FelhőNet Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk 2008 óta Zoho Authorized Partner. Küldetésünk, hogy könnyebbé tegyük a KKV-k életét, szaktudásunk, tapasztalatunk és Zoho alkalmazások segítségével.
Ahelyett, hogy pusztán informatikai projektként állnánk hozzá az új rendszer(ek) bevezetéséhez, konzultációs megbeszélések alkalmával igyekszünk megérteni, hogy ügyfelünk jelenleg hogyan működik, milyen folyamatai vannak, hol tapasztal problémákat, hol van fejlesztendő terület. Az egyeztetések után ezekre adunk Zoho alapon testre szabott megoldást.
A Zoho csaknem 70 felhő alapú alkalmazással rendelkezik pl. CRM, irodai alkalmazások, ügyfélkapcsolat, marketing, projekt menedzsment stb. területeken. A projektek többségénél a Zoho CRM van a középpontban, erre épülnek rá más alkalmazások és egyedi FelhőNet fejlesztések.
Ügyfeleink tipikusan 5-50 felhasználó közötti KKV-k. Mindig az ügyfél hosszú távú elégedettségére törekszünk, célunk, hogy a segítségünkkel bevezetett rendszert valóban használják, és hatékonyabbá tegye a munkájukat.
Ahelyett, hogy pusztán informatikai projektként állnánk hozzá az új rendszer(ek) bevezetéséhez, konzultációs megbeszélések alkalmával igyekszünk megérteni, hogy ügyfelünk jelenleg hogyan működik, milyen folyamatai vannak, hol tapasztal problémákat, hol van fejlesztendő terület. Az egyeztetések után ezekre adunk Zoho alapon testre szabott megoldást.
A Zoho csaknem 70 felhő alapú alkalmazással rendelkezik pl. CRM, irodai alkalmazások, ügyfélkapcsolat, marketing, projekt menedzsment stb. területeken. A projektek többségénél a Zoho CRM van a középpontban, erre épülnek rá más alkalmazások és egyedi FelhőNet fejlesztések.
Ügyfeleink tipikusan 5-50 felhasználó közötti KKV-k. Mindig az ügyfél hosszú távú elégedettségére törekszünk, célunk, hogy a segítségünkkel bevezetett rendszert valóban használják, és hatékonyabbá tegye a munkájukat.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk a pécsi Filmex Kft. Fő tevékenységük a polietilén csomagolóanyagok gyártása, élelmiszeripari, ipari, mezőgazdasági vagy háztartási felhasználásra. Céljuk, hogy a különböző iparágakat megbízhatóan kiszolgálják a számukra optimális csomagolóanyagokkal.
A cég nagy múltú, 1996-ban alapították. Jelenleg (2024-ben) 46 fővel dolgoznak, éves árbevételük milliárdos nagyságrendű.
Számukra a minőség az egyik legfontosabb érték, szilárdan hisznek abban, hogy sikerük végső értékmérője partnereik elégedettsége. Tisztában vannak azzal, hogy a tanúsítványok megszerzése kulcsfontosságú a jelentős hozzáadott értéket képviselő piacok - többek között a feldolgozóipar, az élelmiszer- és az autóipar igényeinek kielégítéséhez. A következő tanúsítványokkal rendelkeznek: BRC, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.
Ezért is döntöttek minőségi szoftverek bevezetése mellett, melyek leginkább megfelelnek cégfilozófiájuknak és még inkább elősegítik partnereik elégedettségét.
Az ügyfél több területre keresett megoldást:
1. Az ajánlatokhoz egy bonyolult számítást szükséges náluk elvégezni, amelyhez egy saját Excel alapú árazási rendszert használtak. Az Excel végtelenül összetett volt, emiatt nagyon lassan működött. A legfontosabb megoldandó feladat ennek más, jobb platformra helyezése volt.
Az új és meglévő ügyfelek kezelése, az ajánlatok és az üzletkötési folyamat nyomon követése korábban szintén Excel táblázatokban volt kezelve. Jobban strukturált adatbázisra volt szükség, ahol minden adat egy helyen található, és ahol az egyes lépések, feladatok nyomon követhetőek.
2. Egy másik terület a projektek kezelése. Egységes, jól átlátható rendszert szerettek volna a fejlesztési projektek és az ismétlődő feladatok menedzselésére, a gépek karbantartási folyamatainak követésére és a befektetett idő monitorozására.
3. Az új kollégák toborzásával kapcsolatos nyilvántartások, a toborzási folyamat követése kézi és Excel-es módszerrel történt, erre egy megfelelő célszoftver bevezetése volt a cél.
4. Igény volt még egy egységes, jól strukturált tudásbázis kiépítése. A rengeteg tudásanyag korábban széttöredezetten, több helyen volt tárolva, ami különösen az új belépők oktatását nehezítette meg.
A projekt több lépcsőben, több Zoho termék bevezetésével zajlott. Az egyes Zoho termékek előfizetése történhet külön-külön, vagy egyben, a Zoho One csomagban, mint ahogy ennél az Ügyfélnél is ez megvalósult. Az egyes alkalmazások ugyan különállóak, de együttműködnek egymással.
1. Sok feladatot, problémát egyben, a Zoho CRM-ben oldottunk meg. Ehhez a gyári megoldástól több esetben eltértünk, egyedi fejlesztéseket építettünk a rendszerbe.
A CRM-ben valósítottuk meg a speciális számítási feladatot, amely a kiadott árajánlatok alapját képezi. Ennek segítségével az ajánlatok gyorsabban, pontosabban készülnek el.
A lead-ek, ügyfelek, ajánlatok kezelése, nyomon követése, az ezekkel kapcsolatos feladatok menedzselése szintén a CRM-ben történik. A teljes értékesítési ciklus egy helyen látható. Email integráció is megvalósításra került, így minden ügyfélnél látszik, hogy mit leveleztek vele, sőt a CRM rendszerből email-t küldeni is lehetséges.
2. A második feladatkörre a Zoho Projects segítségével adtunk megoldást. Megvalósult a projektek megfelelő kezelése, valamint a gépek javításához szükséges eszközbeszerzést is ezen a felületen menedzselik.
Könnyedén átlátható, hogy milyen projektek vannak folyamatban, melyikkel mennyi időt töltöttek el a kollégák, ill. a projekthez milyen alfeladatok tartoznak, mindez egy strukturált, folyamatvezérelt formában.
3. A Zoho Recruit az új munkaerő toborzását könnyítette meg. Gyorsabb, hatékonyabb de mindenek előtt átláthatóbb lett a jelentkezők kezelése, mivel a teljes folyamatot ey integrált rendszer menedzseli.
4. A Zoho Learn segítségével biztosítható, hogy az új belépők és a régi kollégák is a megfelelő képzést kapják. A korábbiakhoz képest jobban strukturálva, egy felületen érkeznek a tananyagok, a vezetés pedig nyomon tudja követni, hogy melyik kolléga hol tart éppen az anyag elsajátításában.
A cég nagy múltú, 1996-ban alapították. Jelenleg (2024-ben) 46 fővel dolgoznak, éves árbevételük milliárdos nagyságrendű.
Számukra a minőség az egyik legfontosabb érték, szilárdan hisznek abban, hogy sikerük végső értékmérője partnereik elégedettsége. Tisztában vannak azzal, hogy a tanúsítványok megszerzése kulcsfontosságú a jelentős hozzáadott értéket képviselő piacok - többek között a feldolgozóipar, az élelmiszer- és az autóipar igényeinek kielégítéséhez. A következő tanúsítványokkal rendelkeznek: BRC, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.
Ezért is döntöttek minőségi szoftverek bevezetése mellett, melyek leginkább megfelelnek cégfilozófiájuknak és még inkább elősegítik partnereik elégedettségét.
Az ügyfél több területre keresett megoldást:
1. Az ajánlatokhoz egy bonyolult számítást szükséges náluk elvégezni, amelyhez egy saját Excel alapú árazási rendszert használtak. Az Excel végtelenül összetett volt, emiatt nagyon lassan működött. A legfontosabb megoldandó feladat ennek más, jobb platformra helyezése volt.
Az új és meglévő ügyfelek kezelése, az ajánlatok és az üzletkötési folyamat nyomon követése korábban szintén Excel táblázatokban volt kezelve. Jobban strukturált adatbázisra volt szükség, ahol minden adat egy helyen található, és ahol az egyes lépések, feladatok nyomon követhetőek.
2. Egy másik terület a projektek kezelése. Egységes, jól átlátható rendszert szerettek volna a fejlesztési projektek és az ismétlődő feladatok menedzselésére, a gépek karbantartási folyamatainak követésére és a befektetett idő monitorozására.
3. Az új kollégák toborzásával kapcsolatos nyilvántartások, a toborzási folyamat követése kézi és Excel-es módszerrel történt, erre egy megfelelő célszoftver bevezetése volt a cél.
4. Igény volt még egy egységes, jól strukturált tudásbázis kiépítése. A rengeteg tudásanyag korábban széttöredezetten, több helyen volt tárolva, ami különösen az új belépők oktatását nehezítette meg.
A projekt több lépcsőben, több Zoho termék bevezetésével zajlott. Az egyes Zoho termékek előfizetése történhet külön-külön, vagy egyben, a Zoho One csomagban, mint ahogy ennél az Ügyfélnél is ez megvalósult. Az egyes alkalmazások ugyan különállóak, de együttműködnek egymással.
1. Sok feladatot, problémát egyben, a Zoho CRM-ben oldottunk meg. Ehhez a gyári megoldástól több esetben eltértünk, egyedi fejlesztéseket építettünk a rendszerbe.
A CRM-ben valósítottuk meg a speciális számítási feladatot, amely a kiadott árajánlatok alapját képezi. Ennek segítségével az ajánlatok gyorsabban, pontosabban készülnek el.
A lead-ek, ügyfelek, ajánlatok kezelése, nyomon követése, az ezekkel kapcsolatos feladatok menedzselése szintén a CRM-ben történik. A teljes értékesítési ciklus egy helyen látható. Email integráció is megvalósításra került, így minden ügyfélnél látszik, hogy mit leveleztek vele, sőt a CRM rendszerből email-t küldeni is lehetséges.
2. A második feladatkörre a Zoho Projects segítségével adtunk megoldást. Megvalósult a projektek megfelelő kezelése, valamint a gépek javításához szükséges eszközbeszerzést is ezen a felületen menedzselik.
Könnyedén átlátható, hogy milyen projektek vannak folyamatban, melyikkel mennyi időt töltöttek el a kollégák, ill. a projekthez milyen alfeladatok tartoznak, mindez egy strukturált, folyamatvezérelt formában.
3. A Zoho Recruit az új munkaerő toborzását könnyítette meg. Gyorsabb, hatékonyabb de mindenek előtt átláthatóbb lett a jelentkezők kezelése, mivel a teljes folyamatot ey integrált rendszer menedzseli.
4. A Zoho Learn segítségével biztosítható, hogy az új belépők és a régi kollégák is a megfelelő képzést kapják. A korábbiakhoz képest jobban strukturálva, egy felületen érkeznek a tananyagok, a vezetés pedig nyomon tudja követni, hogy melyik kolléga hol tart éppen az anyag elsajátításában.
Weboldal: