Cégarculat Korlátolt Felelősségű Társaság

Cégarculat Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Szenvedélyünk, hogy a céged JÓL NÉZZEN KI, mert így többet fogsz keresni. Egyedi, könnyen használható, de cégre szabott arculatokkal, igényes magazinokkal, értékesítést támogató kiadványokkal és weboldalakkal segítjük a partereinket, a vevők figyelmének megszerzése és megtartása érdekében. Hozzásegítsük őket ahhoz, hogy az online térben is komfortosan és folyamatosan tudjanak kommunikálni és az utóbbi 3 évben, több mint 50 céget készítettünk fel erre. Azon vagyunk nap mint nap, hogy a felesleges körök helyett, kiszámítható tervezéssel és támogatással valósítsuk meg a kitűzött célokat. A pontos elszámolás nekünk alap, hiszen így tudjuk kiszolgálni az ügyfeleink fejlődési igényeit, hosszú távon. Több céges magazint szerkesztünk, amik leginkább a prospektusokat hivatottak leváltani, illetve ma már sok weboldalt és közösségi média jelenlétet is készítünk, hogy mert az online arculat is ugyanolyan fontos, mint minden más kommunikációs elem.

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

A cég innovációs fejlesztésekkel foglalkozik. Felsőoktatási intézmény innovációs HUB-ja, így feladata az oktatók, kutatók piaccal való összekötése. Szolgáltatásai széles palettát ölelnek fel. Iparjogvédelmi és hasznosításhoz kapcsolódó szolgáltatások, digitális transzformáció és 5G, a járműipar, illetve a mezőgazdaság és az élelmiszeripar. Ezeken kívül egy felhőalapú parkolási rendszer, amely a közlekedési infrastruktúra fejlesztéséhez hozzájárulva modern és hatékony parkolási megoldásokat biztosít. A vállalkozás szerepet vállal a vállalati partnerekkel közös együttműködési és befektetési lehetőségek kutatásában. Az ipari szereplők kihívásaira keres megoldásokat, illetve a felsőoktatásban keletkező szellemi alkotások, fejlesztési eredményeihez is keres vállalati partnereket. 14 fős kerettel sok projektet visznek párhuzamosan, de nagy potenciál van a cégben.
A projekt keretében egy teljesen új termék, egy felhő alapú parkolási rendszer kommunikációs alapjait kellett elkészítenünk. Jelenleg több hasonló megoldás van a piacon, viszont az általuk fejlesztett rendszer, olyan előnyökkel rendelkezik, amit a többi rendszer nem úgy vagy nem egyszerre tud. Ettől függetlenül a rendszer bevezetése nem egyszerű folyamat és egy komplex arculat is szükséges hozzá. Mind az online, mind az offline kommunikációs alapokat meg kellett tervezni, hogy ez jól tudjon működni hosszú távon. A technológiai magyarázatot a vevők igényeire lefordítani a szakmai anyagot széleskörűen érthető anyagokká formálni sosem könnyű, így ez volt a legnagyobb kihívás. Különböző szegmenseknek szóló anyagokat kellett összeállítani, hogy az jól működjön.
A megoldás egy komplex arculat, komplex szabályrendszerrel, kommunikációs stratégiával offline és online csatornák megtervezésével. Manapság egy egységben kell kezelni az egész marketinget, hogy mindenhol ugyanazzal a mondanivalóval, hangulattal, arculattal, szövegezéssel találkozzon az érdeklődő, látogató. Mindez legyen lehetséges egy kiállításon, rendezvényen, egy online csatornán vagy egy weboldalon is. A projektet mi építettük fel vizuálisan a logótól, az arculati elemeken, kiadványokon, weboldalon, online csatornákon és animációkon keresztül komplexen és egy egységben. Mindenhol ugyanazzal a színsémákkal, illusztrációkkal, mondanivalókkal, szlogenekkel alkottuk meg az anyagokat. Ha valaki látja az egyiket vagy több elemet már össze fogja kötni, ha látja a következő elemet. A weboldal kiadvány felépítése követi a weboldalt, amiben igyekeztünk kicsit marketingesre venni a szövegezést és megterveztük az ügyfélutakat, hogy a végén a célhoz, vagyis a kapcsolatfelvételhez érkezzen a látogató, ha tényleg érdeklődik a rendszer iránt. Minden anyagon az a cél, hogy eljusson idáig a szemlélő a látogató és az érdeklődő.