüket. Az RNR Group a szerződéskötéstől a kifizetésekig magas szintű ügyintézést garantál, mindig betartva az ígéreteit és tiszteletben tartva ügyfelei érdekeit.
Az RNR csapata komoly kihívásokkal szembesült a művészek szerződéseinek és pénzügyeinek kezelésében. Az elavult szoftverrendszer, Excel táblák és papíralapú módszerek jelentős emberi erőforrás-befektetést igényeltek és gyakori hibák forrásai voltak, aláásva ezzel a munkafolyamatok hatékonyságát. Az ügynökség célja egy modern, integrált CRM rendszer kifejlesztése volt, amely átfogóan kezeli és automatizálja az ügynökségi folyamatokat, növelve a hatékonyságot és csökkentve a hibalehetőségeket.
Az RNR számára fejlesztett CRM rendszer projektje egy jól meghatározott szoftverspecifikációval indult, amelyet a fejlesztés során szükség szerint adaptáltunk. A kezdeti hagyományos vízeséses modell helyett a hibrid, agilis módszertant alkalmaztuk az ügyfél változó igényeinek kielégítése érdekében. Ez a megközelítés lehetővé tette, hogy rugalmasan reagáljunk az új igényekre és módosításokra, biztosítva a projekt dinamikus alkalmazkodását az üzleti környezet változásaihoz az egyéves fejlesztési periódus alatt.
A CRM rendszer fejlesztése – Az RNR számára kifejlesztett integrált CRM rendszer lehetővé teszi a céges folyamatok hatékony kezelését. A rendszer tartalmaz egy felhasználóbarát partnerportált is, amely az ügyfelek számára biztosít minden szükséges információt, csökkentve ezzel a cég munkatársainak időráfordítását. Az integrált megoldás jelentősen megkönnyítette az ügynökség napi működését, optimalizálta a munkafolyamatokat és javította az ügyfélkapcsolatok kezelését.
A szoftver kiemelt funkciói:
- Ügyfélszerződések generálása automatizáltan
- Teljeskörű ügyfélkezelő modul
- Ticket rendszer, ahol minden beérkező kérést, ügyet átláthatóan tudnak kezelni
- Pénzügyi elszámoló modul, ahol az ügyfeleik megbízásaival kapcsolatos pénzügyeket tudják komplexen kezelni
- Automatikus számlázási rendszer a pénzügyi modulból kiindulva
- Automatizált feladat kiosztás és státusz vezérlés
- Automatizált checklist kezelés
- Ügyfélportál kialakítása
Az RNR csapata komoly kihívásokkal szembesült a művészek szerződéseinek és pénzügyeinek kezelésében. Az elavult szoftverrendszer, Excel táblák és papíralapú módszerek jelentős emberi erőforrás-befektetést igényeltek és gyakori hibák forrásai voltak, aláásva ezzel a munkafolyamatok hatékonyságát. Az ügynökség célja egy modern, integrált CRM rendszer kifejlesztése volt, amely átfogóan kezeli és automatizálja az ügynökségi folyamatokat, növelve a hatékonyságot és csökkentve a hibalehetőségeket.
Az RNR számára fejlesztett CRM rendszer projektje egy jól meghatározott szoftverspecifikációval indult, amelyet a fejlesztés során szükség szerint adaptáltunk. A kezdeti hagyományos vízeséses modell helyett a hibrid, agilis módszertant alkalmaztuk az ügyfél változó igényeinek kielégítése érdekében. Ez a megközelítés lehetővé tette, hogy rugalmasan reagáljunk az új igényekre és módosításokra, biztosítva a projekt dinamikus alkalmazkodását az üzleti környezet változásaihoz az egyéves fejlesztési periódus alatt.
A CRM rendszer fejlesztése – Az RNR számára kifejlesztett integrált CRM rendszer lehetővé teszi a céges folyamatok hatékony kezelését. A rendszer tartalmaz egy felhasználóbarát partnerportált is, amely az ügyfelek számára biztosít minden szükséges információt, csökkentve ezzel a cég munkatársainak időráfordítását. Az integrált megoldás jelentősen megkönnyítette az ügynökség napi működését, optimalizálta a munkafolyamatokat és javította az ügyfélkapcsolatok kezelését.
A szoftver kiemelt funkciói:
- Ügyfélszerződések generálása automatizáltan
- Teljeskörű ügyfélkezelő modul
- Ticket rendszer, ahol minden beérkező kérést, ügyet átláthatóan tudnak kezelni
- Pénzügyi elszámoló modul, ahol az ügyfeleik megbízásaival kapcsolatos pénzügyeket tudják komplexen kezelni
- Automatikus számlázási rendszer a pénzügyi modulból kiindulva
- Automatizált feladat kiosztás és státusz vezérlés
- Automatizált checklist kezelés
- Ügyfélportál kialakítása
Weboldal: