Innotime Hungary Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Innotime Hungary Kft. fókuszában az innováció áll, elsősorban a turizmus és kapcsolódó szolgáltatások területén kínálunk nemzetközi sztenderdekkel validált megoldásokat.
Az általunk fejlesztett IT keretrendszer komplex megoldást kínál, moduláris felépítésű, rugalmasan alkalmazva a megrendelői igényekhez.
Az általunk fejlesztett IT keretrendszer komplex megoldást kínál, moduláris felépítésű, rugalmasan alkalmazva a megrendelői igényekhez.
Temékeink
Esettanulmány
A megbízó egy vidéki térség turizmusát koordináló egyesület, aki egy komplex turisztikai szolgáltatási, desztinációmenedzsment keretrendszer segítségével kívánja felépíteni a térség turisztikai kínálatát. Ezt egy IT keretrendszer segítségével tudja költséghatékonyan megtenni.
A térség turisztikai kínálata szétaprózott, nincs elég erőforrás a hatékony értékesítésre. Egy közös IT platform használatával viszont költséghatékonyan lehet programcsomagokat kialakítani, a térséget és az egyes szolgáltatásokat népszerűsíteni.
Desztinációk számára nyújtott előnyök:
1. Interaktív vendégtájékoztatás: Az I-DEST egyetlen adatbázisból működő weboldalt és mobilalkalmazást biztosít, amely térképes szolgáltatáskínálatot, POI pontokat, útvonaltervezést, audioguide szolgáltatást, gamifikációs megoldásokat és mesterséges intelligencián alapuló automatizált vendégajánlatokat kínál.
2. Adatvezérelt döntéstámogatás és értékesítés: A rendszer valós idejű statisztikákkal és előrejelzésekkel segíti a döntéshozókat a fejlesztések és marketingtevékenységek során, figyelembe véve a pénzügyi, környezeti és társadalmi fenntarthatósági adatokat.
3. Egységes szolgáltatói minőségfejlesztés: Az I-DEST komplex fejlesztési csomagot kínál a szolgáltatók felkészítésére a minőségi vendégfogadás érdekében, beleértve a helyismeretet és a speciális igényekre való felkészülést (pl. fogyatékkal élők, családok, kerékpárosok).
4. Zöld irányelvek és minősítés: A rendszer támogatja a fenntarthatósági mutatók nyomon követését, hozzájárulva a Green Destinations minősítésre való felkészüléshez.
5. Helyi termék program: Az I-DEST digitális platformja elősegíti a turisztikai szolgáltatók és helyi termelők közötti együttműködést, támogatva a rövid ellátási láncok kialakítását és a helyi termékek integrálását a vendéglátásba.
Szolgáltatók számára nyújtott előnyök:
• Profilozás és személyre szabott ajánlatok: A rendszer lehetővé teszi a vendégek strukturált profilozását, ami segíti a személyre szabott kínálat fejlesztését és az értékesítést.
• Minőségfejlesztési eszközök: Az I-DEST e-learning megoldásokat és mentorálást kínál a szolgáltatók számára a minőségi vendégfogadás megteremtéséhez.
• Fenntarthatósági támogatás: A rendszer információt nyújt a szolgáltatók számára a környezeti terhelésről, segítve a fenntartható turisztikai termékfejlesztést.
Összességében az I-DEST átfogó megoldást kínál a desztinációk és szolgáltatók számára a versenyképesség növelésére, a fenntarthatóság előmozdítására és a vendégélmény javítására.
A térség turisztikai kínálata szétaprózott, nincs elég erőforrás a hatékony értékesítésre. Egy közös IT platform használatával viszont költséghatékonyan lehet programcsomagokat kialakítani, a térséget és az egyes szolgáltatásokat népszerűsíteni.
Desztinációk számára nyújtott előnyök:
1. Interaktív vendégtájékoztatás: Az I-DEST egyetlen adatbázisból működő weboldalt és mobilalkalmazást biztosít, amely térképes szolgáltatáskínálatot, POI pontokat, útvonaltervezést, audioguide szolgáltatást, gamifikációs megoldásokat és mesterséges intelligencián alapuló automatizált vendégajánlatokat kínál.
2. Adatvezérelt döntéstámogatás és értékesítés: A rendszer valós idejű statisztikákkal és előrejelzésekkel segíti a döntéshozókat a fejlesztések és marketingtevékenységek során, figyelembe véve a pénzügyi, környezeti és társadalmi fenntarthatósági adatokat.
3. Egységes szolgáltatói minőségfejlesztés: Az I-DEST komplex fejlesztési csomagot kínál a szolgáltatók felkészítésére a minőségi vendégfogadás érdekében, beleértve a helyismeretet és a speciális igényekre való felkészülést (pl. fogyatékkal élők, családok, kerékpárosok).
4. Zöld irányelvek és minősítés: A rendszer támogatja a fenntarthatósági mutatók nyomon követését, hozzájárulva a Green Destinations minősítésre való felkészüléshez.
5. Helyi termék program: Az I-DEST digitális platformja elősegíti a turisztikai szolgáltatók és helyi termelők közötti együttműködést, támogatva a rövid ellátási láncok kialakítását és a helyi termékek integrálását a vendéglátásba.
Szolgáltatók számára nyújtott előnyök:
• Profilozás és személyre szabott ajánlatok: A rendszer lehetővé teszi a vendégek strukturált profilozását, ami segíti a személyre szabott kínálat fejlesztését és az értékesítést.
• Minőségfejlesztési eszközök: Az I-DEST e-learning megoldásokat és mentorálást kínál a szolgáltatók számára a minőségi vendégfogadás megteremtéséhez.
• Fenntarthatósági támogatás: A rendszer információt nyújt a szolgáltatók számára a környezeti terhelésről, segítve a fenntartható turisztikai termékfejlesztést.
Összességében az I-DEST átfogó megoldást kínál a desztinációk és szolgáltatók számára a versenyképesség növelésére, a fenntarthatóság előmozdítására és a vendégélmény javítására.
Weboldal: