MEGADESIGN Gyártó, kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MEGADESIGN Gyártó, kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk elsődlegesen Point-of-Sale értékesítési megoldásokkal foglalkozik. Ide tartoznak a kommunikációs eszközök, melyeket a legkisebb vegyesbolttól kezdve a legnagyobb multikig mindenki használ: árjelzők (hagyományos papír alapú és digitális), pénzvisszaadó tálcák, megállító táblák, világító táblák, digitális táblák, 2008 óta folyamatosan foglalkozik cégünk ezzel, igyekszik a legkorszerűbb digitális megoldásokat is implementálni ebben a viszonylag hagyományosnak mondható piaccra

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk, egy litván bejegyzésű ruhaipari cég Magyarországon kívánt piacra lépni. A Megadesign Kft. segített nekik a magyar piacra való belépéshez történő üzletberendezési kialakításban, webes megjelenés megtervezésében. Ebbe beletartozik mind az üzlet berendezésének sajátosságai (milyen nyomtatott és digitális szolgáltatásokat érdemes az üzletben használni a termékek árazásához, bemutatásához), és milyen digitális szolgáltatásokat érdemes nyújtani (applikációs kuponok, applikáció megjelenése, kialakítása).
Az üzleti probléma az volt, hogy egy litván cég nincsen tisztában a magyar ruházati kiskereskedelmi piac kihívásaival. Milyen árazási címkéket, milyen akciózási megoldásokat, milyen PoS megoldásokat érdemes alkalmazni. Egy üzlethelyiségben mennyi digitális tartalmat (zene, televízió, digitális képernyők az akciókhoz/ajánlatokhoz) érdemes a felhasználóknak adni. A magyar nyelvi sajátosságok miatt a branding kialakítástól kezdve segítettük az ügyfelünket, olyan kérdések megválaszolásában is, mint például, hogy milyen kártyaelfogadó terminált vagy pénztárgépi megoldást érdemes használni online és offline, ugyanis ez egy kifejezett bizalmi kérdés: a legtöbb felhasználó idegenkedik a számára ismeretlen, nem az MNB felügyelete alatt működő terminálokon való bankkártyaadatok megadásától - teljesen jogosan. Végeredményképpen egy olyan dokumentumot szolgáltattunk ügyfelünknek, amiben mindent megtalál a magyarországi piacra lépésével kapcsolatban, mind az offline, mind az online üzletnyitáshoz.
A cég, habár litván tulajdoni hátterű, magyar márkanevet, magyar megjelenést kapott. A piacra lépés sikeres volt, és 3 hónappal a bevezetés után az applikáció letöltése elérte a 100 ezer felhasználót 2021-ben! Az üzletnyitás sikeres volt, Budapest VIII. kerületében a cég kialakította fizikai boltját is, ami az online applikáció teljes körű átvevőpontjaként üzemel mind a mai napig.