Transopt Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk a fuvaroptimalizálás területén nyújt innovatív megoldásokat, célunk, hogy partnereink számára versenyelőnyt biztosítsunk, a szállítási folyamataikat hatékonyabbá, gyorsabbá és költségkímélőbbé tegyük. Az általunk fejlesztett fuvartervező szoftver egyedülálló algoritmusokkal dolgozik, amelyek figyelembe veszik az útvonalakat, a rakomány típusát, a rendelkezésre álló járműparkot, annak kapacitásait, az időkapukat és a rakodási időket. Ennek köszönhetően jelentősen csökkenthetők a szállítási költségek, és növelhető a szállítások pontossága.
Szolgáltatásaink közé tartozik a szállítás tervezésének teljes digitalizációja, ami az adminisztratív terhek mérséklését és az átláthatóság javítását eredményezi. Emellett szakértői csapatunk rendelkezésre áll, hogy ügyfeleink igényeihez igazított tanácsadással segítse a logisztikai folyamatok optimalizálását.
Szolgáltatásaink közé tartozik a szállítás tervezésének teljes digitalizációja, ami az adminisztratív terhek mérséklését és az átláthatóság javítását eredményezi. Emellett szakértői csapatunk rendelkezésre áll, hogy ügyfeleink igényeihez igazított tanácsadással segítse a logisztikai folyamatok optimalizálását.
Temékeink
Esettanulmány
A WhiskyNet Kft. 2007-ben alapított, családi vállalkozásnak indult, de mára már országos lefedettséggel rendelkező minőségi italokkal és italkülönlegességekkel foglalkozó kis- és nagykereskedés. WhiskyNet Kft. elsődleges célja, hogy Magyarországon is korrekt árakon, kényelmesen elérhető módon, a lehető legszélesebb italválasztékot kínálja a rajongók számára, kapcsolódó termékekkel együtt.
A piacon több hasonló vállalkozás található meg, így a versenyelőny megszerzésének kulcs tényezője, az árazás és szortiment sokszínűsége mellett, a szolgáltatás színvonalának növelése, amiben jelentős szerep jut a kiszállításnak, az áruk vevőhöz való eljuttatásának.
A vállalat folyamatos növekedése miatt, napi szinten egyre több ügyfél igénye jelenik meg, változó mennyiségekkel, és intenzitással.
Ez a terhelés egy:
-megszokás alapú (korábban így mentünk, ma is így megyünk)
-manuális (Google mapsen való keresgélés)
-ad-hoc jellegű (ha rakodásnál kiderül, hogy nem fér rá a járműre, akkor tegyük át másikra)
-kulcs emberekre épülő (nem mindenki tudja az időkapukat és a pontos járműparamétereket)
-rugalmatlan (sürgős ügyfél igényekre nem tud egyszerűen reagálni)
-időigényes (napi több órás)
túratervezéssel került megvalósításra, ami folyamatos alacsony kihasználású járműveket, időkapuktól való eseti eltéréseket, alkalmanként késő szállításokat eredményezett és a folyamat körülményessége pedig a raktári operációt is akadályozta.
Megkeresésünk után egy gyors vizsgálattal indítottunk, ahol pár korábbi nap valós teljesítését terveztük újra a rendszerünkben. A kedvező mutatók miatt, a WhiskyNET a Transopt rendszer bevezetése mellett döntött, ezért elkezdtük előkészíteni a bevezetés.
Elsőként szükségünk volt napi szinten egy megfelelő adatcsomagra, ami alapján rendszerünk el tudja készíteni a terveket. Az ERP szolgáltató oldaláról egy gyors fejlesztéssel megoldható volt a megfelelő import tábla elkészítése. Így már csak a meglévő törzsadatok ügyfél oldali korrigálása volt hátra: járműflotta, megfelelő címek, időkapuk és nyitvatartási idők.
Ezután még egy oktatási alkalomra volt szükség az ügyfél fuvarszervező kollégájával. Itt megismertettük a rendszer használatával, a rendszer nyújtotta lehetőségekkel és az egyedi helyzetek kezelésének módjával. A rendszer éles használata során az első hónap bevezetési időszakában folyamatosan rendelkezésre álltunk, hogy a felmerülő kérdésekre azonnal tudjunk reagálni és segítsük a hatékony tervezést.
Előzetes vizsgálataink által mutatott számok az éles környezetben való használat során is megjelentek, néhol túl is szárnyaltuk azokat megfelelő rendszerbeállításokkal.
Átlagosan 30%-kal csökkentek a napi megtett kilométerek amellett, hogy a szokásos napi 9 használt jármű helyett több esetben is elég volt 8 a feladatok teljesítésére, a hatékony optimalizálásnak köszönhetően.
A megtakarításokon felül elmondható, hogy mára az általános fuvarszervezési feladat kb. napi 10-15 percet vesz igénybe. Ebbe beletartozik a másnapi fuvar feladtok importja, az automatikus fuvartervezés a Transopt rendszerben, és az elkészült tervek rendszeren belüli küldése a sofőrök számára.
A piacon több hasonló vállalkozás található meg, így a versenyelőny megszerzésének kulcs tényezője, az árazás és szortiment sokszínűsége mellett, a szolgáltatás színvonalának növelése, amiben jelentős szerep jut a kiszállításnak, az áruk vevőhöz való eljuttatásának.
A vállalat folyamatos növekedése miatt, napi szinten egyre több ügyfél igénye jelenik meg, változó mennyiségekkel, és intenzitással.
Ez a terhelés egy:
-megszokás alapú (korábban így mentünk, ma is így megyünk)
-manuális (Google mapsen való keresgélés)
-ad-hoc jellegű (ha rakodásnál kiderül, hogy nem fér rá a járműre, akkor tegyük át másikra)
-kulcs emberekre épülő (nem mindenki tudja az időkapukat és a pontos járműparamétereket)
-rugalmatlan (sürgős ügyfél igényekre nem tud egyszerűen reagálni)
-időigényes (napi több órás)
túratervezéssel került megvalósításra, ami folyamatos alacsony kihasználású járműveket, időkapuktól való eseti eltéréseket, alkalmanként késő szállításokat eredményezett és a folyamat körülményessége pedig a raktári operációt is akadályozta.
Megkeresésünk után egy gyors vizsgálattal indítottunk, ahol pár korábbi nap valós teljesítését terveztük újra a rendszerünkben. A kedvező mutatók miatt, a WhiskyNET a Transopt rendszer bevezetése mellett döntött, ezért elkezdtük előkészíteni a bevezetés.
Elsőként szükségünk volt napi szinten egy megfelelő adatcsomagra, ami alapján rendszerünk el tudja készíteni a terveket. Az ERP szolgáltató oldaláról egy gyors fejlesztéssel megoldható volt a megfelelő import tábla elkészítése. Így már csak a meglévő törzsadatok ügyfél oldali korrigálása volt hátra: járműflotta, megfelelő címek, időkapuk és nyitvatartási idők.
Ezután még egy oktatási alkalomra volt szükség az ügyfél fuvarszervező kollégájával. Itt megismertettük a rendszer használatával, a rendszer nyújtotta lehetőségekkel és az egyedi helyzetek kezelésének módjával. A rendszer éles használata során az első hónap bevezetési időszakában folyamatosan rendelkezésre álltunk, hogy a felmerülő kérdésekre azonnal tudjunk reagálni és segítsük a hatékony tervezést.
Előzetes vizsgálataink által mutatott számok az éles környezetben való használat során is megjelentek, néhol túl is szárnyaltuk azokat megfelelő rendszerbeállításokkal.
Átlagosan 30%-kal csökkentek a napi megtett kilométerek amellett, hogy a szokásos napi 9 használt jármű helyett több esetben is elég volt 8 a feladatok teljesítésére, a hatékony optimalizálásnak köszönhetően.
A megtakarításokon felül elmondható, hogy mára az általános fuvarszervezési feladat kb. napi 10-15 percet vesz igénybe. Ebbe beletartozik a másnapi fuvar feladtok importja, az automatikus fuvartervezés a Transopt rendszerben, és az elkészült tervek rendszeren belüli küldése a sofőrök számára.
Weboldal: