Thinkers Republic Korlátolt Felelősségű Társaság

Thinkers Republic Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Thinker`s Republic egy budapesti székhelyű vállalkozás, amely a mesterséges intelligencia (AI) integrációjára specializálódott, segítve ügyfeleit a vállalati folyamatok optimalizálásában és hatékonyságuk növelésében. Csapatuk fejlesztőkből, AI-szakértőkből és ügynökségi szakemberekből áll, akik felismerik az AI-ban rejlő lehetőségeket a munkafolyamatok átalakításában. Szolgáltatásaik közé tartozik a vállalati folyamatok átvilágítása, az AI-alapú automatizációs megoldások fejlesztése és integrálása, valamint a munkavállalók támogatása az új rendszerek bevezetésében. Céljuk, hogy ügyfeleik számára személyre szabott AI-megoldásokat nyújtsanak, amelyek révén azok hatékonyabbá és versenyképesebbé válhatnak. A Thinker`s Republic elkötelezett amellett, hogy partnereit bevezesse az AI-eszközök munkahelyi használatába, és támogatást nyújtson a mesterséges intelligencia forradalmában való részvételben.

Temékeink

Esettanulmány

Ez a magyarországi vállalat piacvezető szerepet tölt be a belföldi áruszállítás és komplex logisztikai szolgáltatások terén. Székhelye Budapesten található, és több mint 1000 járműből álló, korszerű flottával rendelkezik, amely egyedi igényekre szabott szállítási megoldásokat kínál.

Szolgáltatásai közé tartozik az élőállat fuvarozása, palackos gáz kiszállítása, üzemanyag szállítása és konténerfuvarozás.

A vállalat a Waberer`s Csoport része, amely Magyarország piacvezető és Európa egyik meghatározó logisztikai szolgáltatója.
Ügyfelünk, mint az egyik legnagyobb hazai logisztikai vállalat, jelentős kihívással szembesült a több mint 6000 járműből álló flottájának adminisztrációs kezelése során. A probléma középpontjában a tehergépjárművek kötelező éves vizsgáztatásához kapcsolódó forgalmi engedélyek feldolgozása állt.
A vállalat működésében kritikus fontosságú volt a forgalmi engedélyek adatainak pontos és naprakész nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerben. Az eredeti folyamat szerint ezeket az adatokat manuálisan kellett ellenőrizni és rögzíteni, ami több szempontból is problémásnak bizonyult:

Nagy létszámú adminisztrátori csapat folyamatos munkáját igényelte, ami jelentős humánerőforrás-költséget jelentett a vállalatnak.

A forgalmi engedélyek hosszú szám- és betűkombinációkat tartalmaznak, amelyek manuális feldolgozása során gyakran előfordultak hibák. Ezek a hibák további adminisztratív terheket róttak a vállalatra a későbbi korrekciók miatt.

A nagy mennyiségű dokumentum feldolgozása időigényes volt, ami lassította az operatív folyamatokat és csökkentette a vállalat hatékonyságát.

A helyzetet tovább nehezítette, hogy a magyar forgalmi engedélyek különböző formátumokban léteznek, és a szkennelt dokumentumok minősége sem volt mindig optimális. Ez még összetettebbé tette a pontos adatrögzítés feladatát.

A vállalat vezetése felismerte, hogy ez a manuális folyamat nem fenntartható egy modern, hatékonyságra törekvő logisztikai vállalat működésében. Szükségessé vált egy olyan megoldás kidolgozása, amely automatizálja az adatfeldolgozást, csökkenti az emberi erőforrásigényt és minimalizálja a hibalehetőségeket, mindezt úgy, hogy közben illeszkedjen a meglévő vállalatirányítási rendszerbe.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:

A Waberer`s egy innovatív, mesterséges intelligencián alapuló automatizációs rendszert vezetett be, amely négy párhuzamos feldolgozási szálon működik. A megoldás központi eleme egy olyan komplex rendszer, amely ötvözi a különböző AI technológiákat a maximális pontosság és megbízhatóság érdekében.

A rendszer két szálon Google Cloud Vision technológiát használ az optikai karakterfelismeréshez, míg további két szálon DALLE képfeldolgozási megoldást alkalmaz.

A különböző források eredményeit OpenAI modulok elemzik és strukturálják, biztosítva az adatok megfelelő formátumát a vállalatirányítási rendszer számára.

A megoldás egyik legfontosabb innovációja a többszintű ellenőrzési mechanizmus:

Teljes egyezés esetén automatikus adatrögzítés történik
Három egyező eredménynél emberi ellenőrzés mellett történik a rögzítés
Kevesebb egyezésnél újbóli feldolgozás és logikai szabályok alapján történő döntéshozatal lép életbe

A háromhónapos fejlesztési és bevezetési folyamat után a rendszer jelentős üzleti előnyöket eredményezett:

Hatékonyságnövekedés:

Az adminisztratív munkaerőigény drasztikusan csökkent
A dokumentumfeldolgozási idő töredékére csökkent
Az erőforrások átcsoportosíthatóvá váltak más, értékteremtő feladatokra

Minőségjavulás:

A hibás adatbevitelek száma minimálisra csökkent
A többszörös AI ellenőrzés magasabb adatpontosságot biztosít
Az emberi beavatkozás csak a kritikus esetekre korlátozódik

Költségmegtakarítás:

Jelentősen csökkent az adminisztratív munkaerőköltség
A hibák javításából eredő többletköltségek megszűntek
Az automatizáció hosszú távon fenntartható költséghatékonyságot biztosít

A bevezetett rendszer különösen értékes tulajdonsága, hogy az AI modellek folyamatos fejlődésével a pontossága további beruházás nélkül is javul, valamint a megoldás könnyen adaptálható más dokumentumtípusok feldolgozására is, ami további automatizációs lehetőségeket kínál a vállalat szá