AlbaPartiscum Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye
Cégbemutató
Folyamatosan támogatjuk Partnereinket, többek között informatikai beszerzések lebonyolításában, helyi és felhős infrastruktúrák tervezésében, üzemeltetésében, IT rendszerek felügyletében.
Az elmúlt 10 évben társaságunk egyedi-, visszatérő- és állandó megbízások keretében többek között építőipari cégek-, könyvelőirodák, informatikai, fejlesztő cégek informatikai rendszereit tervezte meg és építette ki.
Az elmúlt 10 évben társaságunk egyedi-, visszatérő- és állandó megbízások keretében többek között építőipari cégek-, könyvelőirodák, informatikai, fejlesztő cégek informatikai rendszereit tervezte meg és építette ki.
Temékeink
Esettanulmány
Építőipari magasépítéssel, generál kivitelezéssel foglalkozó KKV, ami országosan végez munkákat, párhuzamosan több építkezési helyszínen.
75 fő munkavállalóval, saját gépjármű és munkagép flottával rendelkeznek.
A telephelyen található irodaházban található a céges logisztikai és adminisztratív központ.
A központban végzett előkészítő és tervező munka alapján a projektek végrehajtásához az építkezési helyszíneken történik a kivitelezés a tervek alapján.
A legfontosabb probléma, hogy a központi adminisztráció és az irodai dolgozók által készített és frissített dokumentumok (kiviteli tervek, ütemtervek, szállítási, anyabeszerzési információk, kooperációs jegyzőkönyvek, stb.) elérhetőek legyenek (jogosultság függően) a kivitelezési helyszínen dolgozó kollégák (építésvezetők, szakági csoportvezetők) részére.
A projektek kivitelezési helyszínein biztosítani kell az aktuális és frissített dokumentumok, információk elérését.
A jelenlegi vállalati rendszer nem képes ellátni a különböző helyszínekről érkező információk integrált kezelését. A tervek és dokumentumok verziókezelése nem megoldott, on-prem irodai szerverről és offline átadott dokumentumokból dolgoznak.
A nem naprakész (elavult verziójú tervek, többször módosított dokumentumok, szinkronizálatlan ütemtervek) információk jelentős kárt okoznak a kivitelezések határidőre és megrendelői igényeknek megfelelő teljesítésében.
A megoldáshoz a teljes vállalati irodai rendszert lecseréltük.
Microsoft 365 (eredetileg Office 365) szolgáltatás csomag igénybevételével biztosítottunk megoldást a folyamatos és közös munkavégzéshez: a rendszert 75 felhasználó, több mint 100 projekt és 150 hardver eszköz kezelésére terveztük meg.
A levelezéshez a Microsoft Exchange szolgáltatást Webes Outlook kliensekkel, a dokumentum és fájlkezelést a SharePoint szolgáltatással, a folyamatos kommunikációhoz a Teams alkalmazással, a Projektekhez a Microsoft Projekt web alkalmazást, az folyamatok integrációjához a Power Automate szolgáltatást használtuk.
Identitás (Active Directory, Microsoft Entra):
A vállalati felhasználókat biztonsági és Microsoft 365 csoportokba rendeztük. Az újonnan létrehozott felhasználókat és csoportokat hibrid megoldással szinkronizáltuk a vállalati onprem szerverrel (AD).
Vállalati kommunikáció:
Levelezés, naptár: Az offline kliensenként (számítógépenként PST-ben) tárolt email helyett az M365 Exchange levelező szerverét helyeztük üzembe.
Teams: A webes Teams alkalmazás mellett, a Teams alkalmazás telepítésre került minden vállalati munkaállomásra és telefonra.A vállalati telefonokhoz MDM rendszert helyeztünk üzembe.
Dokumentumkezelés:
A vállalati helyi (onprem) szerveren tárolt dokumentumokat a SharePoint szolgáltatásba helyeztük át. Az irodai szoftverek (Word, Excel stb) webes és offline módon is licenszelésre kerültek a csomag keretében.
A Projektek feladatainak keléséhez a Microsoft Planner alkalmazást konfiguráltuk, szinkronban a SharePoint csoportokkal és a Teams Csapatokkal.
A bevezetés óta eltelt 5 évben folyamatosan támogatjuk Ügyfelünket, segítünk az üzemeltetésben.
A Microsoft 365 alapú irodai rendszer hatékony.
Az adatok biztonságban vannak. A dokumentumokhoz csak a megfelelő jogosultságú felhasználók férhetnek hozzá.
Könnyű és gyors az adatok megosztása vállalaton belül és külső fél részére is.
Minden vállalti irodai tevékenység visszakövethető és nyilvántartható.
75 fő munkavállalóval, saját gépjármű és munkagép flottával rendelkeznek.
A telephelyen található irodaházban található a céges logisztikai és adminisztratív központ.
A központban végzett előkészítő és tervező munka alapján a projektek végrehajtásához az építkezési helyszíneken történik a kivitelezés a tervek alapján.
A legfontosabb probléma, hogy a központi adminisztráció és az irodai dolgozók által készített és frissített dokumentumok (kiviteli tervek, ütemtervek, szállítási, anyabeszerzési információk, kooperációs jegyzőkönyvek, stb.) elérhetőek legyenek (jogosultság függően) a kivitelezési helyszínen dolgozó kollégák (építésvezetők, szakági csoportvezetők) részére.
A projektek kivitelezési helyszínein biztosítani kell az aktuális és frissített dokumentumok, információk elérését.
A jelenlegi vállalati rendszer nem képes ellátni a különböző helyszínekről érkező információk integrált kezelését. A tervek és dokumentumok verziókezelése nem megoldott, on-prem irodai szerverről és offline átadott dokumentumokból dolgoznak.
A nem naprakész (elavult verziójú tervek, többször módosított dokumentumok, szinkronizálatlan ütemtervek) információk jelentős kárt okoznak a kivitelezések határidőre és megrendelői igényeknek megfelelő teljesítésében.
A megoldáshoz a teljes vállalati irodai rendszert lecseréltük.
Microsoft 365 (eredetileg Office 365) szolgáltatás csomag igénybevételével biztosítottunk megoldást a folyamatos és közös munkavégzéshez: a rendszert 75 felhasználó, több mint 100 projekt és 150 hardver eszköz kezelésére terveztük meg.
A levelezéshez a Microsoft Exchange szolgáltatást Webes Outlook kliensekkel, a dokumentum és fájlkezelést a SharePoint szolgáltatással, a folyamatos kommunikációhoz a Teams alkalmazással, a Projektekhez a Microsoft Projekt web alkalmazást, az folyamatok integrációjához a Power Automate szolgáltatást használtuk.
Identitás (Active Directory, Microsoft Entra):
A vállalati felhasználókat biztonsági és Microsoft 365 csoportokba rendeztük. Az újonnan létrehozott felhasználókat és csoportokat hibrid megoldással szinkronizáltuk a vállalati onprem szerverrel (AD).
Vállalati kommunikáció:
Levelezés, naptár: Az offline kliensenként (számítógépenként PST-ben) tárolt email helyett az M365 Exchange levelező szerverét helyeztük üzembe.
Teams: A webes Teams alkalmazás mellett, a Teams alkalmazás telepítésre került minden vállalati munkaállomásra és telefonra.A vállalati telefonokhoz MDM rendszert helyeztünk üzembe.
Dokumentumkezelés:
A vállalati helyi (onprem) szerveren tárolt dokumentumokat a SharePoint szolgáltatásba helyeztük át. Az irodai szoftverek (Word, Excel stb) webes és offline módon is licenszelésre kerültek a csomag keretében.
A Projektek feladatainak keléséhez a Microsoft Planner alkalmazást konfiguráltuk, szinkronban a SharePoint csoportokkal és a Teams Csapatokkal.
A bevezetés óta eltelt 5 évben folyamatosan támogatjuk Ügyfelünket, segítünk az üzemeltetésben.
A Microsoft 365 alapú irodai rendszer hatékony.
Az adatok biztonságban vannak. A dokumentumokhoz csak a megfelelő jogosultságú felhasználók férhetnek hozzá.
Könnyű és gyors az adatok megosztása vállalaton belül és külső fél részére is.
Minden vállalti irodai tevékenység visszakövethető és nyilvántartható.
Weboldal: