CHRONOS SYSTEMS Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

CHRONOS SYSTEMS Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Platformfüggetlen informatikai megoldások fejlesztése, riportok fejlesztése, alkalmazás támogatás, valamint alkalmazás üzemeltetését végző KKV vagyunk. Főbb tevékenységeink:
- egyedi szoftverfejlesztés (minden elérhető platformon)
- riportok fejlesztése, támogatása
- alkalmazások üzemeltetése (akár saját privát felhőben)
.- Chronos Workflow Platform folyamat és dokumentumkezelő keretrendszer fejlesztése, dobozos rendszerként árusítása, bevezezése cégeknél akár helyi telepítéssel, akár privát felhőből szolgáltatásként nyújtva

Temékeink

Esettanulmány

Egy telephelyes de nagyobb méretű admnisztratív (backoffice) szervezettel rendelkező, vagy több telephelyes, elosztott szervezettel rendelkező vállalkozás. Az iparág végeredményben közömbös, hiszen itt főleg a backoffice hatékony támogatása a cél. Központi döntéshozatal és feladatkörök vannak (beszerzés vagy munkatárs felvétel esetében)..
Egy centralizáltan működő, de a minimálisnál már nagyobb szervezettel működő vállalkozásban a döntések meghozatalához szükséges információknak sokat kell utazniuk (igény felmerülés helyétől a jóváhagyóig és vissza). Ráadásul az utazás közben nem lehet tudni, hogy hol tartanak, éppen kinél vannak. Elveszhetnek (ide beleértve például a sima emailben való elküldést is), hiszen ott távollét esetében más nem tudja a feladatot átvenni. Sok esetben utólag szükséges egy-egy dokumenumot megkeresni, akkor azok tárolási helye sem egyértelmű, ráadásul az általában nem mindenhonnan hozzáférhető. Szükséges tehát egy olyan rendszer, amelyben a különböző jellemző folyamatok egy helyen kezelésre kerülnek, ami az ezekhez tartozó összes iratot és dokumentumot tudja tárolni és ahonnan az bármikor előkereshető.
Ilyen jellemző feladatok.
- beszerzés igénylés (vagy kötelezettségvállalás) jóváhagyása (egészen a számla érkeztetésig)
- számla jóváhagyás
- szerződések nyilvántartás (létrehozástól és annak jóváhagyásától kezdve)
- dolgozók felvétele és munkaviszony megszüntetése
- reklamációk kezelése
- hibabejelentés (belső)
A Chronos Workflow Platform rendszerben lehetőség van tetszőleges számú folyamat létrehozására, így az üzleti probléma bemutatásánál felsorolt összes problémához létre ehet hozni egy-egy folyamatot.
A folyamatok létrehozása 2-3 nap, amely során pontosan a Megrendelő által igényelt folyamat (űrlappal és szereplőkkel) hozható létre. Mivel ennyire rövid idő a létrehozás, ezért nincs a rendszerben előre megadott folyamat, mivel több idő az átalakítás, mint az új létrehozása.
Az üzleti előnyök főleg a cégvezetés számára jelentkeznek, amelyek a következők:
- Nincs elveszett ügy, panasz, dokumentum.
- Minden dokumentum, reklamáció azonnal megtalálható.
- Láthatóvá válnak az egyes lépéseken eltöltött idők, ettől az ügykezelés felgyorsul
- Lehetőség van úgy is központi döntéshozást végezni, hogy közben helyileg, illetve szervezetileg akár távolabb is lehetünk a probléma felmerülésének helyétől. Ide az is beleértendő, hogy a rendszert egy tabletről, vagy egy mobilról a világ bármely pontjáról el lehet érni, így felelős vezető akár utazása közben is képes jóváhagyásokat kiadni.
- Kollégák távollétében (helyettesítéssel) átvehetők és kezelhetők a várakozó ügyeik.