Carsup Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A CarSup Kft magyarországi autószervizeknek biztosít felhő lapú ügyviteli rendszert. A fejlesztést saját autószervizből, saját részre kezdtük, de gyorsan kiderült, hogy szoftver a piacon önálló termékként is megállja a helyét. Árajánlat és munkalap készítés, raktárkezelés, saját számlázó modul, saját applikáció, amivel mérhető a szerelők produktív ideje. Email küldés és előjegyzés kezelés. Ez mind egy szoftverben. Csapatunk folyamatosan fejlődik, mint ahogyan a fejlesztések sem állnak le.
Temékeink
Esettanulmány
KA Szerviz kft egy Szegeden működő Bosch autószerviz. A környék márkafüggetlen autószervizei közül az egyik legnagyobb. 9 szerelővel és 3 munkafelvevővel és 1 raktárossal
Napi szinten küzdöttek a munkafelvevők azzal, hogy nem tudják melyik szerelő mit csinál, mivel mennyit dolgozott és mikorra vállalhatják a következő autókat. Összetett volt az adminisztráció és több programot kellett használni a raktár, munkalapok, árajánlatok és számlák kezelésére.
Az adatok egyeztetését követően feltöltöttük a korábbi gépkocsi és ügyfél adatokat, így könnyítve az új szoftverre történő minél könnyedebb átállást. Az aktív előjegyzési naptárba feltöltésre kerültek a korábbi ütemezés szerinti javításra váró gépkocsik. Ezt követően mindenki számára láthatóvá váltak a rossz vállalások és a kihasználatlan üresjáratok. Azóta javult kommunikáció, tisztultak a folyamatok aminek következménye lett, hogy nőt a bevétel és javult a munkaidő kihasználtság.
Napi szinten küzdöttek a munkafelvevők azzal, hogy nem tudják melyik szerelő mit csinál, mivel mennyit dolgozott és mikorra vállalhatják a következő autókat. Összetett volt az adminisztráció és több programot kellett használni a raktár, munkalapok, árajánlatok és számlák kezelésére.
Az adatok egyeztetését követően feltöltöttük a korábbi gépkocsi és ügyfél adatokat, így könnyítve az új szoftverre történő minél könnyedebb átállást. Az aktív előjegyzési naptárba feltöltésre kerültek a korábbi ütemezés szerinti javításra váró gépkocsik. Ezt követően mindenki számára láthatóvá váltak a rossz vállalások és a kihasználatlan üresjáratok. Azóta javult kommunikáció, tisztultak a folyamatok aminek következménye lett, hogy nőt a bevétel és javult a munkaidő kihasználtság.
Weboldal: