KG Creative Media Group Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Socialpro.hu a KG Creative Media Group tagjaként egyedülálló digitális marketing megoldásokat kínál, melyek célja az ügyfelek online sikerének maximalizálása. Több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkező csapatunk innovatív stratégiákat és modern technológiákat alkalmaz, hogy partnereink kiemelkedjenek a digitális térben. Krasznai Gábor, az ügynökség alapítója, több mint 15 év pénzügyi és marketing tapasztalattal rendelkezik, és számos nemzetközi projektben vett részt. Linkedin: www.linkedin.com/in/gábor-krasznai-9a6877252
Szolgáltatásaink közé tartozik a marketingstratégia tervezése, email marketing, PPC hirdetéskezelés (Facebook, Google), weboldal és webshop fejlesztés, tartalommarketing, arculattervezés, folyamat automatizálás és mesterséges intelligencia alapú rendszerek fejlesztése. Ügyfeleink között olyan neves cégek szerepelnek, mint a Domusa Teknik, Duna House, Otthon Centrum és KKV-k. A Socialpro.hu megbízható partner a digitális növekedés és innováció terén.
Szolgáltatásaink közé tartozik a marketingstratégia tervezése, email marketing, PPC hirdetéskezelés (Facebook, Google), weboldal és webshop fejlesztés, tartalommarketing, arculattervezés, folyamat automatizálás és mesterséges intelligencia alapú rendszerek fejlesztése. Ügyfeleink között olyan neves cégek szerepelnek, mint a Domusa Teknik, Duna House, Otthon Centrum és KKV-k. A Socialpro.hu megbízható partner a digitális növekedés és innováció terén.
Temékeink
Esettanulmány
Az ügyfél egy közép-európai régióban tevékenykedő, több évtizedes múlttal rendelkező, közepes méretű nagyvállalat, amely fűtéstechnikai berendezések gyártására specializálódott. Termékkínálatuk magában foglalja a hőszivattyúkat, különféle kazánokat és innovatív energiahatékony megoldásokat. Az ügyfél jelentős piaci jelenléttel bír több európai országban, és kiemelkedő minőségi standardok mellett fejleszti termékeit. Nemzetközi partnerekkel is együttműködik a csúcstechnológiás fejlesztések terén, különös tekintettel a környezetbarát megoldásokra.
Az ügyfél több alapvető üzleti problémával szembesült. Az ügyfélszolgálati megkeresések nem voltak hatékonyan kezelhetők, mivel hiányzott a telefonos, emailes és közösségi platformokon elérhető ügyfélszolgálat. Az árajánlatadás manuális rendszere jelentős munkaerőt és időt igényelt, ami csökkentette a hatékonyságot és lassította az ügyfélkapcsolatok kezelését. Továbbá az online kampányok hiánya miatt az új ügyfélszerzés nehézkes és költséges volt. A vállalat az automatizált és digitalizált megoldások hiányában nem tudta kielégíteni a gyorsuló piaci elvárásokat.
A vállalat számára egy teljes körű digitális átalakítást valósítottunk meg, amely több szintű megoldásokat foglalt magában. Bevezettünk egy mesterséges intelligencia alapú chatbot rendszert, amely automatizáltan válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket és az ügyfél termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos információkat. Emellett kiépítettük egy bárhonnan elérhető online telefonos rendszert, mely az ügyfélszolgálat hatékonyságát növelte. Az árajánlatadó rendszer teljes automatizálása jelentősen csökkentette a feldolgozási időt és az emberi erőforrás-igényt. CRM rendszert is bevezettünk, amely optimalizálta az ügyféladatok kezelését és a kommunikációt.
Az alkalmazott megoldások révén a vállalatnál 40%-kal csökkent az ügyfélkiszolgálási idő, a manuális munkaerőigény 30%-kal mérséklődött, és az új online kampányok révén az ügyfélszerzés hatékonysága 25%-kal javult.
Az ügyfél több alapvető üzleti problémával szembesült. Az ügyfélszolgálati megkeresések nem voltak hatékonyan kezelhetők, mivel hiányzott a telefonos, emailes és közösségi platformokon elérhető ügyfélszolgálat. Az árajánlatadás manuális rendszere jelentős munkaerőt és időt igényelt, ami csökkentette a hatékonyságot és lassította az ügyfélkapcsolatok kezelését. Továbbá az online kampányok hiánya miatt az új ügyfélszerzés nehézkes és költséges volt. A vállalat az automatizált és digitalizált megoldások hiányában nem tudta kielégíteni a gyorsuló piaci elvárásokat.
A vállalat számára egy teljes körű digitális átalakítást valósítottunk meg, amely több szintű megoldásokat foglalt magában. Bevezettünk egy mesterséges intelligencia alapú chatbot rendszert, amely automatizáltan válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket és az ügyfél termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos információkat. Emellett kiépítettük egy bárhonnan elérhető online telefonos rendszert, mely az ügyfélszolgálat hatékonyságát növelte. Az árajánlatadó rendszer teljes automatizálása jelentősen csökkentette a feldolgozási időt és az emberi erőforrás-igényt. CRM rendszert is bevezettünk, amely optimalizálta az ügyféladatok kezelését és a kommunikációt.
Az alkalmazott megoldások révén a vállalatnál 40%-kal csökkent az ügyfélkiszolgálási idő, a manuális munkaerőigény 30%-kal mérséklődött, és az új online kampányok révén az ügyfélszerzés hatékonysága 25%-kal javult.
Weboldal: