Alias Innovations Korlátolt Felelősségű Társaság

Alias Innovations Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Fejér megye, Pest megye

Cégbemutató

Az Alias Innovations egy 2019-ben alapított magyar szoftverfejlesztő cég, amely kifejezetten kis- és középvállalkozások digitális fejlődését segíti. Fő tevékenységük egyedi vállalatirányítási rendszerek és webes alkalmazások fejlesztése, hogy ügyfeleik hatékonyabban működhessenek a digitális korban. Az Alias testreszabott megoldásokat kínál, melyek segítségével optimalizálható a belső munkafolyamatok kezelése és az adminisztráció. A Nabu kasszaszoftvert is az Alias Innovations hozta létre, kifejezetten kisvállalkozók számára, hogy egyszerűsítsék bolti folyamataikat és csökkentsék a napi adminisztrációs terheket.

Temékeink

Esettanulmány

Az első ügyfelünk egy acsai kiskereskedői egység, amely több mint 20 éve működik stabilan, kiszolgálva a helyi közösséget. A bolt hat alkalmazottal üzemel, ami a hatékony működésnek köszönhető. Az utóbbi években a nagyobb kereskedőláncok megjelenése kihívás elé állította őket: az árverseny, a logisztika és a korszerű rendszerek használata miatt kénytelenek voltak fejleszteni folyamataikat.
A Nabu kiskereskedelmi szoftver bevezetése előtt több manuális feladatot, például árazást, számlázást és beszerzést kellett végezniük, ami időigényes és hibalehetőségekkel teli volt. Az automatizált rendszerek segítettek hatékonyabbá tenni az üzletet, csökkentve a papíralapú adminisztrációt.
A munkaerőpiaci nehézségek is kihívást jelentenek vidéken, de a helyi közösséggel fenntartott kapcsolat és a tapasztalat segítette őket versenyben maradni. A modernizált rendszerek révén az erőforrásokat is jobban tudják kihasználni, ami hosszú távon fenntarthatóbbá teszi a működést.
Az ügyfél vidéki vegyesboltja több évtizeden keresztül sikeresen működött, ám a digitális világ térnyerése előtt minden folyamat manuálisan zajlott. A boltnak egyetlen digitális eszköze a pénztárgép volt, amely csak a napi értékesítések rögzítésére szolgált. A beszerzések telefonon keresztül történtek, az árazási folyamatokat pedig papír alapú nyilvántartások és egyszerű számítások alapján végezték. A dolgozók a termékek bevételezését és az áruforgalom kezelését is hagyományos, kézzel vezetett módszerekkel végezték, ami növelte a hibalehetőségeket és csökkentette a hatékonyságot.
Ezen felül sajnos számos üzleti folyamat nem tudott transzparensen megvalósulni, hiszen a készletezés/leltárazás elegendő emberi erőforrás hiányában fizikailag nem volt kivitelezhető.
Ez a digitalizálatlan működés egyre nagyobb nyomás alá szorította ügyfelünket, ahogy a verseny fokozódott a nagyobb kiskereskedelmi láncok megjelenésével. Ezek a modern vállalatok automatizált rendszerekkel dolgoztak, gyorsabban és hatékonyabban intézték a beszerzéseket, árazást és számlázást, ami jelentős versenyelőnyt biztosított számukra. A bolt tulajdonosai számára világossá vált, hogy a régi módszerek már nem fenntarthatók a piacon való túlélés érdekében. Az egyre összetettebb jogszabályi követelmények szintén sürgette a digitalizációt.

Az üzleti problémát árnyalta, hogy olyan rendszerre volt szükségük, amely könnyen megtanulható. A Nabu rendszer egyszerű felhasználói felülete különösen fontos érvnek bizonyult a bolt tulajdonosainak és alkalmazottainak, akik nem rendelkeztek informatikai ismeretekkel. Egy bonyolult rendszer bevezetése kudarcra lett volna ítélve, de a Nabu megoldása gyorsan adaptálható volt, ami lehetővé tette a zökkenőmentes átállást.

A Nabu szoftver bevezetése átfogó megoldást nyújtott a vegyesbolt számára, amely korábban teljesen manuális folyamatokkal működött. A rendszer minden kulcsfontosságú munkafolyamatot tett hatékonyabbá és integrált egybe, így jelentősen növelte az üzlet hatékonyságát. Különösen gyorsabbá tette a folyamatokat a kasszán keresztüli értékesítés, a számlák és szállítólevelek lekérdezése és a termékek bevételezése is, amelyek korábban rendkívül időigényes feladatok volt. Az áruk bevételezése, árazása, valamint a készletkezelés így egyetlen rendszerben történik, amely pontosan és gyorsan működik. Az előzőleg órákat igénylő manuális feladatokat néhány kattintással lehet elvégezni, így jelentős időmegtakarítást értek el.
Ügyfelünk a szoftver bevezetésének legnagyobb előnyeként tartotta számon, hogy az alkalmazottak gyorsan elsajátíthatták a Nabu rendszer használatát. A rendszer egyszerű, könnyen kezelhető felhasználói felületet kínál, ami különösen fontos volt, hiszen a bolt dolgozói nem rendelkeztek informatikai ismeretekkel. A korábban összetett és nehezen kezelhető feladatok most már a napi munka szerves részévé váltak, minimalizálva a hibázási lehetőségeket és biztosítva a zökkenőmentes működést.
A teljes digitalizáció nemcsak a belső folyamatok gyorsítását eredményezte, hanem lehetővé tette a bolt számára, hogy jobban reagáljon a piaci változásokra és az ügyféligényekre. A rendszer segítségével javultak a beszerzési döntések, és elkerülték a felesleges árufelhalmozást vagy ellenkezőleg - a készlethiányokat.
Az erőforrások optimalizálásával a tulajdonosok és az alkalmazottak több időt és energiát tudnak fordítani a bolt fejlesztésére. Az üzleti előnyöknek köszönhetően ügyfelünk forgalma jelentősen megnőtt.

Weboldal: