DIGITAL SOLUTIONS Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

DIGITAL SOLUTIONS Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A DIGITAL SOLUTIONS Kft. 2003–ban alakult, főbb tevékenységi területei szoftverfejlesztés, informatikai rendszer üzemeltetés, tanácsadás, és szakértői tevékenységek.
A cég munkatársainak szakértelmét és elhivatottságát partnerkörének folyamatos gyarapodása és megelégedettsége igazolja, melynek folyamatos megerősítésére kiemelt figyelmet fordítunk.
Versenyképességünk folyamatos fejlesztésével ügyfeleinket olyan speciális területeken is kiszolgáljuk, melyek lehetővé teszik különböző pályázatokon való eredményes szereplésüket.
Ügyfeleink felmerült problémáit magas rendelkezésre állású ügyfélszolgálat biztosításával, komplex megoldások alkalmazásával és modern, integrált eszközökkel alkalmazásával támogatjuk.
Cégünk informatikai-stratégiai tanácsadással is segíti partnereit, mely kiterjed különböző eljárásrendek kidolgozására (pl: archiválási rend, katasztrófa elhárítási terv), az IT biztonsággal és hardver-fejlesztéssel kapcsolatos javaslatokra is.
Saját fejlesztésű vállalat irányítási rendszerünket a néhány fős kisvállalkozástól, az 500 fős foglalkoztatott létszámmal dolgozó magyarországi közepes vállalkozásokig nagy megelégedéssel használják ügyfeleink, többen immár bő 10 éve. Súlyt helyezünk arra, hogy mindig a legújabb technológiákat, és üzemeltetési környezetet használjuk, és a meglévő rendszereket is folyamatosan frissítsük, így egy-egy telepített rendszer nem ragad le az adott színvonalon, hanem folyamatosan követi a legújabb technológiákat. Cégünk 2015-ben indította be magas rendelkezésre állású infrastruktúra szolgáltatását.

Esettanulmány

A K&T Hardmetal Kft kelet magyarországi gépipari területen tevékenykedő, 20-30 főt alkalmazó kisvállalkozásként tevékenykedik. Fő tevékenységük szerszám-, készülék és alkatrészgyártás.
A 2002 után hazánkban megjelenő ipari jellegű multinacionális beruházások (Alcoa, Audi, Caroflex, Epcos, General Electric, FAG, Opel, Suzuki, stb) által generált piaci igény hatására folyamatos fejlesztések során immár jelentős keményfém megmunkálási kapacitással, a külföldi beszerzéshez képest jelentősen rövidebb átfutási idővel, és versenyképes árral szolgálja ki az ügyfeleit.
A tradicionális szerszám- és alkatrész gyártás területén is jelentős technológiai fejlesztések eredményeként, korszerű, európai színvonalú szolgáltatásokkal, és jelentős gyártó kapacitással rendelkezik.
A K&T Hardmetal Kft dinamikus fejlődése során, mind a technológiai, mind az ügyviteli területen szükségessé vált egy olyan integrált információs rendszer bevezetése, amely a cég üzleti, és technológiai folyamatait összekapcsolva, a közöttük lévő kapcsolatokat megfelelően kezelve képes az adminisztrációs feladatok jelentős támogatására.
A cég üzleti folyamatait kevés számú jellemzően felső vezető látta csak át, az információ átadása a folyamatos (és folyamatosan növekvő) munka terhelés mellett nehezen megoldható volt, illetve számos olyan járulékos adat is megjelenhetett, amelyek érzékeny üzleti adatokat is érintettek.
Elsődlegesen szükségessé vált egy rendszerbe foglalt termelési rendszer bevezetése, amely közvetlen kimenetekkel rendelkezik a számvitel felé, így képes a szállítólevelek, számlák elkészítésére, illetve annak támogatására. Kiemelten fontos volt a részletes, finoman szemcsézett jogosultsági, és biztonsági rendszer bevezetése, hogy minden munkatárs azokkal az információkkal dolgozzon -és azokhoz férjen hozzá -, amelyekre szüksége van.
Fontos igény volt egy központi elektronikus iktató rendszer, amely elektronikus formában tartalmaz minden dokumentumot, ami nem áll rendelkezésre elektronikusan azt scannelt formában, kereshető, csatolható, és a jogosultsági rendszerrel integrált.
A vezetők mindennapi tevékenysége szükségessé tette a rendszer távoli elérését biztonságos adatkapcsolaton, teljes funkcionalitás mellett, ezzel támogatva a távmunkában dolgozó munkatársakat is.
A bevezetett rendszer a ClockWork Enterprise vállalat irányítási rendszer, amely kliens szerver alapú, akkor még vastag klienses teljes értékű munkaállomásokkal működő, integrált folyamat, termelés, és ügyviteli megoldást biztosított. A központi infrastruktúrának köszönhetően egy magas rendelkezésre állású, nagy teljesítményű, és alacsony hálózati terhelésű rendszer jött létre, amely e kitűzött célokat maradéktalanul megvalósította.
A teljesen egyedileg testreszabott rendszer bevezetése nagyságrendileg 1 év alatt ment végbe, de a folyamatosan változó igényekhez, a rendszert a fejlesztő folyamatosan aktualizálja, fejleszti.
A K&T Hardmetal Kft gyakorlatilag azonos adminisztrációs létszámmal egy sokkal részletesebb, precízen vezetett folyamat menedzsmentet vezetett be, ami támogatja a klasszikus feladatokat mint készlet kezelés, gyártás tervezés, folyamat kezelés, szállítás, számlázás.
Az előre paraméterezett kimutatások pontos, és percrekész vezetői információkat biztosítanak, akár távoli eléréssel is, és a testre szabható információs panelek segítéségével minden felhasználó egyedi igényeihez alakítva.
Az integrált információs modulok összesített, és kontrolling információkat biztosítanak a különböző területek tevékenységéről, annak sikerességéről, és az ügyfelek / beszállítókkal való kapcsolatokról, így a tipikus CRM funkciók - és az abból nyert előnyök - nem csak a megrendelői, hanem a beszállítói oldalon is felhasználhatók.