NORDHANGER Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A 2010-BEN
ALAKULT
NORDHANGER KFT.
CSAPATA,
KÖZEL 15 ÉVES TAPASZTALATTAL
és a legújabb IT biztonsági trendek mélyreható
ismeretével, valamint az IT távfelügyeletben szerzett
sokéves rutinjával támogatja vállalkozását.
Mi, professzionális távfelügyeleti szolgáltatásunkkal
gondoskodunk cége informatikai rendszerének zökkenő-
mentes működéséről, lehetővé téve Önnek és
csapatának, azt, hogy az üzleti célokra koncentrálhasson.
ALAKULT
NORDHANGER KFT.
CSAPATA,
KÖZEL 15 ÉVES TAPASZTALATTAL
és a legújabb IT biztonsági trendek mélyreható
ismeretével, valamint az IT távfelügyeletben szerzett
sokéves rutinjával támogatja vállalkozását.
Mi, professzionális távfelügyeleti szolgáltatásunkkal
gondoskodunk cége informatikai rendszerének zökkenő-
mentes működéséről, lehetővé téve Önnek és
csapatának, azt, hogy az üzleti célokra koncentrálhasson.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk egy Budapesten működő, pénzügyi-informatikai ágazatban tevékenykedő kis- és középvállalkozás, amely több mint 40 munkavállalót foglalkoztat. A cég dinamikus piaci környezetben működik, ahol a versenyképesség kulcsa a hatékonyság, a szervezettség és a magas szintű ügyfélkapcsolatok fenntartása. A vállalat növekedésének ütemét nem elsősorban a piaci lehetőségek hiánya, hanem a belső működés stabilitása és az ügyfélelégedettség maximalizálása befolyásolta.
A cégvezetés felismerte, hogy a piaci részesedés bővítéséhez és a nagyobb volumenű üzletek megszerzéséhez kulcsfontosságú az átlátható és megbízható üzleti folyamatok kialakítása. Az ügyfélbizalom erősítésére és a szolgáltatási színvonal emelésére stabil, modern vállalati rendszerek bevezetésére volt szükség. Ennek érdekében olyan fejlesztéseket kezdtek el, amelyek támogatják a belső szervezettséget, javítják az ügyfélkapcsolatokat és hosszú távon biztosítják a cég fenntartható növekedését.
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó KKV azzal a kihívással fordult hozzánk, hogy a manuális adminisztráció, az elavult e-mail rendszer és a szétszórt dokumentumkezelés akadályozta a hatékony működést. A belső kommunikáció lassú volt, az ügyfélszolgálati válaszidők növekedtek, és az IT-rendszerek karbantartása jelentős költségeket emésztett fel.
A problémák megoldására bevezettük a Microsoft 365 felhőalapú szolgáltatásait. Az új rendszer egységesítette az e-mail rendszert az Outlook segítségével, és lehetővé tette a valós idejű együttműködést a Teams platformon keresztül. A SharePoint segítségével a dokumentumok központi tárolására és megosztására helyeztünk hangsúlyt, így megszűntek az információk elvesztéséből vagy duplikálásából adódó problémák.
A bevezetés után a cég 30%-kal gyorsabb döntéshozatalt ért el, mivel az alkalmazottak könnyebben hozzáfértek az adatokhoz és dokumentumokhoz. Az ügyfélszolgálati válaszidő 25%-kal csökkent, míg az IT-karbantartási költségek jelentősen mérséklődtek. A felhőalapú rendszer skálázhatósága pedig hosszú távon biztosítja a cég növekedési potenciálját.
A bevezetést követően a társaságnál az irodai csomagra épülő AI modul is bevezetésre került (Office 365 Copilot) , amellyel a sales és ügyfélszolgálat hatékonyságát 45% illetve 37%-kal sikerült növelni,
Az ügyfél azóta is aktívan használja az M365 megoldásokat, amelyek jelentősen hozzájárulnak hatékonyságához és versenyképességéhez.
A cégvezetés felismerte, hogy a piaci részesedés bővítéséhez és a nagyobb volumenű üzletek megszerzéséhez kulcsfontosságú az átlátható és megbízható üzleti folyamatok kialakítása. Az ügyfélbizalom erősítésére és a szolgáltatási színvonal emelésére stabil, modern vállalati rendszerek bevezetésére volt szükség. Ennek érdekében olyan fejlesztéseket kezdtek el, amelyek támogatják a belső szervezettséget, javítják az ügyfélkapcsolatokat és hosszú távon biztosítják a cég fenntartható növekedését.
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó KKV azzal a kihívással fordult hozzánk, hogy a manuális adminisztráció, az elavult e-mail rendszer és a szétszórt dokumentumkezelés akadályozta a hatékony működést. A belső kommunikáció lassú volt, az ügyfélszolgálati válaszidők növekedtek, és az IT-rendszerek karbantartása jelentős költségeket emésztett fel.
A problémák megoldására bevezettük a Microsoft 365 felhőalapú szolgáltatásait. Az új rendszer egységesítette az e-mail rendszert az Outlook segítségével, és lehetővé tette a valós idejű együttműködést a Teams platformon keresztül. A SharePoint segítségével a dokumentumok központi tárolására és megosztására helyeztünk hangsúlyt, így megszűntek az információk elvesztéséből vagy duplikálásából adódó problémák.
A bevezetés után a cég 30%-kal gyorsabb döntéshozatalt ért el, mivel az alkalmazottak könnyebben hozzáfértek az adatokhoz és dokumentumokhoz. Az ügyfélszolgálati válaszidő 25%-kal csökkent, míg az IT-karbantartási költségek jelentősen mérséklődtek. A felhőalapú rendszer skálázhatósága pedig hosszú távon biztosítja a cég növekedési potenciálját.
A bevezetést követően a társaságnál az irodai csomagra épülő AI modul is bevezetésre került (Office 365 Copilot) , amellyel a sales és ügyfélszolgálat hatékonyságát 45% illetve 37%-kal sikerült növelni,
Az ügyfél azóta is aktívan használja az M365 megoldásokat, amelyek jelentősen hozzájárulnak hatékonyságához és versenyképességéhez.
Weboldal: