YCO digital Korlátolt Felelősségű Társaság

YCO digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Csapatunk a kutatás, fejlesztés és marketing területeken szerzett tapasztalatát felhasználva dolgozik a partnereink sikerén nap, mint nap.
Az a célunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
A felmerülő, valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.

Temékeink

Esettanulmány

A Terrán Tetőcserépgyártó Kft. több mint 100 éves múlttal rendelkezik az építőipar területén. Ehhez a hagyományhoz méltóan az elmúlt években Magyarország piacvezető tetőcserép gyártója.
Az építőipar területén egyedi a helyzete abból a szempontból, hogy konkurenciái mind külföldi multi cégek, akik általánosan más szemlélettel rendelkeznek, mint egy hazai gyártó. Ezt rendkívül ügyesen az elmúlt évtizedben versenyelőnnyé formálták és hatalmas fejlődésen esett át a vállalkozás mind technológiai, mind gyártási, mind forgalmi területeken.
A hagyományos tetőcserepek mellett úttörő a kutatás és fejlesztés területén is, amelynek bizonyítéka a Terrán GENERON napelemes tetőcserép piacra vitele, mely számos díjat és elismerést jelent a cég számára.
A gyors fejlődés és az üzleti kihívások olyan mértékű digitális érettségi szint váltást feltételeztek a cég életében, ami rendkívül nehéz feladatokat állított a vállalkozás elé. Amellett, hogy 2014-ben megújult a vállalat neve, a brandje, a márka érzésvilága is új feladatot jelentett, hiszen az építőipar ezen része rendkívül hagyományos értékesítési struktúrával rendelkezik: a fogyasztó bemegy a tűzéptelepre, építőipari kereskedésbe és a tanácsadó által javasolt terméket megvásárolja. Sokszor nem is találkozik a gyártó üzeneteivel, vagy csak nagyon mélyről felmerülő információkkal rendelkezik.
Ebben a környezetben megújítani egy régi, családi vállalkozás márkáját úgy, hogy felvegye a versenyt a külföldi multinacionális cégekkel, és bizonyos területeken eléjük kerüljön, komoly kihívást jelentett.

Stratégiai szempontból az értékesítési lánc megváltoztatására nincs lehetőség, így olyan pull kommunikációs stratégia létrehozása lett az alternatíva, amely olyan mélyen szolgálja ki a fogyasztók valós problémáit, amely kiemeli a digitális jelenlétet a konkurenciák közül.
Az ügyféllel közös együttműködés során megújítottuk a cég weboldalát (terranteto.hu), melyekhez primer és szekunder kutatásokat végeztünk (célcsoport analízisek, perszóna alkotás, látogatói útvonal vizsgálatok, stb.), és olyan felépítést, illetve koncepciót találtunk ki, amely egyedülálló volt a piacon.
Ezekhez később olyan kiegészítő megoldásokat alkalmaztunk, mint a Tető kalkulátor alkalmazás (https://kalkulator.terranteto.hu/), amely mostanra a sokadik verziójában áll a fogyasztók rendelkezésére, de célját tekintve hatalmas segítséget nyújt az építkezés előtt álló, tetőt felújító emberek számára, informatív, modern megoldásával.
De ehhez hasonló a tetotepitek.hu weboldal megteremtése is, ahol a célcsoportok igényei alapján segítjük a felhasználókat, hogy minden felmerülő kérdésre perszonalizált válaszokat kapjanak és mindenki eljusson a vágyott információkhoz.
Az ügyfélkapcsolat közel 10 éve folyamatos fejlesztéseket, kreatív feladatokat, elemzéseket, koordinációs és digitális marketing feladatokat szállít a YCO számára.

Weboldal: