Integ Rendszerház Korlátolt Felelősségű Társaság

Integ Rendszerház Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünket, az Integ Rendszerház Kft. -t 2008-ban alapítottuk, családi vállalkozásként. A cégben dolgozó kollégák zöme jelenleg is családtag, akik szívvel lélekkel, teljes állásban vagy nyugdíj mellett a cég fejlődéséért, Ügyfeleink megelégedése érdekében dolgoznak.
2024-ben 7 kolléga nyújtja a vállalkozás által kínált szolgáltatásokat, tevékenységünket budapesti központtal, országosan végezzük.
Dinamikusan fejlődő szervezetünk kisebb és nagyobb Partnerei számára is a legmegfelelőbb megoldás megtalálására törekszik, legyen szó akár egy sok egységes üzlethálózat komplett rendszereinek szállításáról, vagy egy önálló, egyszemélyes üzlet egyetlen darab pénztárgépéről.

Temékeink

Esettanulmány

A Fitocentrum üzlethálózat országos bolthálózatában jelenleg 11 szaküzlet és egy nagykereskedelmi telephely működik. Kereskedelmi tevékenységüket a táplálék kiegészítők és gyógynövény készítmények területén végzik. Nagykereskedelmi területen a saját üzletek kiszolgálásan túl számos viszonteladó partnert is kiszolgálnak.


üzlethálózat egymástól független, széttagolt központi felületről nem elérhető adatbázisainak, készletkezelő rendszereinek integráltabb megoldásba szervezése:

- bolti adatbázisok központi felületről végzett termékadminisztrációja
- üzletek rálátása a nagyker készletre
- nagyker által a boltok részére történő áru mozgatás automatikus kiterhelése a bolti készletekre
- felhő alapú adatkezeléssel központosított kimutatások a tulajdonosok számára


Cégünk 20212-ben kezdte meg a Fitocentrum üzlethálózat akkori informatikai rendszerének cseréjét, a rendelkezésre álló infrastruktúra modernizálását.
A kezdeti megbízásunk arra vonatkozott, hogy az akkor 6 üzlettel és 1 nagykereskedelmi telephellyel rendelkező vállalkozás rendelkezésre álló informatikai rendszerét cseréljük, mivel annak működésével kapcsolatban problémák merültek fel.
Az üzlethálózat és a nagykereskedés komplett készletnyilvántartó és számlázó rendszerének felszerelését követően több körben végeztünk módosításokat, melyek segítettek a rendszer működését az Ügyfél igényeihez igazítani.
Az évek során folyamatosan fejlesztések történtek a felépített infrastruktúrában:

2013 után az összes hardvert mi tartjuk karban (számítógépek, nyomtatók, pénztárgépek, vonalkód olvasók, adatgyűjtők, árellenőrző)
2012-2022 közötti időszakban újabb 5 üzlet nyílt, melynek teljes felszerelését (hardver és szoftver) cégünk végezte
fokozatosan bővítettük az integrációt segítő funkciókat (központi adatmenedzsment funkciók, bizonylatok mozgatása adatbázisok között emberi beavatkozás nélkül, felhőbe költöztetés, összesített adatokat tartalmazó lekérdezések a tulajdonosok számára, stb.).
A raktári rendszerre weboldalt/webáruházat építettünk, mely az online értékesítést segíti,

A megfelelő adatokat szolgáltatni képes rendszer lehetőséget biztosít a készletezés hatékonyságának növelésére, a pontos kimutatások segítik a döntéshozatalt, az adminisztrációs, valamint a könyvvezetési munkát. Az adatbázisok/üzletek közötti adatintegráció minimálisra csökkenti a felesleges adminisztrációt.

Weboldal: