MOON42 RDI Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MOON42 RDI Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A MOON42 egy szoftverfejlesztő cég. Elsődleges célunk az intelligens problémamegoldás és újszerű alkalmazások fejlesztése, hogy partnereink egy lépéssel a piac előtt járjanak. Habár az embereket helyezzük a középpontba, bárminek, amit teszünk, hozzáadott értéket kell teremtenie az egész emberiség számára. Nem számít, milyen nehézségek adódhatnak az életedben, lesz egy IKT válasz a megoldásra. A problémák megértésében nem spórolunk energiával, közösen megoldást találunk rájuk. Agilis munkamódszerünk biztosítja, hogy a teljes projekt során a megfelelő erőforráskészlet kerüljön elindításra a megoldás következő szakaszának kidolgozásához, egészen addig, amíg azt teljes mértékben elfogadják. Szakmai támogatást nyújtunk minden projektekhez. Megszoktuk, hogy különféle környezetekhez csatlakozunk, szakértelmünknek köszönhetően biztosak lehetünk abban, hogy a támogatott projekt sikeres lesz a teljes életciklusa alatt.

Temékeink

Esettanulmány

A Lapker Zrt. egy 400 főt foglalkoztató 45 milliárdos árbevételű magyarországi vállalat, amely elsősorban nyomtatott és digitális sajtótermékek terjesztésével foglalkozik. A cég több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a sajtó-disztribúció területén, és a magyar piac egyik vezető szereplőjeként ismert. A Lapker Zrt. kínálata magában foglalja a napilapokat, folyóiratokat, könyveket, és egyéb kiadványokat, melyeket országszerte számos értékesítési ponton keresztül juttat el a fogyasztókhoz. A vállalat különös hangsúlyt fektet a minőségi szolgáltatásra és az innovatív megoldásokra. A hírlapterjesztési szektorban a hatékony adatgyűjtés és adatkezelés alapvető fontosságú a sikeres értékesítési és marketing stratégiák kialakításához. A jelen esettanulmány célja egy online adatgyűjtő alkalmazás sikeres bevezetésének bemutatása, amely lehetővé teszi a terület képviselők számára, hogy hatékonyabb munkavégzést és a pontosabb információ gyűjtést hírlapokkal és kiadványokkal kapcsolatosan.
A kezdeti állapotban a cég 16 értékesítési területre osztotta az országot, mindegyik területen átlagosan 300 értékesítési pontot látogatva. Az alkalmazottak napi útvonalat követtek, és előre meghatározott kérdéseket használnak az adatok gyűjtésére. Az adatgyűjtés korábbi módja erősen idő- és munkaigényes volt és sok papírmunkát igényelt, ami lassította a riportkészítést és az elemzéseket.
A projekt során a következő célokat tűzte ki az ügyfél:
Adatgyűjtés hatékonysága növelése: A területi képviselők által begyűjtött adatok javítása és gyorsítása.
Mivel a területi képviselők nagy önállósággal dolgoztak, a bevezetésre kerülő rendszernek képesnek kellett lennie arra, hogy a begyűjtendő adatokat dinamikusan, távolról is lehessen változtatni, bővíteni.
Útvonaltervezés optimalizálása: A képviselők napi útvonalának tervezése és nyomon követése, a költséghatékonyabb működés.
Riportkészítés és elemzés: Gyors és pontos riportok készítése az értékesítési teljesítményről, a piaci állapotokról az elvárt kezelhető formátumban.
Munkaidő nyilvántartás: A munkavállalók munkaidejének nyilvántartása.
Minderre azért volt szükség, mert a nagyon gyorsan változó piaci igények széles körű és gyors tájékozódást igényeltek, amihez elengedhetetlen volt a leghatékonyabb és leggyorsabb adatgyűjtés.
Az online alkalmazás jellemzői
Az online rendszerben a képviselők közvetlenül rögzítenek adatokat, így azonnal frissül az adatbázis. Közvetlenül és élőben tud az admin feladatot adni a képviselőknek és ad hoc adatot bekérni.
A rendszer GPS nyomkövetése lehetővé teszi a képviselők útvonalának valós idejű figyelését, javítva ezzel az optimális útvonal kialakítását.
Az autók kilométer-futásának nyilvántartása egyszerűsödik, pontosabb adatokat kapunk a megtett távolságról.
Az alkalmazásban lehetséges fotók feltöltése, amelyeket a képviselők az értékesítési pontokon készítenek, ezzel is gazdagítva az adatbázist.
A rendszer nyomon követi a területen eltöltött munkaidőt, segítve a munkaidő-nyilvántartást és a további erőforrás tervezést. A képviselők hatékony munkavégzése is ellenőrizhető ezáltal.

Bevezetés
Pilot: Az alkalmazás tesztelése két területen zajlott, hogy lássuk és összegyűjtsük a kezdeti visszajelzéseket.
Képzés: A területi képviselők számára képzéseket szerveztünk az új rendszer használatáról és az elvárásokkal kapcsolatban. Miután ez a csapatnak jelentős változást jelentett a képzések során interaktív módon javítottuk is a teszt során feltárt hibákat.
Visszajelzés és finomítás: A pilot projekt során gyűjtött tapasztalatok és a képviselőkkel egyeztett igények alapján a rendszer finomítása, fejlesztése is megtörtént.
Teljeskörű bevezetés: A sikeres tesztelés után az alkalmazás bevezetése az összes területképviselő számára simán lebonyolódott. A rendszer azóta is sikeresen támogatja a munkát és hozzájárul az értékesítés hatékony és nyereséges működéséhez.

Eredmények
Adatgyűjtési Idő csökkenése
Pontosabb riportok, nagyobb hatékonyság, valós idejű elérhetőség, pontosabb elemzések, pontosabb tervezés.
A papíralapú adatgyűjtés megszüntetése és a digitális megoldások csökkentik a működési költségeket. A GPS alapú útvonaltervezés elősegítette a gépkocsik költséghatékonyabb használatát is, a kollégák pontosabb és eredményesebb munkaidő kihasználtságát.