Iwebs Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Iwebs Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Közel 20 éves szakmai múlttal rendelkezünk szoftverfejlesztés és üzemeltetési területeken.
Elsősorban egyedi fejlesztésű felhő alapú megoldásokat kínálunk, portfóliónkban egyaránt megtalálhatók az egyszerű bemutatkozó weboldalak és a komplex szolgáltatásokat megvalósító rendszerek is.
Rendszereink üzemeltetéséhez kapcsolódó egyéb szolgáltatásokat is biztosítunk:
Domain név regisztráció/üzemeltetés, E-mail szolgáltatás

Alkalmazott technológiák:

- Linux
- Apache
- HTML, CSS, JS
- PHP
- JAVA
- MySQL
- PostgreSQL

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk több mint 20 éves eredményes szakmai múlttal rendelkező magyar közigazgatási informatikával és kapcsolódó tanácsadással foglalkozó cég. A társaság egyik ügyviteli szoftverét több mint 1000 ügyvéd használja cég- és változásbejegyzési kérelmek készítéséhez.



Ügyfelünk nyomtatványkitöltő szoftverét cégünk fejlesztette és üzemelteti. A kérelem készítése során a hatályos cégadatok megadása is szükséges, melyet a felhasználónak manuálisan kell rögzítenie. Ügyfél oldalról felmerült egy olyan szolgáltatás bevezetése, mellyel a hatályos cégadatokat automatizáltan lehet importálni a kérelembe.
A feladatunk az volt, hogy egy olyan interfészt alakítsunk ki, melyhez a nyomtatványkitöltő szoftver kapcsolódni tud, cégjegyzékszám alapján le tudja kérdezni az aktuális, hatályos cégadatokat, árajánlatot készít az ügyfélnek, annak elfogadása esetén automatikusan importálja a letöltött adatokat a kérelembe.

A kialakításnál fontos szempont volt, hogy a partner azonosítása és hitelesítése biztonságosan történjen, valamint a csúcsidőszakban érkező nagyszámú lekérdezést is képes legyen kiszolgálni.
További feladat volt az igénybe vett céginformációs szolgáltatások nyújtásához kapcsolódó pénzügyi, menedzsment modul fejlesztése.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján mindezen szempontokra sikeresen tudtunk megoldást nyújtani, az elkészült API használatban van, és teljesítette az ügyfél által elvárt eredményt.

A szolgáltatás megvalósításával a felhasználók időt és energiát spórolnak meg.