MAON Marketing Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Vállalkozásunk online marketing szolgáltatásokat nyújt elsősorban mikro, kis és közép vállalkozások számára. Szolgáltatásaink többek között: marketing tervezés, konkurenciaelemzés, közösségi média hirdetések, közösségi média kommunikáció, Google Ads hirdetések, weboldalkészítés, blogcikkek készítése, hírlevelezés.
Temékeink
Esettanulmány
A Treerain Kft. a Mammotion márka kizárólagos hazai forgalmazója, akik innovatív határolóvezeték nélküli robotfűnyírók kis és nagykereskedelmével valamint azok telepítésével foglalkoznak. A márkát ők hozták be az országba és jelenleg is ők a kizárólagos viszonteladó partnerük. A vállalkozásuk korábban nem foglalkozott termékértékesítéssel. Az ezt megelőző tevékenysége elsősorban kertépítés és kertrendezés volt. A cég egy mikrovállalkozás, 2-3 alkalmazottal és jelenleg már a fő tevékenységük, amelyből a bevételük túlnyomó többsége származik az a robotfűnyírók értékesítése. A vállalat stabil anyagi helyzettel vágott neki a termék értékesítésnek köszönhetően a korábbi évek szigorú pénzügyi gazdálkodásának.
Amikor eldöntötték, hogy belevágnak az innovatív, határolóvezeték nélküli robotfűnyírók értékesítésébe, akkor az ügyvezető felkereste vállalkozásunk, mint kompetens online marketing ügynökséget.
Az alapvető probléma, igen sokrétű volt. Tudták, hogy mi az a termékkör, amit szeretnének értékesíteni és azt is tudták, hogy elsősorban online, közvetlen módon kívánják elérni a lakossági fogyasztókat, megkerülve a bolti értékesítést a viszonteladó partnereket.
Ehhez szükségük volt:
webáruházra,
közösségi média kommunikációra,
közösségi média (Facebook, Instagram) hirdetésekre,
és Google Ads hirdetéskre.
Cégünk komplex szolgáltatásokat nyújt partnerei számára az online marketing területén, ezért mindenben tudtunk nekik segítséget nyújtani, és azóta is hosszútávon együttdolgozunk a vállalkozásukkal.
Webáruházra azért volt szüksége a vállalatnak, hogy legyen egy platform, ahol bemutathatják a termékeket és ahol közvetlenül tudnak terméket értékesíteni a lakosság számára.
A közösségi média kommunikációra szükség volt a termék piaci bevezetéséhez, hiszen ez egy innovatív termékcsalád, amely korábban Magyarországon egyáltalán nem volt elérhető. Egyetlen versenytársa, a Husqvarna, amely a világ egyik vezető robotfűnyíró gyártója is mindössze egyetlen egy határolóvezeték nélküli robotfűnyíróval rendelkezett a palettájában és azt is jóval magasabb áron próbálta értékesíteni, mint a Mammotion termékeit a Treerain Kft. Tehát ez egy már ismert piac (robotfűnyírók) piac, eddig ismeretlen, innovatív szegmense. A közösségi média kommunikáció segítségével minden lehetséges módon alkalmunk volt bemutatni, hogy miben rejlik az innovációja a terméknek. Miben több és jobb, mint a hasonló, de határolóvezetéket alkalmazó modellek.
A közösségi média és Google Ads hirdetések segítségével tudjuk eljuttatni a márka üzeneteit a célcsoporthoz valamint a webáruháznak köszönhetően egyetlen kattintással, online meg is vásárolhatják a termékeket.
Az általunk elkészített webáruház esetében olyan dizájnt alakítottunk ki, amely márka világszintjű brandjéhez alkalmazkodik, felépítésében pedig tovább bővíthető idővel a termékcsalád többi termékével könnyedén. A modern kor elvárásainak megfelelően a webáruház rendelkezik:
automata számlázási megoldással
bankkártyás fizetési megoldással
készletnyilvántartással
pontgyűjtő rendszerrel
regisztrációs lehetőséggel
többféle szállítási móddal
marketingkódokkal (Analytics, Ads, Meta, Source Console)
A közösségi média kommunikációban a termék piacravezetési szakaszában arra törekedtünk, hogy minél edukatívabb tartalmakkal szolgáljunk a célközönség számára. Ehhez igyekeztünk bemutatni minden funkciót, amely megkönnyíti a kertgondozást és minden megkülönböztető pontot, amellyel elhatárolható a konkurens termékektől.
A közösségi média hirdetések célja egyértelmű volt: termékértékesítés. Ehhez automata galéria hirdetéseket hoztunk létre a Facebook-on és Instagramon, melyet a célközönség számára jelenítettünk meg. Valamint, a sales funnel legtetején lévőkre is gondolva, először igyekeztünk minél nagyobb releváns forgalmat terelni a weboldalra azáltal, hogy a kommunikációban közzétett bejegyzéseket hirdettük.
A jól felépített webáruház és a sikeres marketingkampány meghozta gyümölcsét, már a piacra vezetés évében több száz Luba és Yuka robotfűnyírót értékesített a Treerain Kft a lakosság számára. Az elmúlt hónapokban pedig közösen kezdtük meg a Mammotion márka új termékeinek is piaci bevezetését, hiszen újra bizalmat szavaztak cégünknek a korábbi sikereknek köszönhetően. A webáruház elérhetősége: www.luba.hu
Amikor eldöntötték, hogy belevágnak az innovatív, határolóvezeték nélküli robotfűnyírók értékesítésébe, akkor az ügyvezető felkereste vállalkozásunk, mint kompetens online marketing ügynökséget.
Az alapvető probléma, igen sokrétű volt. Tudták, hogy mi az a termékkör, amit szeretnének értékesíteni és azt is tudták, hogy elsősorban online, közvetlen módon kívánják elérni a lakossági fogyasztókat, megkerülve a bolti értékesítést a viszonteladó partnereket.
Ehhez szükségük volt:
webáruházra,
közösségi média kommunikációra,
közösségi média (Facebook, Instagram) hirdetésekre,
és Google Ads hirdetéskre.
Cégünk komplex szolgáltatásokat nyújt partnerei számára az online marketing területén, ezért mindenben tudtunk nekik segítséget nyújtani, és azóta is hosszútávon együttdolgozunk a vállalkozásukkal.
Webáruházra azért volt szüksége a vállalatnak, hogy legyen egy platform, ahol bemutathatják a termékeket és ahol közvetlenül tudnak terméket értékesíteni a lakosság számára.
A közösségi média kommunikációra szükség volt a termék piaci bevezetéséhez, hiszen ez egy innovatív termékcsalád, amely korábban Magyarországon egyáltalán nem volt elérhető. Egyetlen versenytársa, a Husqvarna, amely a világ egyik vezető robotfűnyíró gyártója is mindössze egyetlen egy határolóvezeték nélküli robotfűnyíróval rendelkezett a palettájában és azt is jóval magasabb áron próbálta értékesíteni, mint a Mammotion termékeit a Treerain Kft. Tehát ez egy már ismert piac (robotfűnyírók) piac, eddig ismeretlen, innovatív szegmense. A közösségi média kommunikáció segítségével minden lehetséges módon alkalmunk volt bemutatni, hogy miben rejlik az innovációja a terméknek. Miben több és jobb, mint a hasonló, de határolóvezetéket alkalmazó modellek.
A közösségi média és Google Ads hirdetések segítségével tudjuk eljuttatni a márka üzeneteit a célcsoporthoz valamint a webáruháznak köszönhetően egyetlen kattintással, online meg is vásárolhatják a termékeket.
Az általunk elkészített webáruház esetében olyan dizájnt alakítottunk ki, amely márka világszintjű brandjéhez alkalmazkodik, felépítésében pedig tovább bővíthető idővel a termékcsalád többi termékével könnyedén. A modern kor elvárásainak megfelelően a webáruház rendelkezik:
automata számlázási megoldással
bankkártyás fizetési megoldással
készletnyilvántartással
pontgyűjtő rendszerrel
regisztrációs lehetőséggel
többféle szállítási móddal
marketingkódokkal (Analytics, Ads, Meta, Source Console)
A közösségi média kommunikációban a termék piacravezetési szakaszában arra törekedtünk, hogy minél edukatívabb tartalmakkal szolgáljunk a célközönség számára. Ehhez igyekeztünk bemutatni minden funkciót, amely megkönnyíti a kertgondozást és minden megkülönböztető pontot, amellyel elhatárolható a konkurens termékektől.
A közösségi média hirdetések célja egyértelmű volt: termékértékesítés. Ehhez automata galéria hirdetéseket hoztunk létre a Facebook-on és Instagramon, melyet a célközönség számára jelenítettünk meg. Valamint, a sales funnel legtetején lévőkre is gondolva, először igyekeztünk minél nagyobb releváns forgalmat terelni a weboldalra azáltal, hogy a kommunikációban közzétett bejegyzéseket hirdettük.
A jól felépített webáruház és a sikeres marketingkampány meghozta gyümölcsét, már a piacra vezetés évében több száz Luba és Yuka robotfűnyírót értékesített a Treerain Kft a lakosság számára. Az elmúlt hónapokban pedig közösen kezdtük meg a Mammotion márka új termékeinek is piaci bevezetését, hiszen újra bizalmat szavaztak cégünknek a korábbi sikereknek köszönhetően. A webáruház elérhetősége: www.luba.hu
Weboldal: