Techray Development Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Techray egy szoftverfejlesztő és T&M IT szolgáltató, amely több hazai és nemzetközi IT szolgáltatás bevezetésében szerzett tapasztalatot.
Temékeink
Esettanulmány
Az esettanulmányban szereplő ügyfél egy budapesti székhelyű, informatikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely több mint 100 főt foglalkoztat. Az ágazat sajátosságai közé tartozik a gyorsan változó technológiai környezet és a magas szintű verseny, amely állandó innovációt és hatékonyságot követel. A vállalat fő tevékenységei közé tartozik az IT-megoldások fejlesztése és üzemeltetése, amely során szoros együttműködésben dolgoznak különböző beszállítókkal és partnerekkel. A piaci körülmények folyamatos alkalmazkodást igényelnek a technológiai trendekhez és az ügyfelek elvárásaihoz, míg a belső erőforrásokat rugalmasan kell menedzselni, hogy megfeleljenek a növekvő igényeknek.
Az üzleti kihívás abból fakadt, hogy a vállalat meglévő ügyviteli rendszere nem volt képes hatékonyan kezelni a belső folyamatokat, mint például a projektmenedzsment, az erőforrás-gazdálkodás, a munkaidő-nyilvántartás és a költségek követése. A manuális adminisztráció növelte az időráfordítást, és gyakran vezetett pontatlanságokhoz, ami az üzleti hatékonyság csökkenését eredményezte.
Tovább súlyosbította a problémát az informatikai beszállítók elszámolásainak kezelése, amely időigényes és hibalehetőségekkel teli folyamat volt. A beszállítói szerződések és számlák manuális feldolgozása lassította a kifizetési folyamatokat, valamint gyakran okozott késéseket és adminisztratív hibákat, amelyek a beszállítói kapcsolatokra is negatívan hatottak.
Az üzleti probléma megoldásának kulcsa egy olyan integrált ügyviteli rendszer kialakítása volt, amely automatizálja a kritikus folyamatokat, és átláthatóvá teszi a projektmenedzsmentet, az erőforrás-kezelést, valamint a beszállítói elszámolásokat. A cél egy olyan rugalmas és skálázható rendszer bevezetése volt, amely nemcsak a belső adminisztrációs feladatokat egyszerűsíti le, de biztosítja a pontos és gyors kifizetéseket, csökkenti a hibalehetőségeket, és növeli a vállalat általános működési hatékonyságát.
Az üzleti kihívás abból fakadt, hogy a vállalat meglévő ügyviteli rendszere nem volt képes hatékonyan kezelni a belső folyamatokat, mint például a projektmenedzsment, az erőforrás-gazdálkodás, a munkaidő-nyilvántartás és a költségek követése. A manuális adminisztráció növelte az időráfordítást, és gyakran vezetett pontatlanságokhoz, ami az üzleti hatékonyság csökkenését eredményezte.
Tovább súlyosbította a problémát az informatikai beszállítók elszámolásainak kezelése, amely időigényes és hibalehetőségekkel teli folyamat volt. A beszállítói szerződések és számlák manuális feldolgozása lassította a kifizetési folyamatokat, valamint gyakran okozott késéseket és adminisztratív hibákat, amelyek a beszállítói kapcsolatokra is negatívan hatottak.
Az üzleti probléma megoldásának kulcsa egy olyan integrált ügyviteli rendszer kialakítása volt, amely automatizálja a kritikus folyamatokat, és átláthatóvá teszi a projektmenedzsmentet, az erőforrás-kezelést, valamint a beszállítói elszámolásokat. A cél egy olyan rugalmas és skálázható rendszer bevezetése volt, amely nemcsak a belső adminisztrációs feladatokat egyszerűsíti le, de biztosítja a pontos és gyors kifizetéseket, csökkenti a hibalehetőségeket, és növeli a vállalat általános működési hatékonyságát.
Weboldal: