Amarone Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Amarone Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Az Amarone Tanácsadó és Szolgáltató Kft. 2013. óta a QCG szoftverfejlesztő cége, amely elsősorban egészségügyi digitális kommunikációs csatornák, technológiákhoz kapcsolódó szoftvereszközök, e-Health (elektronikus egészségügy) és mHealth (mobil egészségügy) megoldások tervezését és megvalósítását végzi. Emellett a cég portfoliójában találhatóak megoldások az agrárium, humánerőforrás, rendezvényszervezés, turizmus és egyedi vállalati folyamatok számára.
Több száz webfejlesztési projektünk között megtalálhatóak szervezetekhez, marketing kampányokhoz, betegedukációs projektekhez kapcsolódó honlapok, kiemelt látogatottságú hírportálok, illetve többkomponensű multifunkcionális üzleti webalkalmazások is.
Partnereink számára fejlesztett innovatív mobilalkalmazásainkat több mint hétszázezren töltötték le, lokalizált verzióink 10 nyelven elérhetőek, egyes funkcióik az adott országra specializáltan.
Célunk, hogy az általunk fejlesztett informatikai megoldások ne csak funkcionálisan működjenek, hanem valódi hozzáadott értéket jelentsenek a megrendelőink számára. Ennek biztosítására folyamatosan képezzük csapatunkat és agilis szofverfejlesztési metodológiát követve alkalmazzuk a legfrissebb technológiai eszközöket és újításokat. A cégcsoport számára készített megoldásaink révén fejlesztőink napi rendszerességgel találkoznak különböző üzleti területekről érkező igényekkel, visszajelzésekkel, ezáltal a feladatokat nem csak technikai, hanem üzleti szemmel is értelmezik.

Díjaink:
• BetegEdukációs Projektek 2015 - mobilalkalmazás kategória győzelem
• World Summit Awards jelölés (Magyarország – m-környezet és egészségügy kategória)
• 3x Év Honlapja Díj – egészségügy kategória
• Év Honlapja Különdíj – elsőssegély mobil alkalmazás
• 3x Év Honlapja Minőségi Díj

Esettanulmány

A Nurse Kft / NURSE Háziápolási Szolgálat 2001 májusa óta foglalkozik otthoni egészségügyi szolgáltatással. Szolgáltatásai között idősek, betegek otthoni betegápolása, felügyelete, szociális gondozási feladatok, továbbá intézményi ellátás, valamint otthoni vérvételi feladatok ellátása és a vér-, valamint vizeletminták laborba történő szállítása szerepel.
A Társaság teljes körű szolgáltatást kínál minden otthonában ápolást igénylő beteg részére. Hosszú távú koncepciója, hogy bárki részére a nap bármely órájában, az év minden napján elérhető, otthon igénybe vehető egészségügyi szolgáltatást biztosítson.
A cég az otthoni betegápolás megszervezésében háziorvosokkal és rehabilitációs intézetekkel, klinikai vizsgálatok kapcsán gyógyszerkutató cégekkel, illetve klinikai vizsgálatokba bevont kórházakkal, laborokkal összehangoltan működik.
Napjainkban a piacon a sikert alapvetően befolyásoló tényezővé váltak a vállalkozásoknál alkalmazott informatikai megoldások, üzleti alkalmazások. Minden növekvő és prosperáló vállalkozás működésében elérkezik az az ügyfélszám, vagy forgalom, amely indokolttá teszi a rendszeresen végrehajtott folyamatok kontrollálható, integrált informatikai környezetbe helyezését.
A Nurse Kft. az elmúlt időszakban történt megkeresések, valamint az otthoni betegápolási feladatok végzése és az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok bővülése alapján szabályozottabbá, hatékonyabbá, egyszerűbbé ás nyomon követhetőbbé kívánta tenni a folyamatait.
Az otthoni háziápolási szolgáltatást (idősek, betegek, gyermekek felügyelete, rehabilitációja, szakápolása) – melynek keretében a hozzátartozók/családok terheit jelentősen csökkenti, az ápoltak felépülését támogatja –, teljes körű adminisztrációt egy informatikai rendszer bevezetésével kívánta javítani.
Az informatikai rendszerrel szemben támasztott főbb elvárások voltak, hogy támogassa a munkafolyamatok rögzítését, státuszait, nyomon követését, a munka jellegéből adódó földrajzilag különböző helyeken történő munkavégzés szervezését, után követését, riportolását, valamint a hozzájuk kapcsolódó pénzügyi tranzakciók és elszámolások készítését.
Fontos technológiai követelmény volt a rendszer paraméterezhetősége (rugalmassága) amely lehetővé teszi, hogy az egészségügyi szolgáltatáspaletta bővülésekor illetve az esetleges egészségügyi eszközök/protokollok/kimutatások változásakor a rendszer könnyen adaptálható a megváltozott környezetre. Kiemelten fontos volt a rendszer megfelelő tervezése, hiszen ellenkező esetben a későbbi módosítások/javítások végigvezetése nagyon megnövelik az utólagos átalakítások költségeit. Az informatikai rendszernek nem csak az üzleti folyamatoknak kellet megfelelnie, hanem a cég dolgozóival (rendszer felhasználóival) közösen kialakított szoftver-ergonómiai kritériumoknak is meg kellett, hogy az elvárt hatás megvalósu
A megvalósult Nurse Nyilvántartó Rendszer PHP nyelven került implementálásra, az adatok MySQL adatbázisban tárolódnak, ezáltal lehetővé teszi, hogy a Nurse Kft. dolgozói párhuzamosan egyszerre több funkciót is használhassanak.
A program segítségével megvalósult az
• Ügyfelek kezelése, nyilvántartása
• Betegek kezelése, nyilvántartása
• Szerződések kezelése
• Személyzet kezelése
• Beszállítók kezelése
• Jogosultságkezelés
• Beosztások tervezése
• Automatikus értesítések kezelése
• Pénzügyi elszámolások készítése, pénzmozgások rögzítése
• Készletnyilvántartás
• Statisztikák, riportok
• Személyre szabott feladatok listázása, adminisztrátorként keresési és új feladat kiosztási lehetőség
A rendszer bevezetését követően az adminisztrációs folyamatok felgyorsultak, a rögzített adatok több helyről, visszamenőlegesen, nagy sebességgel lekérdezhetővé váltak. A munkahelyi (mind adminisztrációs, munkaszervezői, ápolási) kapacitások ütemezése, beosztása sokkal hatékonyabbá, nyomon követhetőbbé vált. A pénzügyi elszámolási rendszernek köszönhetően a manuális folyamatok automatizálódtak. A statisztikai és riport modul segítségével a vállalkozás vezetői döntéseit könnyítette meg.

A webalkalmazás segítségével a vállalkozás által korábban adminisztrációs, munkaszervezési, pénzügyi és kontrolling feladatokra fordított folyamatos költségeit (anyagi, kapacitás) sikerült szignifikánsan csökkenteni, s az ez által megtakarított kiadásokat a vállalkozási tevékenység bővítésére, annak színvonalának emelésére lehetett fordítani.