
Ixenit Tanácsadó Korlátolt felelősségű társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Magyarországi tulajdonosi körrel rendelkező, dinamikusan fejlődő informatikai tanácsadó és fejlesztő cég vagyunk. 2003-as megalapításunk óta több mint 150 hazai és nemzetközi ügyfelet szolgáltunk ki eredményesen, melyet elsősorban magasan képzett és tapasztalt üzleti- és technikai tanácsadókból, valamint fejlesztőkből álló csapatunknak köszönhetünk.
Ügyfeleink között vannak magyar és külföldi nagyvállalatok a pénzügyi, gyártó, telekommunikációs, kereskedelmi és logisztikai iparágakból. Megoldásokat kínálunk elsősorban a vállalatirányítási rendszerek, automatizáció, üzleti intelligencia, adatvédelem és elektronikus ügyviteli funkciók területén.
Az IT megoldás teljes életciklusához – a megoldás kiválasztásától az üzemeltetésig – kapcsolódóan nyújtunk magas hozzáadott értékű és tudás-intenzív szolgáltatásokat ügyfeleinknek, beleértve az üzleti folyamatok optimális IT támogatásához szükséges konzultációt, rendszer integrációt és egyedi fejlesztéseket is.
Ügyfeleink között vannak magyar és külföldi nagyvállalatok a pénzügyi, gyártó, telekommunikációs, kereskedelmi és logisztikai iparágakból. Megoldásokat kínálunk elsősorban a vállalatirányítási rendszerek, automatizáció, üzleti intelligencia, adatvédelem és elektronikus ügyviteli funkciók területén.
Az IT megoldás teljes életciklusához – a megoldás kiválasztásától az üzemeltetésig – kapcsolódóan nyújtunk magas hozzáadott értékű és tudás-intenzív szolgáltatásokat ügyfeleinknek, beleértve az üzleti folyamatok optimális IT támogatásához szükséges konzultációt, rendszer integrációt és egyedi fejlesztéseket is.
Temékeink
Esettanulmány
Magyarország egyik piacvezető, külföldi tulajdonban lévő építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata immár több, mint 7 éve használja e-Zóna rendszerünket.
Kezdetben a kézi, papír alapú számlafeldolgozási és számlajóváhagyási folyamatukat kívánták modernizálni, digitalizálni, majd vállalatirányítási rendszerükkel integrálni.
A most már megszokott felhős megoldás helyett on premise üzemeltetésben gondolkodtak, amit a szakembereink közötti együttműködésnek köszönhetően sikeresen megvalósítottunk ügyfelünk szerverein. Ez az opció azzal jár, hogy a felhőben levő fejlesztések később kerülnek élesítésre, illetve a környezetek karbantartása is ügyfelünkre hárul.
Fontos volt számukra az információk láthatósági beállításainak megfelelő működése, hogy az egyes részlegek csak a saját magukhoz tartozó dokumentumokat láthassák. Ezt az e-Zóna rugalmas, de pragmatikus jogosultsági és láthatósági keretrendszerével maximálisan lefedtük. Könnyen meghatározhatóak a dokumentumok vonatkozó tulajdonságai, automatikusan a megfelelő és felhatalmazott személyhez kerülnek a jóváhagyandó iratok.
A számlák több úton is beérkezhetnek automatikusan a rendszerbe, akár e-mail szerveren keresztül, akár szkenner mappákból beolvasva, ezt a valós működésnek megfelelően fenntartjuk.
A megfelelő számlafej adatok megadása vagy kinyerése után és a jóváhagyási láncon végig haladva a számla adatai automatikusan betöltésre kerülnek a standard ERP interfészbe, így segítve a könyvelési folyamatot.
Az e-Zóna bevált partnerünknél, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy azóta a vállalatcsoport újabb tagjainál is bevezettük, még nemzetközi szinten is bemutatkozhattunk a rendszer többnyelvűsége által. (Jelenleg angol, német és szlovák nyelveken is elérhetőek egyes modulok).
A bejövő számlakezeléssel kapcsolatos pozitív tapasztalatok hatására újabb e-Zóna funkciót vettek használatba: a kimenő számlák hitelesítése és kiküldése is bevezetésre került, amit szintén több leányvállalatuknál alkalmaznak ma már.
Utoljára, de nem utolsó sorban a NAV online számlázás újabb lehetőséget biztosított az automatizációban: Az adóhatósághoz beküldött számlaadatok adatbázisából a magyar számlák adattartalmát le tudjuk kérdezni, így az iktatás során két adat – számlaszám, Partner adószáma - megadásával fel tudjuk tölteni az összes szükséges számlainformációt a rendszerbe.
Az e-Zóna bevezetésével visszakövethetővé vált a számla életútja, gyorsabbá és automatizálttá váltak a jóváhagyási és számlázási folyamatok, amit mi sem bizonyít jobban, mint a bevezetés óta feldolgozott több százezer számla.
Kezdetben a kézi, papír alapú számlafeldolgozási és számlajóváhagyási folyamatukat kívánták modernizálni, digitalizálni, majd vállalatirányítási rendszerükkel integrálni.
A most már megszokott felhős megoldás helyett on premise üzemeltetésben gondolkodtak, amit a szakembereink közötti együttműködésnek köszönhetően sikeresen megvalósítottunk ügyfelünk szerverein. Ez az opció azzal jár, hogy a felhőben levő fejlesztések később kerülnek élesítésre, illetve a környezetek karbantartása is ügyfelünkre hárul.
Fontos volt számukra az információk láthatósági beállításainak megfelelő működése, hogy az egyes részlegek csak a saját magukhoz tartozó dokumentumokat láthassák. Ezt az e-Zóna rugalmas, de pragmatikus jogosultsági és láthatósági keretrendszerével maximálisan lefedtük. Könnyen meghatározhatóak a dokumentumok vonatkozó tulajdonságai, automatikusan a megfelelő és felhatalmazott személyhez kerülnek a jóváhagyandó iratok.
A számlák több úton is beérkezhetnek automatikusan a rendszerbe, akár e-mail szerveren keresztül, akár szkenner mappákból beolvasva, ezt a valós működésnek megfelelően fenntartjuk.
A megfelelő számlafej adatok megadása vagy kinyerése után és a jóváhagyási láncon végig haladva a számla adatai automatikusan betöltésre kerülnek a standard ERP interfészbe, így segítve a könyvelési folyamatot.
Az e-Zóna bevált partnerünknél, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy azóta a vállalatcsoport újabb tagjainál is bevezettük, még nemzetközi szinten is bemutatkozhattunk a rendszer többnyelvűsége által. (Jelenleg angol, német és szlovák nyelveken is elérhetőek egyes modulok).
A bejövő számlakezeléssel kapcsolatos pozitív tapasztalatok hatására újabb e-Zóna funkciót vettek használatba: a kimenő számlák hitelesítése és kiküldése is bevezetésre került, amit szintén több leányvállalatuknál alkalmaznak ma már.
Utoljára, de nem utolsó sorban a NAV online számlázás újabb lehetőséget biztosított az automatizációban: Az adóhatósághoz beküldött számlaadatok adatbázisából a magyar számlák adattartalmát le tudjuk kérdezni, így az iktatás során két adat – számlaszám, Partner adószáma - megadásával fel tudjuk tölteni az összes szükséges számlainformációt a rendszerbe.
Az e-Zóna bevezetésével visszakövethetővé vált a számla életútja, gyorsabbá és automatizálttá váltak a jóváhagyási és számlázási folyamatok, amit mi sem bizonyít jobban, mint a bevezetés óta feldolgozott több százezer számla.
Weboldal: