OdooTech Zártkörűen Működő Részvénytársaság

OdooTech Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az OdooTech Zrt. az Odoo hivatalos magyarországi partnere, amely az Odoo ERP rendszer bevezetésére és testreszabására specializálódott. Cégünk széleskörű tapasztalattal rendelkezik különböző iparágakban, de különösen az FMCG (bolti értékesítés) és gyártó szektorokban nyújtunk kiemelkedő megoldásokat.
Az OdooTech Zrt. célja, hogy segítse ügyfeleit az Odoo rendszer teljes körű implementálásában, optimalizálásában és testreszabásában, hogy azok hatékonyabbá és rugalmasabbá váljanak a dinamikusan változó piacon. A folyamatos fejlesztés és a legújabb technológiai trendek alkalmazása biztosítja, hogy partnereink a legjobbat kapják az Odoo rendszeréből.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A Fruitsys Zrt. a vendéglátóipari szektor digitális megoldásaira specializálódott. Fő tevékenysége a vendéglátósok problémáira informatikai megoldás nyújtása: szoftverek és hozzájuk kapcsolódó eszközök fejlesztése, értékesítése és bérbeadása. Fókuszában a komplex rendszerek állnak: a kisebb szezonális egységektől a nagyobb éttermekig és rendezvényekig kínál integrált megoldásokat.

A 2024-es adatok szerint éves nettó árbevétele megközelíti az 1,8 milliárd forintot, alkalmazotti létszáma pedig körülbelül 25 fő. A cég a piaci megbízhatóság tekintetében magas, AA+ bonitási besorolással rendelkezett 2025-ben.
A Fruitsys Zrt. üzleti működésének alapvető komplexitása az integrált hardver, szoftver és szolgáltatás portfóliójából ered, amely magában foglalja az értékesítést, a bérbeadást és a teljes körű szervizelést. Ennek a sokrétű tevékenységnek a hatékony menedzselése kritikus fontosságú, ami egy integrált informatikai rendszer bevezetését indokolja.

A szükséges funkciók közül alapvető a teljes kereskedelmi tevékenység pontos nyomon követése a lead generálástól a számlázásig. Kiemelt fontosságú mintegy 1300 aktív előfizetés teljes ciklusának kezelése, ami magában foglalja a szerződéskötést, a havi, automatizált ismétlődő számlázást és a státuszváltozások precíz regisztrálását. Emellett a hardver értékesítés folyamatát is le kell fedni, a raktárkezeléstől és lefoglalástól a logisztikai koordináción át a helyszíni beüzemelés dokumentálásáig.

A legnagyobb komplexitást a hardver eszközök bérbeadásának teljes életciklus menedzsmentje jelenti. Ez nem csak az eszközök előkészítését, kiszállítását és beüzemelését foglalja magában, hanem a bérleti díjak havi rendszeres számlázását, a bérleti időszak alatt az eszközök állapotának követését, majd a szerződés végén történő visszavételt és leszerelést is. Ez a modul a pénzügyi folyamatok és a logisztika szoros összehangolását igényli.

Végül, de nem utolsósorban az ügyfélszolgálat (ticketing rendszer) és a helyszíni javítási munkálatok koordinálása elengedhetetlen. Ennek ki kell terjednie a garanciális és azon túli eszközjavítások adminisztrációjára, a technikusok terhelésének diszponálására és a kiszállások ütemezésére. Külön igény az egyedi POS kassza szoftverek fejlesztési és karbantartási folyamatának beépítése is, amely a projektek és a termékfejlesztés követését igényli.
A Fruitsys Zrt.-nél bevezetett megoldás egy komplex Odoo Enterprise ERP rendszer volt, amely a cég teljes üzleti folyamatát lefedi, a felméréstől a folyamatos támogatásig. A rendszer mintegy 65 felhasználó (belső dolgozók és külsős partnerek) mindennapi munkáját támogatja.

A bevezetett funkciók skálája rendkívül széles, lefedve a Lead generálást és értékesítést, a Szerződés- és Beszerzés menedzsmentet, valamint a teljes Raktár- és Kiszállítási folyamatot (adatbázis telepítés, hardver eszközök előkészítése, időpont egyeztetés, kiszállítás, helyszíni beüzemelés). Kiemelt jelentőséggel bír a Bérletes szerződések és a Garanciális/garancián túli javítások integrált kezelése, beleértve a cserealkatrészek követését és a munkálatok számlázását.

Az üzleti folyamatok automatizálása jelentős hatékonyságnövekedést eredményezett: megvalósult az automatikus számlázás, a banki integráció révén a fizetettség követése, és a felszólító kezelés. Az Ügyfélszolgálati jegyek és a Dolgozói nyilvántartás (HR, felvételiztetés, munkaidő, szabadság), valamint Ügyfél-elégedettségi felmérés bevezetése javította a belső és külső szolgáltatások minőségét. További előny a Flotta nyilvántartás GPS-es követéssel, a Vevők oktatása és vizsgáztatása, valamint a Dokumentum- és Tudástár-kezelés, amelyek stabil alapot biztosítanak a zavartalan, átlátható és költséghatékony működéshez.

Pontos számadatokkal nem rendelkezünk, hogy mennyit jelentett a Fruitsys Zrt életében az Odoo Enterprise ERP bevezetése, de 1300 ügyfél 9500 eszközének a lekezelését és 65 dolgozó munkájának összehangolását képtelen lenne egy ekkora vállalat elvégezni egy komplex integrált rendszer nélkül.