FM Software Technologies Zártkörűen Működő Részvénytársaság

FM Software Technologies Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Rengeteg lehetőség, hogy szintet lépj az üzemeltetésben

Ma már nem az a kérdés, hogy honnan lesz adatunk, hanem az, hogy a meglévő adatainkkal mit kezdünk és hogyan használjuk azokat. Hogyan tudjuk szűrni, strukturálni, riportokká alakítani annak érdekében, hogy jobb döntéseket hozhassunk.

Szembe kell néznünk azzal, hogy nem korlátlanok az erőforrások. A munkaerő mennyiségének és időnként minőségének szűkössége felértékeli a digitális megoldásokat. A repetitív munkák automatizálása segít abban, hogy hatékonyabban üzemeltessük a vállalati vagyont. Jobb döntések, stabilabb jövőkép.
Ezt kínálja az FM Software Technologies Zrt a Sharp FM révén.

Temékeink

Esettanulmány

A Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Magyarország legnagyobb gazdaságtudományi egyeteme, az összes gazdasági alapszakján piacvezető. A legtöbben ide nyernek felvételt a gazdaságinformatikus és a kommunikáció és médiatudomány alapszakokra is, míg a nemzetközi tanulmányok szakon az ELTE után a 2. helyezettek. Büszkék arra, hogy a BGE Magyarország 4. legnagyobb egyeteme.

Jogelődjük, a Budapesti Gazdasági Főiskola 2000. január 1-jén jött létre, de elődintézményeink jogfolytonossága révén közel 170 éves szakmai múltra tekintenek vissza.

Eltérő életkorú és funkciójú épületek 75 000 négyzetméteren. Különféle műszaki megoldások.
Felsőoktatás.
A modellváltó egyetemek előtt egyértelmű út van kijelölve. Hatékonyabbá, átláthatóbbá kell tenniük a működésük minden dimenzióját, így az infrastruktúra üzemeltetést is.
A fenntartói elvárások egyértelműek: legyen hatékony a működés, legyen átlátható, mérhető az üzemeltetés.
A modellváltás tehát szemléletváltás is hoz magával. Teljesen megváltoznak a fenntartói elvárások az üzemeltetéssel kapcsolatban.
Fontos és hangsúlyos szerepet kap az infrastruktúrával kapcsolatos döntések meghozatalához szükséges adatok rendelkezésre állása és kiemelt szerep jut az ügyfélélménynek is.
Ezekre a fenntartói elvárásokra csak a digitalizáció jelenthet igazi, hosszútávú választ és megoldást.
Ez teszi lehetővé olyan vezetői riportok, adatelemzések elkészítését, amik mentén stratégiai, hosszútávú döntéseket lehet megalapozni az egyetemi infrastruktúrával kapcsolatban.
És ami a legfontosabb: a digitalizáció segítségével el lehet indulni az ügyfélközpontú szolgáltatói feladatellátás irányába, aminek a fő célja mind a hallgatói, mind az oktati ügyfélelégedettség. Ez az eszköz az, amivel meg lehet teremteni egy élhető, fenntartható XXI. századi felsőoktatási intézmény/campus üzemeltetési alapjait, feltételeit.

Merjünk belevágni és ne maradjunk le!
Gyakori kifogás, hogy csak megfelelő BIM esetén van értelme CAFM bevezetésének, de most egyértelművé vált, hogy kezdetleges, akár csak excel táblázatban létező, kezdetleges BIM esetén is van értelme a bevezetésnek. Nem is kevés!
Olyan riportokat, adatok és üzemeltetési tapasztalatokat generált már most 6 hónap alatt a rendszer, amit nagyon jól lehet hasznosítani a tervezések, stratégia alkotások és döntések során. Olyan mérőszámokat sikerült detektálni, amik nagyban elősegítik az üzemeltetés munkáját.
Néhány konkrétum:
Pontosan meg tudjuk mondani, hogy m2 alapon fajlagosan melyik épületben van több hibabejelentés. Ennek segítségével meg tudjuk határozni, hogy melyik épület milyen állapotban van. Tudjuk az épületeket állapot szerint rangsorolni tényadatok és nem intuíció alapján. Számokkal alátámasztva rá tudunk mutatni egy épületre, hogy „erre kellene több felújítási keretet meghatározni.”
Tudjuk szűrni és csoportosítani a bejelentéseket. Ennek segítségével pontosan meg tudjuk határozni, hogy egy-egy épületben mik a tipikus hibák, hová kell fókuszálni a jövő évi TMK és/vagy felújítás során.
Látjuk azt, hogy egy-egy épület üzemeltetési csapata mekkora terhelést kap. Mennyi és milyen jellegű bejelentéseket kapnak. Ennek eredményeképp tudjuk irányítani az üzemeltetési erőforrásokat onnan ahol kevesebb a terhelés oda, ahol a nagyobb az igénybevétel.
Az adatokkal tudjuk a csapatot is motiválni. A számokkal egyértelműen meg tudjuk nekik mutatni, hogy van értelme annak, amit csinálnak!
Már vizsgáljuk a transzparens és objektív KPI-ok kinyerését és alkalmazását az üzemeltetési csapat bónuszcéljainak meghatározásában. (Ami egyébként egyértelmű fenntartói/tulajdonosi elvárás.)
Ezek csak néhány szemelvény az előnyök közül.