HWSYSNET MANAGEMENT Korlátolt Felelősségű Társaság

HWSYSNET MANAGEMENT Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye

Cégbemutató

Küldetésünk:
A digitális világ lehetőségeinek kiaknázása és az üzleti folyamatok hatékonyabbá tétele érdekében innovatív megoldásokat kínálunk.

Szolgáltatásaink célja, hogy ügyfeleink biztonságos, stabil és fejlett infrastruktúrával működhessenek, miközben kreatív projektjeik megvalósításában is támogatjuk őket.

Informatikai megoldásainkkal a legmodernebb rendszerek biztosítása és üzemeltetése a célunk. Mikro- és kisvállalkozások számára nyújtunk rendszergazdai szolgáltatásokat, amelyek magukban foglalják az infrastruktúra karbantartását, a biztonsági frissítéseket, problémamegoldást és az IT-rendszerek optimalizálását. Fontos számunkra, hogy ügyfeleink zavartalanul koncentrálhassanak saját üzleti tevékenységeikre. Mindemelett Microsoft és számos piaci gyártó kiemelt szintű magyarországi képviselői vagyunk.

Temékeink

Esettanulmány

Az M-DOPEN Kft. egy 2019-ben alapított magyar vállalat, székhelye Kiskunhalason található.
Ágazat: A cég fő tevékenysége az elektromos és híradás-technikai célú közművek építése, amely magában foglalja az elektromos és kommunikációs hálózatok kiépítését és karbantartását.
Cégméret: 2024-ben az M-DOPEN Kft. alkalmazottainak száma 19 fő volt.
Piaci körülmények: Az elektromos és híradás-technikai közműépítés ágazata Magyarországon versenyképes, számos szereplővel. Az M-DOPEN Kft. sikeresen részt vett közbeszerzéseken, három alkalommal nyert, valamint egy európai uniós pályázaton is eredményes volt, ami jelzi a cég piaci jelenlétét és versenyképességét.
Erőforrások: A vállalat jegyzett tőkéje 3 és 5 millió forint között van. 2023-ban a nettó árbevétel meghaladta a 330 millió forintot, az adózott eredmény pedig 10 és 20 millió forint között mozgott, ami stabil pénzügyi hátteret biztosít a cég számára.
Az M-DOPEN Kft. folyamatos növekedést mutat eredményeiben.
**A megoldandó üzleti probléma: Felhőalapú adatkezelés és Office szolgáltatások bevezetése**

Az M-DOPEN Kft. működésének hatékonyságát jelenleg korlátozza a hagyományos, helyben telepített szoftverek és fizikai adatkezelési rendszerek használata. Az ilyen infrastruktúrák jelentős karbantartási és üzemeltetési költségekkel járnak, valamint nem biztosítják a rugalmas és biztonságos hozzáférést az adatokhoz és alkalmazásokhoz. Az adatok elérésének nehézkessége különösen problémát jelent a cég növekedése és a csapatok közötti együttműködés szempontjából, különösen az egyre gyakoribb távoli munkavégzés követelményei mellett.

**A probléma főbb kihívásai:**
1. **Hatékonyság és rugalmasság hiánya:** Az alkalmazottak közötti adatmegosztás nehézkes, különösen a távoli helyszíneken dolgozók esetében. A jelenlegi megoldások korlátozzák az együttműködési lehetőségeket.
2. **Növekvő adatbiztonsági kockázatok:** A helyben tárolt adatok nagyobb mértékben ki vannak téve a fizikai és informatikai biztonsági kockázatoknak, mint a modern, felhőalapú rendszerek.
3. **Karbantartási és fejlesztési költségek:** Az elavult szoftverek és hardverek frissítése, karbantartása jelentős erőforrásokat von el, ami hátráltatja a cég innovációra és növekedésre fordítható kapacitását.
4. **Piaci versenyképesség:** A cég digitalizációs fejlettségének hiánya korlátozza az ügyfélszolgálati és projektmenedzsment-folyamatok versenyképességét.

**A felhőalapú adatkezelés és Office szolgáltatások bevezetésének célja:**
- Az adatok rugalmas, bárhonnan történő elérhetőségének biztosítása.
- Hatékonyabb csapatmunka támogatása valós idejű dokumentumszerkesztési és kommunikációs eszközökkel.
- Adatbiztonság növelése a modern titkosítási és biztonsági technológiák alkalmazásával.
- Üzemeltetési költségek csökkentése, az IT-infrastruktúra fenntartásának egyszerűsítése.
- A cég versenyképességének növelése azáltal, hogy a modern IT-megoldásokkal javítja a projektmenedzsment és ügyfélszolgálati hatékonyságot.

Az M-DOPEN Kft.-nél a Microsoft 365 (korábban Office 365) megoldást vezettük be, amely átfogó, felhőalapú szolgáltatásokat kínál a hatékonyabb üzleti működés érdekében. A megoldás magában foglalja a Microsoft Office alkalmazásokat (Word, Excel, PowerPoint), a csoportmunka-támogató eszközöket (Teams, SharePoint), valamint a felhőalapú tárolást (OneDrive).

**Bevezetési folyamat:**
1. **Igényfelmérés és tervezés:** Az üzleti folyamatok átvilágítása és az egyedi igények feltérképezése után kidolgoztuk a Microsoft 365 integrációjának ütemtervét.
2. **Infrastruktúra előkészítése:** A meglévő adatbázisok és helyi rendszerek migrálása a Microsoft felhőalapú platformjára, beleértve az adatbiztonság szigorú biztosítását.
3. **Oktatás és támogatás:** Az alkalmazottak számára oktatásokat szerveztünk az új rendszer hatékony használatára, biztosítva az átállás zökkenőmentességét.
4. **Üzembe helyezés és folyamatos karbantartás:** Az új rendszer élesítése és az esetlegesen felmerülő technikai problémák gyors megoldása.

**A bevezetés eredményeként elért üzleti előnyök:**

1. **Hatékonyabb együttműködés:**
- A Microsoft Teams lehetővé tette a valós idejű kommunikációt és közös munkát a projektek során.
- A SharePoint és OneDrive segítségével az adatok bárhonnan elérhetők, biztonságosan megoszthatók és közösen szerkeszthetők.

2. **Adatbiztonság növelése:**
- Az automatikus mentések, titkosítások és az Azure AD-alapú hozzáférés-kezelés révén a cég adatai most már jobban védettek.
- GDPR-kompatibilis megoldások kerültek bevezetésre, ami megfelel az európai adatvédelmi szabályoknak.

3. **Költségcsökkentés:**
- A helyi szerverek karbantartási költségeinek megszűnése.
- Az előfizetéses modell lehetővé tette, hogy a cég csak a szükséges kapacitásokért fizessen.