HD Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

HD Agency Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Képzeld el, hogy vállalkozásod marketingje végre a várt eredményeket hozza! A HD marketing 2011 óta segít kis- és középvállalkozásoknak növekedni, és ma már Magyarország egyik vezető ügynökségeként 20+ szakértőből álló csapatunk dolgozik azon, hogy ügyfeleink kiaknázhassák a digitális marketing lehetőségeit. Nemcsak hazai sikerekkel büszkélkedhetünk, hanem 10 országban aktív marketingtevékenységet folytatunk, széleskörű nemzetközi tapasztalatot szerezve.

Specialitásunk az e-kereskedelem és a lead generálás, amely területeken teljesítménycentrikus szemléletünknek köszönhetően látványos versenyelőnyt biztosítunk. 7 fős Google Ads csapatunk és 9+ fős social media csapatunk szorosan együttműködve segíti ügyfeleinket a sikeres kampányok megvalósításában.

Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod is részesüljön a teljesítmény alapú marketing erejéből, vedd fel a kapcsolatot szakértői csapatunkkal még ma!

Temékeink

Esettanulmány

A SIKA Hungária Kft. az építőipar és ipari megoldások terén működik, a svájci SIKA csoport részeként. Fő termékei közé tartoznak a vízszigetelő rendszerek, beton-adalékszerek, ragasztók, tömítőanyagok és szerkezeti megerősítő megoldások. Tevékenységük az építőipari projektek széles spektrumát fedi le, beleértve az infrastruktúrafejlesztést, ipari építkezéseket és ingatlanfejlesztéseket. A cég innovációra, minőségre és fenntarthatóságra törekszik, erőforrásait pedig kutatás-fejlesztésre, technológiai újításokra és ügyféltámogatásra fordítja. A magyar piacon stabil pozíciót foglal el, és a nemzetközi SIKA hálózat részeként jelentős versenyelőnnyel bír.
A SIKA Hungária Kft. egyik fő kihívása, hogy vízszigetelő rendszerek, ragasztók és tömítőanyagok széles termékportfólióját hatékonyan juttassa el a végfelhasználókhoz országos kiskereskedelmi partnerhálózatán keresztül. A vállalat számára kulcsfontosságú, hogy a partnerek megfelelően képviseljék a SIKA magas minőségű termékeit, valamint hatékonyan kommunikálják azok előnyeit a vásárlók felé.

Az értékesítési csapat eddig is jelentős szerepet játszott a termékek promóciójában és a partnerek támogatásában, azonban a folyamatosan változó piaci körülmények és a versenyhelyzet növekedése új kihívásokat támasztott. A meglévő kiskereskedelmi partnerek széles hálózata és motiváltsága ellenére további növkedésre szintet kellett megugrani, így a parntereket és a fogyasztókat is többlet információval kellett ellátni és támogatással a termékek előnyeinek kiemelésére.

A probléma lényege, hogy a partnerek képzésén túl a fogyasztói termékismeret támogatására volt szükség, hogy a partnerek maximálisan kihasználják az értékesítési lehetőségeket. Ezért a SIKA számára világossá vált, hogy az értékesítési csapatot támogató, célzott marketingmegoldásokra van szükség, amelyek hatékonyan növelik a termékismeretet, elősegítik a partneri hálózat aktivizálását és erősítik a vásárlók bizalmát a SIKA termékei iránt.

Az üzleti cél tehát egy olyan integrált marketingstratégia kialakítása, amely segíti az értékesítési csapat munkáját, a kiskereskedelmi partnerek oktatását és támogatását, valamint növeli a SIKA termékek piaci láthatóságát és értékesítési hatékonyságát.
A SIKA Hungária Kft. kihívásaira válaszul a HD marketing csapata átfogó online marketing stratégiát dolgozott ki, amelynek célja az értékesítési csapat támogatása, valamint a termékismeret és a fogyasztói bizalom növelése. A megoldás középpontjában három fő online marketing eszköz állt: SEO (keresőoptimalizálás), social media kommunikáció, valamint Google Ads kampányok.

SEO (keresőoptimalizálás): Az organikus keresési forgalom növelése érdekében optimalizáltuk a SIKA weboldalát, hogy a potenciális vásárlók könnyen rátaláljanak a cég termékeire és szolgáltatásaira. Az iparági releváns kulcsszavakra épített szöveges tartalmakkal javítottuk a weboldal rangsorolását, így a vásárlók gyorsan hozzáférhetnek a termékekkel kapcsolatos információkhoz.

Social media kommunikáció: A SIKA termékeinek ismertségét és előnyeit közvetlenül a célközönség számára tettük elérhetővé különböző közösségi média platformokon. Kiemelt figyelmet fordítottunk a vízszigetelő rendszerek és ragasztók felhasználási területeinek bemutatására, és interaktív tartalmakkal növeltük a termékek iránti érdeklődést.

Google Ads hirdetések: Célzott hirdetéseket indítottunk Google Ads segítségével, amelyek közvetlenül a potenciális vásárlókhoz juttatták el a SIKA termékek előnyeit.

A bevezetett online marketing stratégia jelentős üzleti előnyöket eredményezett. Az optimalizált SEO-tevékenységnek köszönhetően javult a SIKA weboldalának láthatósága, ami növelte az organikus forgalmat és a vásárlói érdeklődést. A social media kampányok révén sikeresen növeltük a termékismertséget, és megerősítettük a fogyasztói bizalmat a márka iránt. A Google Ads hirdetések pontos célzása révén pedig közvetlenül releváns vásárlókhoz juttattuk el az üzeneteket.