GRAFCOM MEDIA Korlátolt Felelősségű Társaság

GRAFCOM MEDIA Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk 2008-as megalapítása óta fő profilja a márkák és brandek megújítása és pozícionálása a piacon. A márkaértékek kommunikációját tartjuk a legerősebb eszköznek a hosszú távú stabil piaci előnyök megtartásához.

Olyan kiemelt projektekben vettünk részt, mint a Sümegi Hotel Kapitány, Képmás családmagazin, Köztársasági Elnöki hivatal, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, KulcsPatikák országos patikahálózat, Skanzen – KultúrBónusz projekt, Magyar Fejlesztési Központ, Európában egyedülálló modellre épülő Újpesti Piac és UP Újpesti Rendezvénytér arculatainak fejlesztése.

Az egyedi megoldásainkkal nemzetközi elismerésben részesültünk a Múzeumi Oktatási és Képzési Központtal végzett webportál kialakításában, ami által egy teljesen új célcsoportot ért el és szólíthatott meg a Központ.

2019-ben Marketing Gyémánt díjban részesültünk és 2020-ban Marketing Nagykövet tagságot szereztünk.

Esettanulmány

KulcsPatikák Zrt.
Ágazat: Egészségügy, kereskedelem
Cégméret: Középvállalkozás
Adószám:25997527243
Alapítás dátuma: 2017.
Jegyzett tőke: 28 000 000 HUF
Nettó árbevétel: 2 148 608 000 HUF
Web cím: www.kulcspatikak.hu
Új arculat kialakítása - mobil applikáció és online marketing

Azt a megbízást kaptuk, hogy az új terméküknek szánt applikációt arculati és ergonómiai szempontból a márkához illesszük. A kutatások ebben az időben azt mutatták, hogy a célcsoport bővítéséhez a mobil iparágban is hangsúlyosan meg kell jelenjen a márka. A munkát a piac és a trendek felmérésével kezdtük.

Az együttműködés célja a kijelölt célcsoport egészségügyi információkkal való ellátása figyelemfelkeltő, szórakoztató formában azzal a hosszútávú elképzeléssel, hogy a tartalmi egységek és látványelemek növeljék a befogadó félben a Kulcs Patikák márkaismertségét és formálják a róla kialakuló képet.
Ebben a projektben különösen lelkesített bennünket, hogy elrugaszkodhattunk a patikai konzervatív kommunikációra jellemző vizuális világból, mert hogy a marketingstratégia vizuális környezetbe való illesztésekor az egyik kiemelt cél, hogy a fiatalabb célcsoport is magáénak érezze a patikahálózat küldetését.
Különlegesen büszkék vagyunk erre azért is, mert ügyféloldalon a patika hálózat teljes döntéshozói grénumának kell megfelelni, ezért a patikahálózat közel 160 tagra bővülő vezetőségének is tudnia kell azonosulnia a megvalósított modern és kreatív megjelenéssel, arculattal.

Az új arculat kialakítása során a mobil applikáció és az online marketing összehangolt fejlesztése lehetőséget ad a vállalkozás számára, hogy erős, egységes és vonzó márkaképet hozzon létre a digitális térben. Ez az integrált megközelítés elengedhetetlen a modern üzleti világban, hiszen a felhasználók mind több időt töltenek mobil eszközökön, és a márkák közötti verseny a digitális platformokon a legerősebb.

Feladataink az applikáció kapcsán:
- a márka pozicionálása mobil platformon
- ergonómiai felmérések és implementáció
- a márkaadaptáció stílusának megtalálása
- pilot arculatok kialakítása
- bevezető kommunikációs kampányelemek megtervezése
- online marketing

Az új arculat bevezetése a mobil applikáció és az online marketing központi fejlesztésével egy erős, egységes márkaidentitást eredményezett. Az ilyen szintű összpontosított jelenlét a digitális térben megkönnyíti a felhasználók elérését, növeli az elköteleződést, valamint hozzájárul az értékesítés növekedéséhez és a vállalat hosszú távú sikeréhez.