COMPACT SZOFTVER Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

COMPACT SZOFTVER Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk, a Compact Szoftver Informatikai Kft. 2009-ben alakult. Fő tevékenységünk a szoftverfejlesztés, azon belül is az ügyviteli szoftverek fejlesztése, aminek keretében az egyszerű számlázástól a komplett vállalatirányításig is vannak megoldásaink, beleértve a főkönyvi könyvelést és a bérügyvitelt is.

Temékeink

Esettanulmány

A cég vegyi áru - főként háztartási és kozmetikai termékek - nagykereskedelmével foglalkozik elsősorban az ország északi és keleti részén, nagyságrendileg ötven fős létszámmal és tízmilliárd Ft-ot is meghaladó éves árbevétellel. Partnereiket a saját telephelyükön lévő raktárukban is kiszolgálták, de elsősorban a cég járműflottájával kiszállítással juttatják el a termékeiket vevőikhez.
Az alapvető elvárás egy gyors, automatizált ügyviteli rendszer volt, ahol mind a kereskedelmi, mind a logisztikai folyamatok a lehető leggördülékenyebben tudnak működni. A legnagyobb feladat pedig a cég árazási stratégiájának a támogatása volt, mivel a termékek beszállítójához kötötten szerettek volna százalékos kedvezményeket biztosítani a vevőiknek, ráadásul megadott időszakhoz kötötten, mindezt úgy, hogy előre el tudják készíteni a következő időszakra vonatkozó árjegyzéket, ami a megadott napon automatikusan életbe lép.
Az általános igényeken túl a cég árazási filozófiájának támogatására egy ún. ármátrix került kialakításra, amivel beszállítóhoz kötötten tetszőleges mértékű kedvezményeket tudtak biztosítani az ügyfeleiknek, akár úgy is, hogy előre elkészítsék az ármátrixot az időszakos akciók minél gördülékenyebb adminisztrálása miatt. A bevezetést követő üzleti előnynek nevezhetjük, hogy az adminisztráció ilyen mértékű támogatásával és automatizálásával ugyanazzal a létszámmal évről-évre magasabb forgalmat tudtak lebonyolítani.