PAYTECH INTERNATIONAL Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Paytech egy közel két évtizedes múltra visszatekintő informatikai fejlesztő, kutató és szaktanácsadó cég, mely jelen formájában 2009-től működik.
Célunk, hogy segítsük a piac szereplőit céljaik elérésében, bel- és külföldön egyaránt.
Kiemelten foglalkozunk az alábbi területekkel:
egyedi üzleti rendszerek tervezése és fejlesztése,
mobilfizetési rendszerek tervezése és megvalósítása,
web alapú üzleti megoldások, összetett webáruházak létrehozása,
platformfüggetlen okostelefon alkalmazások fejlesztése,
Elkötelezettek vagyunk a mindenkori vezető technológiák alkalmazása mellett, mindig a megfelelő műszaki megoldást választjuk az adott feladatra, de minden esetben figyelembe vesszük a partner igényeit is.
Célunk, hogy segítsük a piac szereplőit céljaik elérésében, bel- és külföldön egyaránt.
Kiemelten foglalkozunk az alábbi területekkel:
egyedi üzleti rendszerek tervezése és fejlesztése,
mobilfizetési rendszerek tervezése és megvalósítása,
web alapú üzleti megoldások, összetett webáruházak létrehozása,
platformfüggetlen okostelefon alkalmazások fejlesztése,
Elkötelezettek vagyunk a mindenkori vezető technológiák alkalmazása mellett, mindig a megfelelő műszaki megoldást választjuk az adott feladatra, de minden esetben figyelembe vesszük a partner igényeit is.
Temékeink
Esettanulmány
Villamossági termékeket forgalmazó nagy és kiskereskedelmi cég, országos hálózattal 8 szaküzlettel és budapesti központtal állnak Vevőik, Partnereik rendelkezésére.
A céget 1991-ben Rózsa Tamás és felesége alapította és indította útjára, ma már a második generáció Mózesné Rózsa Katalin és Mózes Attila viszik tovább. A cég vezetői fiatal, eltökélt vállalkozók, és közös célunk, hogy Vevőinket, Partnereiket segítik napi munkájuk során, hatékony gyors és jó megoldásokat ajánlanak feladataik elvégzéséhez.
A legfontosabb számukra Partnereik elégedettsége és hosszútávú bizalma.
A cég új területre kívánt belépni néhány évvel ezelőtt, s meglátták a lehetőséget az elterjedő elektromos autók töltésében. Akkor még jóval kevesebb töltő állt rendelkezésre mint napjainkban.
A cég saját erőforrásból meg tudta valósítani a töltők tervezését és gyártását, de az üzemeltetői- és partneri rendszer kivitelezéséhez nem voltak saját szakembereik.
Az elkészült rendszer három fő komponensből áll:
- üzemeletési rendszer: dedikált szerveren működő, internet alapú szoftver, mely kezeli a töltéseket, a pénzügyeket, az ügyfeleket és támogatja a műszaki üzemeltetést,
- Partneri felület: a szerződött ügyfelek dedikált felülete, ahol figyelemmel kísérhetik a töltéseiket és a pénzügyeiket, menedzselhetik a kollégák adatait,
- EP Charger applikáció: a szerződött- és a adhoc ügyfelek mobilapplikációja, ennek segítségével használhatják a cég töltőhálózatát. Az app integrált fizetési megoldással, kényelmes használattal és átlátható adminisztrációs képességekkel rendelkezik.
A megbízó fontos piaci előnyhöz jutott a saját tervezésű, egyedi rendszerrel, amelybe sokkal könnyebb új funkciókat beépíteni a piaci trendek változása esetén, mint egy harmadik fél által vásárolt, dobozos szoftver esetében lenne.
A céget 1991-ben Rózsa Tamás és felesége alapította és indította útjára, ma már a második generáció Mózesné Rózsa Katalin és Mózes Attila viszik tovább. A cég vezetői fiatal, eltökélt vállalkozók, és közös célunk, hogy Vevőinket, Partnereiket segítik napi munkájuk során, hatékony gyors és jó megoldásokat ajánlanak feladataik elvégzéséhez.
A legfontosabb számukra Partnereik elégedettsége és hosszútávú bizalma.
A cég új területre kívánt belépni néhány évvel ezelőtt, s meglátták a lehetőséget az elterjedő elektromos autók töltésében. Akkor még jóval kevesebb töltő állt rendelkezésre mint napjainkban.
A cég saját erőforrásból meg tudta valósítani a töltők tervezését és gyártását, de az üzemeltetői- és partneri rendszer kivitelezéséhez nem voltak saját szakembereik.
Az elkészült rendszer három fő komponensből áll:
- üzemeletési rendszer: dedikált szerveren működő, internet alapú szoftver, mely kezeli a töltéseket, a pénzügyeket, az ügyfeleket és támogatja a műszaki üzemeltetést,
- Partneri felület: a szerződött ügyfelek dedikált felülete, ahol figyelemmel kísérhetik a töltéseiket és a pénzügyeiket, menedzselhetik a kollégák adatait,
- EP Charger applikáció: a szerződött- és a adhoc ügyfelek mobilapplikációja, ennek segítségével használhatják a cég töltőhálózatát. Az app integrált fizetési megoldással, kényelmes használattal és átlátható adminisztrációs képességekkel rendelkezik.
A megbízó fontos piaci előnyhöz jutott a saját tervezésű, egyedi rendszerrel, amelybe sokkal könnyebb új funkciókat beépíteni a piaci trendek változása esetén, mint egy harmadik fél által vásárolt, dobozos szoftver esetében lenne.
Weboldal: