NITROWISE LABS Zártkörűen Működő Részvénytársaság

NITROWISE LABS Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Nitrowise Labs Zrt. egy magyar tulajdonú szoftverfejlesztő cég, mely jellemzően kkv-knak és nagyvállalatoknak szállít egyedi szoftvermegoldásokat. AWS parnerként szolgáltatásaink közé tartozik a cloud native fejlesztés és alkalmazásmodernizáció, migráció és backup. Emellett mesterséges intelligencia és machine learning területen is tevékenykedünk. Agilis tervezési módszertanunk biztosítja a projektek átláthatóságát és a folyamatos üzleti érték szállítását.
A Nitrowise Labs elkötelezett a felhasználói igényekre szabott, üzleti értékre optimalizált szoftvermegoldások mellett, garantálva a legmagasabb termékértéket egységnyi költésre.
Számos magyar vállalkozás számára fejlesztettünk már különböző célú adminisztrációs portált, így megtapasztaltuk, hogy milyen szegmens számára milyen megoldásokra, modulokra van szükség. Ezen tapasztalatokat használjuk fel saját termékeink megvalósításakor.

Temékeink

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő ügyfél egy budapesti székhelyű 20-49 fő saját munkavállalóval rendelkező, magyar tulajdonú építőipari vállalkozás. Rendszeresen teljesítenek saját építési projekteket is, de emellett a legnagyobb építőipari vállalatok beszállítója is.
Egy építőipari ügyfél számára a NitroVIR vállalatirányítási rendszer bevezetése előtt komoly kihívást jelentett a napi üzleti működés hatékonyságának fenntartása. Az ügyfél minden fontos információt Excel fájlokban tárolt, így az ügyfelek, számlák és eszközök nyilvántartása is szétaprózott volt és nehezen kezelhető. Az Excel alapú megoldás folyamatos frissítést igényelt, ami jelentős adminisztrációs terhet jelentett, és nem tette lehetővé az információk valós idejű elérhetőségét. Ez különösen nagy kihívás volt a terepen dolgozó vezetők számára, akik gyakran nem fértek hozzá a szükséges információkhoz, hiszen azokat csak a különböző Excel fájlok együttes lekérdezésével lehetett összegyűjteni.

A vállalkozás tulajdonában lévő járművek kezelése is Excel alapú nyilvántartáson alapult, ami komoly kockázatot jelentett a karbantartások időzítése és követhetősége szempontjából. Előfordult, hogy a járművek szükséges karbantartása késedelmet szenvedett, mivel nem volt hatékony figyelmeztető rendszer, ami jelezte volna a következő szervizelés esedékességét.

Az ügyfél számára a pénzügyi folyamatok – különösen a visszatartások és kintlévőségek kezelése – szintén nehézséget okoztak, mivel a különböző Excel fájlok használata miatt nem volt hatékony és átlátható nyilvántartási rendszer. Ez gyakran a cash flow kezelését is megnehezítette, ami komoly problémákat okozhatott az üzleti döntéshozatalban.

Az ajánlatkészítés folyamata sem volt optimális, mivel az egyedi árajánlatok Word dokumentumokban készültek, és nem volt központi nyilvántartás az aktív ajánlatokról. Emiatt az értékesítési lehetőségek nyomon követése és a potenciális megrendelők kezelésének hatékonysága is csökkent. Az információk központi elérése nélkül nem volt átfogó képük az aktív ajánlatokról, vagy egy új ajánlat készítése során nem álltak rendelkezésre a korábbi, releváns adatok.

A NitroVIR vállalatirányítási rendszer bevezetése átfogó megoldást nyújtott a korábbi problémákra, átlátható és naprakész működést biztosítva az építőipari ügyfél számára. A rendszer egy központi, folyamatosan frissülő adatbázisban tárolja az ügyfeleket, számlákat, eszközöket és minden fontos adatot, így az információk mindig naprakészek és könnyen elérhetők. A likviditás tervezését és a cash flow kezelését a NitroVIR integrált likviditás-tervező modulja támogatja, amely folyamatosan frissül, és előrejelzi a bevételek és kiadások alakulását, segítve az ügyfelet a pénzügyi egyensúly fenntartásában.

A járművek karbantartása is hatékonyabbá vált a NitroVIR-ben beállítható figyelmeztetések által, amelyek automatikusan jelzik a közelgő karbantartási időpontokat, így a járművek szervizelése mindig időben történhet, elkerülve az üzemszüneteket és a váratlan költségeket. Emellett a rendszer minden fontos határidőt – mint a számlák lejárata, ajánlatok érvényessége és visszatartások feloldása – előre jelzi, ami biztosítja, hogy az ügyfél ne maradjon le semmilyen fontos teendőről.

Az egyedi ajánlatok készítése és kezelése egyszerűbb és átláthatóbb lett: minden ajánlat központilag tárolódik, nyomon követhető az állapotuk és határidejük. Így az értékesítési csapat pontos képet kap az aktuális és korábbi ajánlatokról, ami gyorsabb és pontosabb ajánlatadást eredményez.

A NitroVIR mobil elérhetősége lehetővé teszi, hogy a vezetők terepen is, tableten férjenek hozzá a szükséges adatokhoz. A rendszer dashboardja egy helyen mutatja az összes releváns információt, így a vezetők könnyen ellenőrizhetik az aktuális projektek állapotát, pénzügyi helyzetet és egyéb fontos mutatókat. Ez a valós idejű betekintés jelentősen javítja a döntéshozatali folyamatokat és gyorsítja a reakcióidőt.

A NitroVIR rendszer tehát átfogó, naprakész, könnyen kezelhető és mobilbarát megoldást biztosít az üzleti működés összes szegmensében, növelve a hatékonyságot és csökkentve az adminisztrációs terheket.