B2 e-market Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A B2 e-market Kft. felhő alapú, low-code no-code informatikai szolgáltatások szakértőjeként tanácsadási és oktatási szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára.
A tanácsadás célja, hogy a Megbízó egyedi működésének, emberi és informatikai erőforrásainak valamint a fejlesztési igényeinek feltérképezése alapján, hatékonyságnövelő megoldásokkal fejlessze vállalkozást.
A B2 e-market Kft. tapasztalatokkal rendelkezik a munkafolyamatok nyilvántartásának és automatizálásának a fejlesztésében. A Megbízó által már használt vagy újonnan kiválasztott szolgáltatások, technikai beállításában, összehangolásában és a használathoz szükséges felhasználói ismeretek bemutatásában és betanításában.
Kis- és Középvállalkozások működési gyakorlatához igazított munkafolyamatok digitalizálása, automatizálása a mindenkori cégfejlődési igényeknek megfelelően, rugalmasan alakítható.
https://youtu.be/nsojQrNf5kk?si=5-OjgpryWfwbWS6_
A tanácsadás célja, hogy a Megbízó egyedi működésének, emberi és informatikai erőforrásainak valamint a fejlesztési igényeinek feltérképezése alapján, hatékonyságnövelő megoldásokkal fejlessze vállalkozást.
A B2 e-market Kft. tapasztalatokkal rendelkezik a munkafolyamatok nyilvántartásának és automatizálásának a fejlesztésében. A Megbízó által már használt vagy újonnan kiválasztott szolgáltatások, technikai beállításában, összehangolásában és a használathoz szükséges felhasználói ismeretek bemutatásában és betanításában.
Kis- és Középvállalkozások működési gyakorlatához igazított munkafolyamatok digitalizálása, automatizálása a mindenkori cégfejlődési igényeknek megfelelően, rugalmasan alakítható.
https://youtu.be/nsojQrNf5kk?si=5-OjgpryWfwbWS6_
Temékeink
Esettanulmány
A FitFuture24 Kft. egészségügyi, sport és oktatási területen tevékenykedő szolgáltató és kereskedő vállalkozás, amely értékesítő partnerek hálózatának kiépítésével és támogatásával látja el feladatait.
A cég jogelődje 2013-ban alakult, jelenlegi formájában 2020-tól végzi tevékenységét. https://24fitclub.hu/
https://ff24.hu/
A vállalkozás országos értékesítői partnerhálózata számára rendszeres továbbképzéseket tart. A cég és a partnerek között napi szintű folyamatos a kommunikáció.
A korábbi működés során az információcsere telefonon, emailen, megosztott Google Drive és táblázatok használatával történt.
2022 óta a partnerek egységes ügyfélkezelő rendszer használatával végzik a munkájukat.
A személyesen és online űrlapokon bejelentkező érdeklődők adatainak és a hozzájuk kapcsolódó teendőknek a nyilvántartását korábban az értékesítők egyénileg, az általuk megfelelőnek tartott módon (füzetben, telefonban, email fiókban, táblázatban) végezték.
Nehézséget okozott a riportok készítése és alacsony hatékonyságú volt az érdeklődők kezelése.
A cég egy szakmai szempontok alapján kialakított 15 lépésből álló akvizíciós folyamatot határozott meg, amely során az értékesítőnek rendszeresen fel kell vennie a kapcsolatot az érdeklődővel.
A 15 lépésben meghatározott teendők teljesülését az értékesítők követik.
A feladat egy mobiltelefonon is egyszerűen kezelhető, egységes nyilvántartó rendszer kialakítása volt, amelyben minden értékesítő a saját érdeklődő állományát tudja kezelni.
A kialakítandó rendszerrel kapcsolatos elvárás volt a meghatározott lépésekhez kapcsolódó automatikus email kiküldés az érdeklődő számára.
Az alkalmazott megoldás a B2AS-ERP szolgáltatás, melynek alapját Google AppSheet alkalmazásépítő rendszerben felépített nyilvántartás képezi.
A megbízó által meghatározott folyamatok és felhasználó típusok áttekintését követően kialakításra kerültek a nyilvántartó adattáblák. Ezt követően történt az adatbázis és az alkalmazás építő rendszer összekapcsolása.
Ezt követően történt meg a felhasználó típusoknak megfelelő felhasználói felületek kialakítása testreszabása.
Végül a rendszerben kialakított akciógombok beállítása, és a teljes rendszer ergonómiai testreszabása történt.
Az élesítés előtt teszt adatokkal ellenőrzésre kerültek a kialakított funkciók és automatizmusok.
A rendszer finomhangolása a használat során érkező visszajelzéseknek megfelelően történik. A kezdeti időszakban hetente, később havi egyeztetések keretei között.
A cég jogelődje 2013-ban alakult, jelenlegi formájában 2020-tól végzi tevékenységét. https://24fitclub.hu/
https://ff24.hu/
A vállalkozás országos értékesítői partnerhálózata számára rendszeres továbbképzéseket tart. A cég és a partnerek között napi szintű folyamatos a kommunikáció.
A korábbi működés során az információcsere telefonon, emailen, megosztott Google Drive és táblázatok használatával történt.
2022 óta a partnerek egységes ügyfélkezelő rendszer használatával végzik a munkájukat.
A személyesen és online űrlapokon bejelentkező érdeklődők adatainak és a hozzájuk kapcsolódó teendőknek a nyilvántartását korábban az értékesítők egyénileg, az általuk megfelelőnek tartott módon (füzetben, telefonban, email fiókban, táblázatban) végezték.
Nehézséget okozott a riportok készítése és alacsony hatékonyságú volt az érdeklődők kezelése.
A cég egy szakmai szempontok alapján kialakított 15 lépésből álló akvizíciós folyamatot határozott meg, amely során az értékesítőnek rendszeresen fel kell vennie a kapcsolatot az érdeklődővel.
A 15 lépésben meghatározott teendők teljesülését az értékesítők követik.
A feladat egy mobiltelefonon is egyszerűen kezelhető, egységes nyilvántartó rendszer kialakítása volt, amelyben minden értékesítő a saját érdeklődő állományát tudja kezelni.
A kialakítandó rendszerrel kapcsolatos elvárás volt a meghatározott lépésekhez kapcsolódó automatikus email kiküldés az érdeklődő számára.
Az alkalmazott megoldás a B2AS-ERP szolgáltatás, melynek alapját Google AppSheet alkalmazásépítő rendszerben felépített nyilvántartás képezi.
A megbízó által meghatározott folyamatok és felhasználó típusok áttekintését követően kialakításra kerültek a nyilvántartó adattáblák. Ezt követően történt az adatbázis és az alkalmazás építő rendszer összekapcsolása.
Ezt követően történt meg a felhasználó típusoknak megfelelő felhasználói felületek kialakítása testreszabása.
Végül a rendszerben kialakított akciógombok beállítása, és a teljes rendszer ergonómiai testreszabása történt.
Az élesítés előtt teszt adatokkal ellenőrzésre kerültek a kialakított funkciók és automatizmusok.
A rendszer finomhangolása a használat során érkező visszajelzéseknek megfelelően történik. A kezdeti időszakban hetente, később havi egyeztetések keretei között.
Weboldal: