
FUSION 4 Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Fusion4 Kft. egy olyan marketing ügynökség, amely teljes körű marketing, grafikai és programozói szolgáltatást nyújt ügyfelei számára. Legyen szó márkaépítésről, termékbevezetéshez és/vagy vállalati ismertség növeléséhez kapcsolódó marketingstratégia kialakításáról és megvalósításáról, webáruház vagy applikáció készítésről, egyedi vállalati arculatról, csomagolásról vagy éppen social média jelenléthez kapcsolódó képes, videós tartalmak készítéséről, magasan kvalifikált ca. 20 fős saját csapatunk segít a megbízók céljainak elérésében.
Temékeink
Esettanulmány
A Domino Zrt. közepes méretű vállalkozás, amely a padló- és falburkolás forgalmazás területén tevékenykedik, mind lakossági, mind ipari megrendeléseket teljesít. A vállalat országos lefedettséggel rendelkezik, és jelentős termékkínálatot forgalmaz, amelyhez egy korszerű, átlátható online katalógus szükséges. A piaci verseny kiélezett, ezért fontos volt, hogy a cég vizuálisan is versenyképes felületet biztosítson ügyfeleinek. A cég korlátozott informatikai kapacitásokkal rendelkezett, így egy egyszerűen kezelhető, könnyen bővíthető megoldásra volt szükség, amit a belső csapat is tud használni.
Az ügyfelünk korábbi weboldala technikailag elavult volt, nem biztosított megfelelő keresési és szűrési lehetőségeket, és a termékek közötti navigáció is nehézkes volt. Mivel a cég folyamatosan bővíti a kínálatát, a termékek karbantartása lassú, manuális folyamat volt, ami akadályozta a hatékony működést. Az oldal nem volt megfelelően mobilra optimalizált, így a felhasználói élmény jelentősen csökkent mobil eszközökön.
Az ügyfél célja az volt, hogy egy reszponzív, felhasználóbarát, vizuálisan vonzó katalógusoldalt hozzon létre, ahol a vásárlók könnyedén böngészhetnek a burkolóanyagok és terméktípusok között, és egyszerűen tudják szűrni azokat ár, típus vagy felhasználási terület alapján. A cégnek fontos volt, hogy a katalógust házon belül is gyorsan tudják frissíteni, akár informatikai szakértelem nélkül is.
Egy egyedi, mobilbarát katalógus oldalt fejlesztettünk a Domino Zrt. számára, amely modern szűrési és keresési funkciókat kapott. Kiemelt szempont volt, hogy a látogatók gyorsan megtalálják a kívánt termékeket, így többféle szűrési opciót (pl. szín, méret, felhasználási terület) építettünk be. Az adminisztrációs felületet felhasználóbarátra alakítottuk ki, hogy a cég munkatársai programozói tudás nélkül is egyszerűen frissíthessék a termékkínálatot.
A bevezetést követően a weboldal látogatottsága és a katalógusban eltöltött idő jelentősen nőtt. A felhasználói visszajelzések alapján az oldal könnyen kezelhető és vizuálisan is vonzó lett. Az ügyfél adminisztrációs folyamatai gyorsabbá váltak, így a termékfrissítések, akciók és új ajánlatok publikálása már a saját csapat által is könnyedén elvégezhető. A korszerűbb megjelenés és a jobb felhasználói élmény segítette a cég piaci pozíciójának erősítését, és hozzájárult a megrendelések számának növekedéséhez.
Az ügyfelünk korábbi weboldala technikailag elavult volt, nem biztosított megfelelő keresési és szűrési lehetőségeket, és a termékek közötti navigáció is nehézkes volt. Mivel a cég folyamatosan bővíti a kínálatát, a termékek karbantartása lassú, manuális folyamat volt, ami akadályozta a hatékony működést. Az oldal nem volt megfelelően mobilra optimalizált, így a felhasználói élmény jelentősen csökkent mobil eszközökön.
Az ügyfél célja az volt, hogy egy reszponzív, felhasználóbarát, vizuálisan vonzó katalógusoldalt hozzon létre, ahol a vásárlók könnyedén böngészhetnek a burkolóanyagok és terméktípusok között, és egyszerűen tudják szűrni azokat ár, típus vagy felhasználási terület alapján. A cégnek fontos volt, hogy a katalógust házon belül is gyorsan tudják frissíteni, akár informatikai szakértelem nélkül is.
Egy egyedi, mobilbarát katalógus oldalt fejlesztettünk a Domino Zrt. számára, amely modern szűrési és keresési funkciókat kapott. Kiemelt szempont volt, hogy a látogatók gyorsan megtalálják a kívánt termékeket, így többféle szűrési opciót (pl. szín, méret, felhasználási terület) építettünk be. Az adminisztrációs felületet felhasználóbarátra alakítottuk ki, hogy a cég munkatársai programozói tudás nélkül is egyszerűen frissíthessék a termékkínálatot.
A bevezetést követően a weboldal látogatottsága és a katalógusban eltöltött idő jelentősen nőtt. A felhasználói visszajelzések alapján az oldal könnyen kezelhető és vizuálisan is vonzó lett. Az ügyfél adminisztrációs folyamatai gyorsabbá váltak, így a termékfrissítések, akciók és új ajánlatok publikálása már a saját csapat által is könnyedén elvégezhető. A korszerűbb megjelenés és a jobb felhasználói élmény segítette a cég piaci pozíciójának erősítését, és hozzájárult a megrendelések számának növekedéséhez.
Weboldal: