INTERNATIONAL TRADING COMPANY Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

INTERNATIONAL TRADING COMPANY Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ITC Kft 1992-ben alakult, Alpha Trading Company névvel, 5 alapító taggal, majd 1993. évtől International Trading Company néven vált ismertté. A cég a megalapítás óta kiemelten foglalkozik számítógép hálózatok tervezésével és építésével. Munkatársaink nagy gyakorlattal rendelkeznek különböző platformú (Peer-to-Peer, NOVELL Netware/Intranet Ware/Netware 5.x, Microsoft Windows NT/98/2000/XP/VISTA, továbbá UNIX kiszolgáló elvű) hálózatokba integrálása terén. Eddigi munkájuk során több száz helyi és regionális hálózat megtervezését és kivitelezését végezték el.
Az Invitel és a T-Online Magyarország hivatalos forgalmazójaként a megye területén az ITC Kft internet elérhetőséget is szolgáltat.
A cég tevékenységi körébe tartozik az irodagépek, egyedi számítógép konfigurációk, és tartozékok kis- és nagykereskedelme, szervize, réz- és optikai alapú, illetve rádiófrekvenciás számítógép hálózatok tervezése, kiépítése és eszközeinek forgalmazása.
Partnereink és vásárlóink körét többek között sütőipari, műanyaggyártó, élelmiszeripari, kereskedelmi cégek alkotják, emellett természetesen egyéni ügyfelek részére is biztosítjuk az általunk forgalmazott termékeket.
Az évek óta fenntartott kapcsolatok igazolják a cégek vállalkozásunkba vetett bizalmát, és a kölcsönös bizalmon alapuló partneri viszonyt.
Az ITC Kft 1992 óta fejlesztője a CORRECT vállalatirányítási szoftvernek, mely cégünk fő terméke. Szoftverünk mögött egy negyed évszázados fejlesztői munka és felhasználói tapasztalat áll. Mára kijelenthetjük, hogy aki egy költséghatékony, egyszerűen kezelhető vállalatirányítási szoftvert keres vállalkozása számára és a CORRECT-re esik választása, az a hatékonyság mellett teszi le a voksát.
Cégünk mára már több lábon áll. Szolgáltatáspalettánkon megtalálható többek között a hálózatépítés, a webfejlesztés, a pénztárgép illetve a kamera rendszerek. Szervizünk hivatalosan DELL Szerviz központ, és tagja a HP Partner Programnak. Az ITC Kft 2005 óta az ISO-9001 minőségirányítási rendszert használja.
Jelenlegi létszámunk: 13 fő.

Esettanulmány

A sütőipari cég az 1980-as években alakult, a fő tevékenysége az élelmiszeripar.
Az ország egyik legnagyobb sütőipari cégének egyike, több mint 100 dolgozót foglalkoztat. A cég több megyébe szállít (kereskedelmi hálózatoknak, kisboltoknak
kórházaknak, honvédség ..) megküzdve a manapság piaci körülménynek nevezett
beszállítás megpályáztatásával. A cég saját erőből építette ki a mai cégét
ami a 90-es években privatizált cég fejlesztése a mai körülményekhez.


A cég az utolsó években elhanyagolta a számítástechnikai fejlesztéseket és a 90-es években fejlesztett Dos-os vállalatírányítási rendszert használta. Leginkább mátrix nyomtatók segítségével dolgoztak, a karakterek olvashatósága rosszabb volt, rengeteg papírt használtak el.
A régi rendszer mai szemmel nézve is elég fejlett volt, de az idő vasfoga megtette a magáét. Dos-os rendszerek max win7-el futtathatók, az új igények teljesítése is
nehézkes volt , valamint az élelmiszer-ipari cégeknél követelmény lett a felhasznált alapanyagok nyilvántartása (követése, visszakövetése) ezért döntöttek arról, hogy a rendszert sürgősen le kell cserélni.
A rendszert cserét úgy kellett véghezvinni, hogy a cég 1 napig se álljon le, a régi
adatokat konvertálni kellet az új rendszerbe. A régi, kiforrt helyi céges módszereket/megoldásokat tovább kellett vinni az új rendszerbe és hozzáadni az új mai megoldásokhoz.
A rendszer adatbázisa linux platformon kellett, hogy fusson, a stabilitás miatt, illetve hogy a kódolós vírusok elöl is védett legyen. Az új igények mint pl. az alapanyagok követése/visszakövetése is megoldódott. A lekérdezések gyorsabban hoznak eredményt a korábbiakhoz képest.
Új igény esetén a lekérdezések, nyomtatások legtöbb esetben program fejlesztést nem igényelnek,
hanem rövid időn belül összeállíthatóak egy belső program segítségével.
Az elért előnyök a következők:
- Tovább tudják felvenni a vevők rendelését, mivel a termelés elindítása a rendelésből egyszerűbb
- A multik email-en beérkező rendelését automatikusan beolvassa a rendelésbe a rendszer.
- Megoldható a vevők webes rendelésének automatikus importálása a vállalatirányítási rendszerbe
- Igény esetén az EKAER modul azonnal indítható, az új NAV-os igényeknek naprakész
- A bevételezés wifis vonalkódolvasó segítségével történik és így kisebb az elírás, tévedés.
- A munkaállomások gyorsabbak lettek , a képernyők nagyobb felbontásra állíthatóak, a felhasználók számára kényelmesebb , egyszerűbben elérhető munkafelületek lettek kialakítva.