Medio MedTech Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Medio egy 2017-ben alakult egészségügyi szoftverfejlesztő vállalkozás. A Medio szoftvere az magán egészségügyi szolgáltatók foglalási, páciens kezelési és páciens ellátási feladatait segíti, több AI és automatizációs megoldással ötvözve.
Temékeink
Esettanulmány
A Platán Magánklinika egy Zalaegerszegen működő magán egészségügyi szolgáltató, aki naponta több 100 pácienst lát el több mint 30 járóbeteg szakrendelés keretén belül.
A jelentősen megnövekedett páciens forgalom miatt a megnövekedett a Platán Magánklinika humán erőforrás és adminisztrációs költsége.
A folyamatos telefoncsörgés és a fel nem vett telefonok rontják a klinika megítélését.
A meg nem jelenő páciensek folyamatos problémát okoznak, mert a foglalt időpontban az orvos és a vizsgálati eszközök rendelkezésre tartása extra költsége jelent a klinikának.
A páciensek érkezés során sok dokumentumot a helyszínen töltenek ki, ami növeli a sorban állási és várakozási időt és lassítja az ellátást.
A Medio foglalási rendszerének köszönhetően jelentősen csökkentek a bejövő hívások, mert a páciensek szívesebben választották az online foglalási lehetőséget.
A Medio AI asszisztensének bevezetését követően megszűntek az elveszett hívások, és minden telefonáló megfelelő tájékoztatást kapott.
A Medio foglalási díj, illetve előrefizetési szolgáltatásának foglalási folyamatba illesztésével pedig szinte 0-ra csökkent a meg nem jelenő páciensek száma.
A fenti Medio megoldásoknak köszönhetően a klinika számottevő költséget spórolt meg és megszűntette a felesleges kiadásait, melyek a meg nem jelenésekből származnak.
A jelentősen megnövekedett páciens forgalom miatt a megnövekedett a Platán Magánklinika humán erőforrás és adminisztrációs költsége.
A folyamatos telefoncsörgés és a fel nem vett telefonok rontják a klinika megítélését.
A meg nem jelenő páciensek folyamatos problémát okoznak, mert a foglalt időpontban az orvos és a vizsgálati eszközök rendelkezésre tartása extra költsége jelent a klinikának.
A páciensek érkezés során sok dokumentumot a helyszínen töltenek ki, ami növeli a sorban állási és várakozási időt és lassítja az ellátást.
A Medio foglalási rendszerének köszönhetően jelentősen csökkentek a bejövő hívások, mert a páciensek szívesebben választották az online foglalási lehetőséget.
A Medio AI asszisztensének bevezetését követően megszűntek az elveszett hívások, és minden telefonáló megfelelő tájékoztatást kapott.
A Medio foglalási díj, illetve előrefizetési szolgáltatásának foglalási folyamatba illesztésével pedig szinte 0-ra csökkent a meg nem jelenő páciensek száma.
A fenti Medio megoldásoknak köszönhetően a klinika számottevő költséget spórolt meg és megszűntette a felesleges kiadásait, melyek a meg nem jelenésekből származnak.
Weboldal: