"DATATRANS Internet" Korlátolt Felelősségű Társaság
Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Tolna megye, Veszprém megye, Budapest
Cégbemutató
Kiterjedt szakmai ismereteinknek, és az IT terület széles szolgáltatási portfóliójának köszönhetően egyedi megoldásokat kínálunk országosan kis-, közép-, és nagyvállalati ügyfeleinknek. Árbevételünk jelentős részét fejlesztésre fordítjuk. Ezáltal céljaink között szerepel, hogy a folyamatosan fejlődő távközlési technológiák bevezetésével és hálózatfejlesztésünknek köszönhetően stabil partnerei legyünk üzleti döntéseihez.
Temékeink
Esettanulmány
Fejér megyei képalkotó diagnosztikával és egészségügyi szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég.
A cég magán egészségügyi szolgáltatást nyújt MR, UH, és RTG gép segítségével. A cégnél nem volt modern jól működő megoldás a képi anyagok páciensekhez juttatására. Jelenleg CD-n adták át az információt, a képi anyagot, illetve a számlákat kinyomtatva. Nem állt rendelkezésre egy olyan központi felület, ahol akár évekre visszamenőleg biztosított az elkészült felvételek elérhetősége. Ha a páciens véletlenül elhagyta a CD-t, akkor a felvételeket újra ki kellett kérnie a szolgáltatótól.
A modern korszerű megoldás egy ügyfélportál létrehozása, mely biztosítja, hogy az adatokat hosszú távon, egy felületen biztosítja. A cél az volt, hogy készüljön egy központi rendszer, egy olyan ügyfélportál, ahol a szolgáltatást igénybe vevők egy regisztrált profilon, minden a szolgáltatással kapcsolatos információt elérjenek.
A cég magán egészségügyi szolgáltatást nyújt MR, UH, és RTG gép segítségével. A cégnél nem volt modern jól működő megoldás a képi anyagok páciensekhez juttatására. Jelenleg CD-n adták át az információt, a képi anyagot, illetve a számlákat kinyomtatva. Nem állt rendelkezésre egy olyan központi felület, ahol akár évekre visszamenőleg biztosított az elkészült felvételek elérhetősége. Ha a páciens véletlenül elhagyta a CD-t, akkor a felvételeket újra ki kellett kérnie a szolgáltatótól.
A modern korszerű megoldás egy ügyfélportál létrehozása, mely biztosítja, hogy az adatokat hosszú távon, egy felületen biztosítja. A cél az volt, hogy készüljön egy központi rendszer, egy olyan ügyfélportál, ahol a szolgáltatást igénybe vevők egy regisztrált profilon, minden a szolgáltatással kapcsolatos információt elérjenek.
Weboldal: