ROSE SOFTWARE Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

ROSE SOFTWARE Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A Helix azon cégek megbízható partnere, akik fejlődésüket tartósan szeretnék megőrizni olyan informatikai és gazdasági támogatás mellett, mely az igényeiket kielégíti és a céljaik elérését támogatja.
A Helix Software termékcsalád “okos” ügyviteli megoldásokat kínál Önnek, az Ön cégének is megfelelő árfekvésben. A Helix szoftverek kiemelkednek versenytársaik közül, ugyanis nemcsak egy célzott problémára kínálnak megoldást, hanem az ügyviteli folyamatokat komplexen és dinamikusan széles körben lefedik.
Megoldásainkkal maradéktalanul lefedhetők a pénzügyi folyamatok, a készletkezelés, a webáruház menedzselése, de az olyan folytonosan visszatérő feladatok is, mint például a számlázás és rendelés teljes egészében automatizálhatók. Így a növekedéshez csak egyetlen okos ügyviteli szoftverre van szüksége, a Helix Software-re!

Esettanulmány

2009 óta nyújt teljes körű call center szolgáltatást ügyfelei részére.
Legyen szó telemarketingről, telesalesről, tárgyalási időpont egyeztetésről, piackutatásról, felmérésekről, DM felkövetésről, adatbázis építésről, mi segítünk megvalósítani a kitűzött célokat.
Mottónk: Az Ön sikere, a mi (ki)hívásunk!

A Partnercégeink és a hozzájuk kapcsolódó információk átláthatatlanok, nem látható egy helyen minden releváns információ. Akadozó ügyviteli folyamatok a pontos és gyors információ áramlás hiánya miatt.
Munkánk jellegéből adódóan rengeteg adatot kell tárolnunk és naprakészen tartanunk, lehetőleg egy helyen, ahol szükség esetén keresni, a kért szempontok alapján rendszerezni is tudjuk a meglévő adatokat.

CRM
A vállalkozás legnagyobb kincse az ügyfél. Ha nincs ügyfél, nincs üzlet. A Helix CRM moduljának használatával rendezetté vált az ügyfelekkel való kapcsolattartás, megoldódott az ügyfelek tevékenységeinek nyomonkövetése és az információ házon belüli megosztása a munkatársak között.

Rendezetten, visszakereshetően tudjuk tárolni, iktatni és akár mozgatni szerződéseinket.
Élőmunkát kímélő kampánymenedzsment támogatást biztosít a rendszer számunkra, mellyel rengeteg pénzt és időt takarítunk meg.


Projekt menedzsment
A vállalat üzletvitelét tekintve projekt szemléletűen kezeli ügyfeleit és ehhez kapcsolódó feladatait. Az ügyfeleihez, azaz az egyes projektjeihez kapcsolódó eseményeit, teendőit is ilyen formában tartja nyilván, fontos az egyes projektek eredményességének nyomon követése. A Helix Software Projektmenedzsment modulját választották, mely az elvárt igényeiket maximálisan kiszolgálja.

Az automatikus utókalkuláció tisztán megmutatja a projekt eredményességét. Összefüggéseiben, egy helyen látszik a projekt teljes története.

Bizalmas adataihoz csak az arra feljogosított személyek férhetnek hozzá. Az állapotjelzők automatikus változása felhívja a figyelmet minden újdonságra. Nyomon követhető a projekt előrehaladása az ütemtervhez képest.


„Legfontosabb eredményünk az átláthatóság.
Olyan transzparens cégműködést eredményezett a Helix rendszer bevezetése és a folyamatszabályozás, mely folyamatosan, naprakészen mutatja cégünk helyzetét, a szükséges teendőket és adatokat.”
Poór Károly - ügyvezető