
Web Drive Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Egy olyan kommunikációs ügynökség vagyunk, amely komplex megoldásokat kínál webes és online jelenlét kialakítására és menedzselésére. Tevékenységünk magában foglalja weboldalak készítését, digitális kampányok lebonyolítását, valamint toborzást támogató kommunikációs projektek megvalósítását. Tapasztalatunk kiterjed különböző szektorokban működő szervezetek online láthatóságának erősítésére, a célcsoport igényeihez és a megbízó elvárásaihoz igazítva, átlátható módon.
Temékeink
Esettanulmány
2,5 milliárd éves nettó árbevételű szerszámgyártó cég, 70 fős létszámmal. Saját gyártású műanyag terméket fejlesztettek és kívánták piacra vinni.
A cég eddig szinte csak bérgyártásban gyártott termékeket és alkatrészeket más vállalatok számára, így az eddigi online megjelenésük bár erős volt, de teljesen alkalmatlan egy saját gyártású termék lakossági, kereskedelmi és vállalati piacon történő bemutatására.
Létrehoztunk egy weboldalt, melyen mind a B2B, mind a B2c ügyfeleket megszólítjuk, valamint ehhez kapcsolódó webshopot is fejlesztettünk. Az alkalmazott keretrendszer a Wordpress volt, Woocommerce e kereskedelmi funkcióval. Facebook, instagram, pinterest és tik-tok felületeket is létrhoztunk, melyek menedzselését az ügyféllel közösen látjuk el azóta is. A weboldalt és a webshopot is keresőoptimalizálás szabályainak megfelelően hoztuk létre. Eredményként elmondható, hogy jönnek megrendelések a webshopba és egyre többen kívánnak viszonteladói lenni a termékre. Meghívást kaptak a hazai legnagyobb autótuning kiállításra is, az AMTS-re.
A cég eddig szinte csak bérgyártásban gyártott termékeket és alkatrészeket más vállalatok számára, így az eddigi online megjelenésük bár erős volt, de teljesen alkalmatlan egy saját gyártású termék lakossági, kereskedelmi és vállalati piacon történő bemutatására.
Létrehoztunk egy weboldalt, melyen mind a B2B, mind a B2c ügyfeleket megszólítjuk, valamint ehhez kapcsolódó webshopot is fejlesztettünk. Az alkalmazott keretrendszer a Wordpress volt, Woocommerce e kereskedelmi funkcióval. Facebook, instagram, pinterest és tik-tok felületeket is létrhoztunk, melyek menedzselését az ügyféllel közösen látjuk el azóta is. A weboldalt és a webshopot is keresőoptimalizálás szabályainak megfelelően hoztuk létre. Eredményként elmondható, hogy jönnek megrendelések a webshopba és egyre többen kívánnak viszonteladói lenni a termékre. Meghívást kaptak a hazai legnagyobb autótuning kiállításra is, az AMTS-re.
Weboldal: