Credit Control Menedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

Credit Control Menedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Credit Online céginformációs rendszer egy olyan megoldás, amely lehetővé teszi, hogy információ alapú értéket teremtsünk a vállalkozások számára, amely támogatja az üzleti döntéshozatalt, a partnerkiválasztást és minimalizálja a partnerekhez kapcsolódó üzleti kockázatot.

Legyen szó hazai vagy akár nemzetközi cégekről, a Credit Online komplex és releváns információt nyújt a vállalatok pénzügyi-, jogi helyzetéről, kapcsolati hálójáról és egyéb üzleti szempontból fontos paramétereiről.

A Credit Online áttekinthető formában, táblázatokkal és könnyen értelmezhető grafikonokkal kiemeli a legfontosabb információkat minden vállalkozásról. A kockázati besorolásunk azonnal megmutatja a vállalkozások stabilitását, bedőlésének valószínűségét.

Rendszerünkben 14 hazai hatósági nyilvántartás közérdekből nyilvános adatainak összességéből áll és a hazai vállalkozások adatain túl az egyéni vállalkozók, nonprofit szervezetek valamint költségvetési szervek adatai is tartalmazza.

Temékeink

Esettanulmány

Partnerünk automatizált rendszerek bevezetésével és fejlesztésével valamint  különböző ipari berendezések alkatrészeinek értékesítésével foglalkozik. A vállalat több beszállítóval és ügyféllel dolgozik együtt belföldön és külföldön egyaránt. Az elmúlt években a vállalat gyors növekedést tapasztalt, ami számos operatív és adminisztratív kihívást hozott magával. A vállalat vezetősége felismerte, hogy a növekedés fenntarthatósága érdekében szükséges egy átfogó céginformációs rendszer bevezetése.

A vezetőség célja az volt, hogy a céginformációs rendszer bevezetésével egységesítsék és központosítsák a házon belüli cégadatkezelést, hogy minden fontos információ egy helyen legyen elérhető a pénzügy és az értékesítés számára.

Javítsák a kommunikációt és az együttműködést az osztályok között, egyben növeljék az ügyfélkapcsolatok kezelésének hatékonyságát és az ügyfélelégedettséget.

Csökkentsék a nemfizető partnerekkel kapcsolatos kockázatokat.
A Credit Online rendszer bevezetése egy a vezetőség és az érintett munkatársak részére történő részletes bemutatással indult. Ennek során felmértük, hogy mely modulok bevezetése válik szükséhgessé részlegenként.

Az értékesítési részleg új ügyfelek szerzésében és meglévő ügyfelek megtartásában érdekelt,m így számukra a marketing modul és cégkockázatokat mutató cégriport, kapcsolati háló, negatív eljrások, pénzügyi adatok modulok váltak relevánsá.

A pénzügyi részleg a fentieken túl nyomon szerette volna követni a partnerekkel kapcsolatos cégadat változásokat, amelyre a Credit Online monitoring megoldása nyújtott segítséget és került bevezetésre.

A Credit Online rendszer bevezetése egy a vezetőség és az érintett munkatársak részére történő részletes bemutatá