ZONEART Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az online marketing eszközei segítségével megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek, kereskedelmi és szolgáltatási területen. Webfejlesztés, Webshop tervezés programozás, Webes szoftverek, Tárhely szolgáltatás, Google ADS, SEO, PPC kampányok tervezése és üzemeltetése, tartalomgyártás, tartalom menedzsment, eredményesség mérés, analitika, piackutatás, szállítási módok kezelése, fizetési módok kezelése.
Temékeink
Esettanulmány
Megbízó: SW Umwelttechnik Magyarország Építőelemgyár Kft.
Ágazat: Építőipar
Cégméret: 28 363 667 000 Ft nettó árbevétel
Piaci körülmények: Új Termék bevezetése egy zsúfolt piaci környezetben. Térkő ágazatban. B2B és B2C megoldásokkal.
Feladat: Multinacionális cégcsoport magyarországi vállalata által létrehozott brand SW Térkő piaci részesedésének növelése a nulladik ponttól. A termék bevezetéstől az eladásig.
Online piackutatás
B2B szegmensben alkalmazott technikák:
- Viszonteladói motivációs rendszer kidolgozása, online felülettel, viszonteladói online támogatás
B2C
- Márkaismertség és piaci részesedés elérése online marketing eszközökkel
weboldal kialakítás, PPC kampányok, SEO, PR, Google ADS, tartalom menedzsment, tartalomgyártás, influenszer kommunikáció, promóciók menedzselése.
Eredmény: Növekvő márkaismertség és 2 év alatt piacvezetői pozíció, évente duplázódó milliárdos árbevétel,
Ágazat: Építőipar
Cégméret: 28 363 667 000 Ft nettó árbevétel
Piaci körülmények: Új Termék bevezetése egy zsúfolt piaci környezetben. Térkő ágazatban. B2B és B2C megoldásokkal.
Feladat: Multinacionális cégcsoport magyarországi vállalata által létrehozott brand SW Térkő piaci részesedésének növelése a nulladik ponttól. A termék bevezetéstől az eladásig.
Online piackutatás
B2B szegmensben alkalmazott technikák:
- Viszonteladói motivációs rendszer kidolgozása, online felülettel, viszonteladói online támogatás
B2C
- Márkaismertség és piaci részesedés elérése online marketing eszközökkel
weboldal kialakítás, PPC kampányok, SEO, PR, Google ADS, tartalom menedzsment, tartalomgyártás, influenszer kommunikáció, promóciók menedzselése.
Eredmény: Növekvő márkaismertség és 2 év alatt piacvezetői pozíció, évente duplázódó milliárdos árbevétel,
Weboldal: