Klick Computer Hungary Kft.
Cégbemutató
Bemutatkozás
A Klick-Computer Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságot 1996-ban alapítottuk.
A Klick-Computer Kft. fő küldetése, hogy partneri viszonyt alakítson ki megrendelőivel és magas színvonalú problémamentes informatikai megoldásaival lehetővé tegye, hogy ügyfelei az üzleti tevékenységekre összpontosíthassanak és megvalósíthassák céljaikat.
Üzletfeleink között szerepelnek kis és középvállalkozások (az egyedi géptől a 60 gépes hálózatig: pl. InvestTrade Kft.. Nicron Kft., Micropress Kft., Makro-Book Kft., önkormányzatok.). Prompt rendelések teljesítése mellett, átalánydíjas szervizszolgáltatást is biztosítunk partnereink számára. Éves árbevételünk általában nettó 80-240 millió forint között mozog. Kereskedelmi tevékenységünk fejlesztése érdekében megnyitottuk webáruházunkat 2006. decemberében, így nyitottunk az „otthoni” felhasználók felé is.
Működésünk irányelvei:
Társaságunk fő tevékenysége a számítástechnikai szolgáltatás. Partnereink igényeit felmérve mindig az adott feladatnak leginkább megfelelő megoldásokat kínáljuk, vállalva annak hosszú távú működtetését, felügyeletét.
Munkánk során az általunk szállított berendezések megbízhatósága a legfontosabb szempont. Ennek érdekében csak nemzetközileg elismert gyártók, általunk is tesztelt konfigurációit kínáljuk. Ha szolgáltatásainkra rendszeres igény mutatkozik, lehetőség van egyedi igényeknek megfelelően kialakított szerződés kötésére.
Hiszünk abban, hogy az informatika fontos szerepet játszik egy üzleti vállalkozás sikerében. Az informatika gyors fejlődése olyan speciális és naprakész ismereteket követel meg, amelyeket cégen belül nehezen lehet biztosítani. Ebben kívánunk szolgáltatásainkkal ügyfeleinknek segíteni:
Kis- és középvállalatok számára biztosítunk informatikai támogatást, így nem kell informatikai szakembert alkalmazniuk, vagy ügyfeleinknek nem kell az informatikával foglalkozniuk.
Az outsourcing szolgáltatásunk minőségének emelésére 2006-ban megszereztük a
Microsoft Kisvállalati TermékSpecialista címet.
Megoldásunk előnyei:
üzemeltetésben gyakorlott szakember áll rendelkezésre
versenyképes, korszerű informatikai szolgáltatások felhasználása
jól meghatározott és mérhető az informatikai szolgáltatások minősége és költsége
a mindenkori legfrissebb szoftver verziók ismerete
Szolgáltatásaink:
Rendszer szolgáltatások
Microsoft infrastruktúra tervezés, bevezetés
Microsoft infrastruktúra migráció tervezés, kivitelezés
Biztonsági megoldások, audit, konzultáció
Üzleti alkalmazások fejlesztése
Vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalatoknak
Egyedi alkalmazások fejlesztése, integráció üzleti igények szerint
Szolgáltatásaink révén olyan teljes körű és kulcsrakész megoldásokat nyújtunk partnereink számára, amivel az informatikát problémamentessé tehetjük a vállalat hatékony működésében.
A szerver üzembehelyezésétől, számítógépek szállításáig, a vonalkódtechnika összeállításáig, a vállalati ERP rendszer telepítéséig csapatunk a megrendelőink igényeihez szabottan adja át rendszereit.
Temékeink
ÜgyViszQ ERP
Irodai kiegészítő csomag 1 - Alap
Irodai kiegészítő csomag 1 - Plus
Irodai kiegészítő csomag 2 - Alap
Irodai kiegészítő csomag 2 - Plus
Irodai kiegészítő csomag 3 - Alap
Irodai kiegészítő csomag 3 - Plus
Felhasználói csomag 1 - Alap (hardverrel)
Felhasználói csomag 1 - Plus (hardverrel)
Felhasználói csomag 2 - Alap (hardverrel)
Felhasználói csomag 2 - Plus (hardverrel)
Felhasználói csomag 3 - Alap (hardverrel)
Felhasználói csomag 3 - Plus (hardverrel)
Felhasználói csomag 4 - Alap (hardverrel)
Felhasználói csomag 4 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 1 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 1 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 2 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 2 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 3 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 3 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 1 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 1 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 2 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 2 - Plus (hardverrel)
Szerver csomag 3 - Alap (hardverrel)
Szerver csomag 3 - Plus (hardverrel)
Hálózati tároló eszköz (NAS) - alap
Irodai laptop, notebook Windows 10 Home rendszerre
Irodai laptop, notebook Windows 10 Pro rendszerre
ÜgyViszWEB ERP
Ügyviteli szoftvercsomag
Esettanulmány
A cég 2000 óta használta ügyviteli rendszerünket.
A nagy adatmennyiség miatt bekövetkezett sebességi problémák miatt és a webes megjelenés létrehozásához javasoltuk a vállalatirányítási rendszerünk bevezetését.
Probléma volt még, hogy a termékek és partnerek adatai az elszigetelten működő rendszerekben nehezen volt szinkronizálható. Az egyes boltok készleteinek a változásai is csak 1 napos késéssel jelent meg más boltokban.
Igényként merült fel, hogy a boltok készleteinek módosulása és a partnerek adatainak változása is valós időben történjen minden bolti egységben, ezzel együtt a készülő webáruházban is.
A cég központjában került elhelyezésre a vállalatirányítási rendszer és az azt működtető server. A kisebb boltokban a régi ügyviteli rendszer maradt (kis adatmennyiség, kis gépigény), azonban a software jelentős fejlesztés esett át. A kis bolti rendszerek így közvetlen kapcsolatban állnak a vállalatirányítási rendszerrel oly módon, hogy az internet kapcsolat kieesése esetén is tovább tudnak dolgozni, majd egy szinkronizációval aktualizálhatják a saját és a központi adatokat.
Az online adatkapcsolattal lehetővé vált egy olyan webáruház létrehozása, mely percre aktuális készletinformációval tud dolgozni.